Gå til innhold

DAB radio, men fortsatt trykke på den gamle radioen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen DAB radioer/adaptere man kan installere i bilen, men som gjør at man likevel kan bytte kanal eller skru opp volumet på den orginale radioen?

Anonymkode: ece54...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, om du har en radio med USB inngang. Da monterer du en liten boks skjult i dashbordet. Ikke alle kan bruke en slik, men mange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tdm900 skrev:

Ja, om du har en radio med USB inngang. Da monterer du en liten boks skjult i dashbordet. Ikke alle kan bruke en slik, men mange

Jeg har USB inngang i bilen min. Men vil alle de "dab adpterne" som selges på elkjøp og ekspert ha denne muligheten? Og er denne skjulte boksen du snakker om som regel inkludert i pakken man kjøper eller er dette noe som må kjøpes utenom? ☺

Anonymkode: ece54...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har USB inngang i bilen min. Men vil alle de "dab adpterne" som selges på elkjøp og ekspert ha denne muligheten? Og er denne skjulte boksen du snakker om som regel inkludert i pakken man kjøper eller er dette noe som må kjøpes utenom? ☺

Anonymkode: ece54...da4

Neinei, det er ikke den type adapter du skal bruke da. Det er en slik som denne jeg snakker om, Elkjøp har nok ikke noe slik vil jeg tro. Den jeg lenker til er kun tilfeldig, men de er å få til spesifikke bilmerker og modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...