Gå til innhold

Jeg blir stalket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke nok svar sist? Trollkjerring

 

Det er ikke du som er stalkeren! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke nok svar sist? Trollkjerring

Anonymkode: d87aa...ed9

Hvorfor så sint og aggressiv? Har du issues? 

Anonymkode: 043ca...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så sint og aggressiv? Har du issues? 

Anonymkode: 043ca...4aa

Nei, har du? *passivagressivsmiley*

Anonymkode: d87aa...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2017 den 12.42, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan TS selvsagt ikke.

Rett instans er politiet.

Anonymkode: 905be...d77

Jo, hun kan kontakte fastlegen hans og dele sin bekymring for denne mannens psykiske helse. Fastlegen kan selvsagt ikke si noe dersom han vet noe, men han kan innkalle mannen til en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han tror du som mange andre kvinner synes det er attraktivt, litt spennende, og at det utfordrer deg litt sånn følelsesmessig og mentalt når han holder på med slike psykopatiske leker? Det er jo bevist at kvinner bli mo i knærne av kriminelle fremfor en snill god mann som ikke hadde slått en flue fortred.

Anonymkode: 41cd5...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med politiet er nok det rette å gjøre, først etter at du har snakket med han . Har du gitt beskjed til han at du ikke vil ha han i nærheten av deg og at han må slutte å følge etter deg?

Hadde selv en stalker jeg ikke visste hvem var engang. Han visste hva jeg handlet, hva jeg gikk i , hvilken dag jeg trente, var til behandling, når jeg jobbet, hvem jeg snakket med, hvilken bil jeg brukte og hva jeg foretok meg på nettet.

Det var ekstremt ubehagelig, siden jeg ikke engang visste hvem han var. Han kontaktet meg på nettet med falsk profil uten bilde og hadde hemmelig tlfnummer. Jeg følte jeg hele tiden så meg over skulderen og spekulerte i hvem det kunne være. Han visste til og med hvilken sauspakke jeg kjøpte på nærbutikken her :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde konfrontert han og truet med politiet.

Men hva mener du med at han kjører over fjellet når du kjører over fjellet, er ikke det fryktelig langt? Merkelig hvis han skulle følge etter deg så lenge.

Og hvorfor ingen svar fra ts?

Anonymkode: 670c4...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2017 den 10.45, AnonymBruker skrev:

 

Det høres kanskje dumt ut, men en mann som har vært på knærne etter meg i ett og et halvt år forfølger meg. Jeg kan ikke være ute og kjøre uten at han følger skamløst etter. Jeg har vært nødt til å regelrett stikke av fra han mange ganger. Gasser han opp så gasser han opp. Kjører jeg over fjellet, så kjører han etter meg. Jeg synes det er fryktelig ubehagelig, for hva i alle dager er det han vil?? Hva vil han ha ut av det? Han er jo ikke akkurat skummel, men jeg begriper ikke hva det er han tror han driver med. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med situasjonen, er dette noe jeg bare burde le av og la det gå over av seg selv? Eller bør jeg konfrontere han? Da kommer han jo selsvagt til å nekte. Noe så teit, men likevel så irriterende :bond:

 

Anonymkode: 1556f...428

Ring politiet. Har du noen bevis? Sender han ørti mld og ringer deg ørti ganger i tillegg så du kan vise evt mld til politiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...