Gå til innhold

Kan jeg dra på idrettsarrangement alene?


Revinna

Anbefalte innlegg

Lurer på hva andre vil tenke om meg om jeg drar på ishockey kamp alene. Er redd for at folk skal se på meg og tenke "stakkars henne, hun har ingen venner" eller noe sånt. Så da lurer jeg på, hva tenker dere egentlig om folk som drar på for eks. ishockey da, eller på kino, teater etc. alene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ingenting, jeg går ofte på kino alene. Men akkurat sportsarrangement høres, for meg, kjedelig ut å dra på på egen hånd. Men jeg tenker som sagt ingenting om folk som går alene på noe som helst.

Anonymkode: 9dcd0...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest er mest opptatt av seg selv, og legger ikke merke til om andre rundt dem kommer alene eller i en større flokk. Tenk på deg selv når du er f.eks på kino: sitter du virkelig og scanner over alle i kinosalen og teller over hvor mange hver enkelt er i følge med, hvor mange som er der alene osv? Jeg har gått på kino og enkelte konserter alene flere ganger. Det fungerer helt fint! Kunne fint gått på et idrettsarrangement også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre bryr seg ikke, de er der for å se på arrangementet, ikke på deg. Og om noen et øyeblikk skulle kaste et blikk på deg og i forbifarten legge merke til at du er alene - hva så? Det er mye mer stakkarslig å sitte hjemme og droppe å dra på ting man har lyst til fordi man er redd for hva folk vil si enn å fra og ha det gøy på egen hånd. Jeg har vært på kino, teater, konserter og idrettsarrangement alene - hva andre måtte mene om det er deres bekymring, ikke min,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldingene, jeg trengte en liten dytt i riktig retning. Da blir det hockey på meg da 😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2017 den 13.16, Revinna skrev:

Tusen takk for tilbakemeldingene, jeg trengte en liten dytt i riktig retning. Da blir det hockey på meg da 😁

Mest spent på hvor gammel du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Det har jeg gjort mange ganger på fotball kamper og kino ingen bryr seg eller legger merke til det.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.9.2017 at 1:00 PM, Revinna said:

Lurer på hva andre vil tenke om meg om jeg drar på ishockeykamp alene.

En tenker jo sitt, da!
Jeg pleier å tenke at der har vi en stakkar som er så uselvstendig at han ikke engang kan gå på kamp alene, men absolutt må drasse med seg andre. Men hva jeg måtte tenke, det bryr jo han seg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte har du lagt merke til at noen er alene på kamp og tenkt "stakkars henne som ikke har noen venner"? Aldri. Folk er så opptatt av seg selv at de ikke tenker over hva andre gjør eller hvem de er sammen med

Anonymkode: daca9...0c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Selvfølgeligt kan du det, jeg tager ofte i kino og til fodbold alene. Ingen grund til at være bekymret over det - eller i det hele taget bekymre sig om, hvad andre tænker om sådan noget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg lyst til å se kampen/filmen/konserten så drar jeg. 

Anonymkode: 2ca3d...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar ofte på fotballkamp alene, fordi ingen av vennene mine er noe særlig interessert i fotball og hvis jeg vil se kamp så må jeg dra alene. 

Det er få ting som fører til så mye samhold blant ukjente som sport. Alle er der for det det samme og dere opplever gledene og sorgene sammen, selv om dere ikke kjenner hverandre.

Dra! Det er jo fort gjort å bli kjent med andre der også, siden dere har samme interesse. 

Anonymkode: 2da63...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...