Gå til innhold

Helt ærlig, hva syns du er best: å bli slikket eller samleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Diggest å bli slikket , men puling er ekstra intimt følelsesmessig. 

Anonymkode: fca00...557

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og jeg foretrekker å slikke fremfor samleie. Samleie er intimt, ja. Men det synes jeg det å slikke også er.

Anonymkode: 823b3...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessante svar.

I denne tråden ser det ut som om de fleste kvinner foretrekker samleie, mens i den andre tråden så foretrekker de fleste menn blowjob. Vi kan vel da konkludere med at kvinner suger for å tilfredsstille mannen, og mannen puler for å tilfredsstille dama. Da er det virkelig ikke nødvendig for en mann å slikke? 

Anonymkode: e87b0...53f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interessante svar.

I denne tråden ser det ut som om de fleste kvinner foretrekker samleie, mens i den andre tråden så foretrekker de fleste menn blowjob. Vi kan vel da konkludere med at kvinner suger for å tilfredsstille mannen, og mannen puler for å tilfredsstille dama. Da er det virkelig ikke nødvendig for en mann å slikke? 

Anonymkode: e87b0...53f

Jeg er en kvinne som foretrekker å bli slikket. Et godt råd.... snakk med partneren din!

Anonymkode: 0d64e...553

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker penetrering, slikking gir meg ingenting. Er så heldig at jeg får orgasme ved penetrering.

Anonymkode: b75b6...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.9.2017 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Slikking hvis penis er normal, penetrering hvis pikken er stor. 

Men altså, med tanke på at kvinners nytelsespunkt er på klitten så vet vel alle menn uavhengig penisstørrelse i dag at slikking er obligatorisk som oppvarming? 

Anonymkode: 6c955...b3c

Jeg har fler nytelsespunkt enn klitten og tenker absolutt ikke på slikking som noe obligatorisk. Ingenting ved sex er obligatorisk, man gjør det man har lyst til. Jeg suger ikke han hver gang heller. Men nå liker jeg ikke å ha dønn lik sex hver gang heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interessante svar.

I denne tråden ser det ut som om de fleste kvinner foretrekker samleie, mens i den andre tråden så foretrekker de fleste menn blowjob. Vi kan vel da konkludere med at kvinner suger for å tilfredsstille mannen, og mannen puler for å tilfredsstille dama. Da er det virkelig ikke nødvendig for en mann å slikke? 

Anonymkode: e87b0...53f

Det er jo helt omvendt. De fleste foretrekker slikking , og det er helt nødvendig for menn å slikke. Det er klitoris som er sensitiv og hjelper oss til orgasme, ikke knulling av vagina. 
Mannen puler for å tilfredstille seg selv, kvinner suger for å tilfredstille mannen, og menn bør helt klart gå inn for å slikke for å tilfredstille kvinnen. 

Anonymkode: fca00...557

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15/09/2017 at 6:10 AM, AnonymBruker said:

Hvorfor må det være hardt? Det er ikke digg å få en penis i full kraft smellende inn i livmortappen, kvinners g punkt og andre nytelsespunkter i vagina sitter i veggene og krikene og krokene så rolig hofterotering med penis inni er det som er digg. Er derfor kvinner flest foretrekker fingring (fingre kan bøyes til disse punktene) og slikking (klitoris) fremfor penetrering for halvparten av dere kan jo ikke knulle. Rett inn og ut sex som en amok duracellkanin gir nada! 

 

Anonymkode: 6c955...b3c

Skjønner ikke hvorfor jeg blir sjokkert av kvinners generalisering lenger, men hei, jeg gjør det. Du skulle bare visst for utrolig forskjellig dere jenter er. Noen få synes det er helt ok å være nesten hardthendt mot klitten, mens andre kommer av å blåse på den. Noen jenter vil ha sakte og kjærlig sex, mens andre vil ha kaninsex i 4 minutter i stedet for 15 minutter med sakte gnikkesex. Man må forstå at jenter er helt forskjellig. Å høre jenter som snakker om menn som er dårlige i senga fordi de var for harde med tungen, eller ikke pulte hardt eller fort nok er nesten litt komisk. Si i fra! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, eksentrisk skrev:

Skjønner ikke hvorfor jeg blir sjokkert av kvinners generalisering lenger, men hei, jeg gjør det. Du skulle bare visst for utrolig forskjellig dere jenter er. Noen få synes det er helt ok å være nesten hardthendt mot klitten, mens andre kommer av å blåse på den. Noen jenter vil ha sakte og kjærlig sex, mens andre vil ha kaninsex i 4 minutter i stedet for 15 minutter med sakte gnikkesex. Man må forstå at jenter er helt forskjellig. Å høre jenter som snakker om menn som er dårlige i senga fordi de var for harde med tungen, eller ikke pulte hardt eller fort nok er nesten litt komisk. Si i fra! 

Ja det er veldig viktig med god kommunikasjon med kjæresten spesielt angående det seksuelle. Hvis dama liker best at han bruker hele håndflaten over musa og gnir eller at han skal slikke på venstre side av klitten så er det liksom slike ting som er viktige å formidle. Eller kanskje hun liker bedre å bli penetrert. Menn er som regel ikke synske og derfor er det viktig å si ifra som den over påpeker. 

Anonymkode: bcad7...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her foretrekkes en kombinasjon. Helst slikking først. Hun vil helst skifte før orgasme, mens jeg liker å slikke henne til den første orgasmen. 

Så skifter vi til samleie. Avhengig av energien og hva vi ønsker kan vi da prøve ulike stillinger. Eller som sist gå nesten direkte til orgasmestilling, og før jeg rekker å komme, har hun gjerne rukket to - tre orgasmer. 

Slikking gir maks en orgasme, samleie gir en serie med orgasmer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett samleie. Men jeg kommer kun i misjonær, og det tar tid. Men har aldri vært glad i å bli slikka..tar heller en handjob/misjonær i ny og ne. 

Anonymkode: f3114...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, eksentrisk skrev:

Skjønner ikke hvorfor jeg blir sjokkert av kvinners generalisering lenger, men hei, jeg gjør det. Du skulle bare visst for utrolig forskjellig dere jenter er. Noen få synes det er helt ok å være nesten hardthendt mot klitten, mens andre kommer av å blåse på den. Noen jenter vil ha sakte og kjærlig sex, mens andre vil ha kaninsex i 4 minutter i stedet for 15 minutter med sakte gnikkesex. Man må forstå at jenter er helt forskjellig. Å høre jenter som snakker om menn som er dårlige i senga fordi de var for harde med tungen, eller ikke pulte hardt eller fort nok er nesten litt komisk. Si i fra! 

En mann som er god i senga, evner å ha et samspill med kvinnen han er med. På den måten skjønner han også om hun liker det han gjør. 

Anonymkode: d7011...c25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samleie uten tvil

Nesten alle menn som har slikket meg har vært elendige, så slikking gir meg ingenting 

Anonymkode: 5ffdc...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17/09/2017 at 9:35 AM, AnonymBruker said:

En mann som er god i senga, evner å ha et samspill med kvinnen han er med. På den måten skjønner han også om hun liker det han gjør. 

Anonymkode: d7011...c25

 

Tydeligvis ikke alltid, og da er det komisk at noen klager på dårlig sex fordi han pulte for fort eller for sakte. I stedet for å ha dårlig sex, så kan man da si i fra på en ålreit måte. Faktum er at mange damer er usikre på seg selv, og synes det er pinlig å snakke om hva de liker og ikke liker. Varierer selvsagt. De jeg har best sex med har vært de jentene som ha vært mest frigjort og åpne. Sånn tror jeg de fleste menn opplever det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17/09/2017 at 10:11 AM, AnonymBruker said:

Samleie uten tvil

Nesten alle menn som har slikket meg har vært elendige, så slikking gir meg ingenting 

Anonymkode: 5ffdc...867

Ellers så kan det hende mange av disse slikkerne ha fått jenter til å komme både to og tre ganger med den samme teknikken. Det er større sannsynlighet for at det er du som er litt annerledes enn at nesten alle som har slikket deg har vært forferdelig dårlig. Noe å tenke over, og for guds skyld; gi tegn og informasjon til neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, eksentrisk skrev:

 

Tydeligvis ikke alltid, og da er det komisk at noen klager på dårlig sex fordi han pulte for fort eller for sakte. I stedet for å ha dårlig sex, så kan man da si i fra på en ålreit måte. Faktum er at mange damer er usikre på seg selv, og synes det er pinlig å snakke om hva de liker og ikke liker. Varierer selvsagt. De jeg har best sex med har vært de jentene som ha vært mest frigjort og åpne. Sånn tror jeg de fleste menn opplever det.


Nei faktum er at menn blir fornærma når kvinnen sier fra at det han gjør ikke når mål, og begynner å spekulere i og slutshame hun for å hatt mange partnere/mye sex om hun sier hvordan hun liker det. Det holder sjeldent å si "Åh litt til venstre, litt hardere, kan du rotere?" 1 gang, neste gang må man si det igjen, og igjen og han tar ikke lærdom av det man nettopp har fortalt eller vist han, da må man ta en alvorsprat om det, og det er ikke godt mottatt. Og så fort samleiet er over og man skal ha sex neste gang igjen så gjør han ting på sin måte for egen nytelse og lettest mulig jobb for hennes del og enser ikke det man sa forrige gang at man trengte. Slike menn er dårlige elskere, aint nobody got time for that! 
 

Anonymkode: fca00...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...