Gå til innhold

Hvor lenge forventer dere damer at et samleie skal vare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt at snittet ligger på rundt 3 minutter. Regner med at damene helst vil at det skal vare litt lenger. Så hva er ideelt?

Anonymkode: 10dc3...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et ordentlig samleie for oss varer i alt fra 30 minutter til 3 timer. Alt under 30 minutter anser jeg som en "kjappis".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kun er snakk om samleie så er jeg fornøyd når det varer mellom 5 til 15 minutter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20-40 minutter minst. Av og til et par timer når vi har tid , typ en helg i måneden. 

Kan såklart ha timinutters økter også, men det er sjeldent og det som går under "en kjappis" 

Anonymkode: e4d75...55a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

20-40 minutter minst. Av og til et par timer når vi har tid , typ en helg i måneden. 

Kan såklart ha timinutters økter også, men det er sjeldent og det som går under "en kjappis" 

Anonymkode: e4d75...55a

 

3 timer siden, Epiphany skrev:

Et ordentlig samleie for oss varer i alt fra 30 minutter til 3 timer. Alt under 30 minutter anser jeg som en "kjappis".

Men da er de vel snakk om mer en kun penetrering vel? Eller mener det penetrering i 40 min til 3 timer?

Anonymkode: 09256...a2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Men da er de vel snakk om mer en kun penetrering vel? Eller mener det penetrering i 40 min til 3 timer?

Anonymkode: 09256...a2c

Nja, mest penetrering i forskjellig tempo, bevegelser og stillinger,  men også noen penetreringspauser med slikking og fingring som variasjon. 

Anonymkode: e4d75...55a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter til hverdags. Helt enkel sex uten mye om og men.

20-30 minutter hvis vi tar oss god tid.

Ca. 5 minutter for en kjappis.

Anonymkode: 2f064...546

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett fornøyd på alt mellom 5-30 minutter. 

Hater lange samleier, når jeg er blitt lei og avtent lenge før mannen er i mål. 

Da er det lett for at sexen kjennes ut som en plikt...

Anonymkode: 00cd1...bf2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samleie, tenker du på selve pulingen? Da er 3 minutter ofte akkurat passe. Selve sex'en bør vare lengre, med forspill og annet. En kjappis, det er supert om den er kjapp, det syns jeg er sexy. Men variasjon er det beste, noen ganger kjapt, noen ganger lange sceanser og mange stillinger :) Noen ganger mest for ham, noen ganger mest for meg, noen ganger begge to i flere runder.

Anonymkode: f449b...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom 15-30 min ish. Orker iallefall ikke noe lengre da jeg blir sår i musa og det er ikke akkurat behagelig.

Anonymkode: 9da32...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Nja, mest penetrering i forskjellig tempo, bevegelser og stillinger,  men også noen penetreringspauser med slikking og fingring som variasjon. 

Anonymkode: e4d75...55a

Men ikke suging?Egoist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare penetrering er nok med 10-15 min, da er jeg lei og er blitt sår. Men med forspill og kosing så kan det jo fort komme opp i en time.

Anonymkode: e70ea...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sjelden på klokka under sex og når det er digg, mister jeg tidsperspektiv. Men selve penetreringen trenger ikke vare lenge for min del. Samboeren min kommer ofte fort, etter noen få minutter, fordi vi har bygd opp stemningen og kåtheten med oralsex på begge, masse klåing, kyssing, fingring.. Når han endelig trenger inn i meg så er det så heftig at det ikke går lang tid før han får utløsning. 

Liker ikke lange seanser med 'pounding', det blir kjedelig. Etterhvert blir man jo tørr og sår der nede også. Mye bedre at det varer kort, men at hvert støt er himmelsk og intenst :) 

Anonymkode: 302e5...d3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Men da er de vel snakk om mer en kun penetrering vel? Eller mener det penetrering i 40 min til 3 timer?

Anonymkode: 09256...a2c

Jeg kommer lettest og fortest ved penetrering (og det samme gjør han), så er som regel dette samleiet vårt hovedsakelig består av. Selvfølgelig i ulikt tempo, ulike stillinger osv. Har pauser innimellom hvor vi går ned på hverandre, men ikke hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OP, hvor lenge forventer DU at et samleie skal vare? Er ikke det veldig relativt med tanke på dagsform, situasjon, og individuelle variabler? Men en god tommelfinger regel, til dere begge har fått orgasme?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...