Gå til innhold

Den mest melankolske/triste/vakreste låten du vet om?


HalldirV2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig
12 minutter siden, canacas skrev:

Jeg "fant" Fever Ray grunnet What Else is There. Liker stemningen, teksten, alt ved Fever Ray (som er vokalisten på What Else is There), anbefaler deg å sjekke det ut. Fever Ray har også sangen fra Vikings introen. Gåsehud... og så stemningsfullt.. ;

 

 

Fever Ray er også vokalisten i "The knife", jeg er så old school at jeg har cd'en deres i bila, og nå som jeg ikke har oppdatert til DAB går denne på konstant repeat; 

elsker absolutt ALT med denne sangen. Vocalen, den tacky keabordeffekten (som de er kjent for) og ikke minst den supersexy/freaky videoen..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
11 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Takk for tips :) Skal sjekke det ut.

Begynn med denne. Jeg hørte den første gang i en episode av Bones faktisk. Når en av deres egne dør. Effekten av sangen og det som skjedde videre var ganske heftig. Jeg hører denne sangen mye, altfor mye i perioder. Men herregud så fantastisk den er.  :hjerte:

De brukte den i Red Riding Hood også, passet bra der og :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Denne er kanskje ikke nødvendigvis så trist for alle, men for min del representerer det en slutt, og måten han synger på er så sårt og trist

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en grunn minner den meg om amerikanske venner i Afghanistan som ikke kom hjem i live. Flere som har hørt denne synes norsk er vakkert.

Endret av GLADIATORE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"....Sjå kor hamnelysa kallar

Om ei stund er du på veg

No er tivoliet over

Eg vil alltid elske deg."

 

Den minner meg om hvordan det er å forlate noen man virkelig er glad i.

Anonymkode: 123d9...9ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2017 den 13.53, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 0df4a...a57

I really haaate this song😩

Anonymkode: 1c53f...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uten tvil "Let me go" av Gary Barlow(!). Første gangen jeg hørte den, var det bare én av 1000 låter om å gå videre, attpåtil med en skikkelig glad melodi. Den ga meg liksom ingenting. Men så var det ei som fortalte at han og kona fikk et dødfødt barn ikke så lenge før han skrev låta, og da jeg virkelig hørte teksten igjen (som om babyen hadde skrevet den), kom tårene. :sjenert: Mistet samboeren min for en tid tilbake, og da hulket jeg bare jeg tenkte på denne låta. :ninja: 

 

Anonymkode: 4fb53...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...