Gå til innhold

Langweekend i oktober


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er to voksne som ønsker å dra på en weekendtur i oktober og lurte på om noen her kanskje har noen forslag? 

Anonymkode: f635a...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krakow er veldig fint, men kanskje litt kjølig på den årstiden. Hvis dere vil ha det litt varmere er det veldig fint i f.eks Dubrovnik i Kroatia. Budapest er også en by jeg absolutt anbefaler

Anonymkode: 4159e...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riga. Jeg har vært der to ganger, en gang på vinteren og en gang på sommeren. Fin by, hyggelige mennesker og mange gode restauranter. Jeg bodde på spahotell når jeg var der, og det er absolutt å anbefale:) Det er jo et pluss at det er en relativt kort flyreise dit også. 

Anonymkode: da9db...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dagers cruise med Color line til Kiel.

2 dagers cruise med Dfds Seaways til København 

Fly og hotell til  London, Wien , Amsterdam eller  Split .

Eller kanske en weekend på et norsk høyfjellshotell,  spa hotell eller byhotell i en by dere ikke har besøkt før.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til langhelg foretrekker jeg noe hvor jeg ikke må bruke store deler av helgen på reisetid. Altså noe som ligger rimelig nært, og har direktefly fra min by. 

Jeg ville gått inn på sas, norwegian, osv, og sett hvor de hadde direktefly fra der du bor, hvor flytiden er max 2 timer, og hvor flytidene ikke er helt sløkket (som feks. at du må reise kl 7 om morgenen når du skal hjem, så hele den dagen forsvinner). 

Vi har hatt helgeturer til Stockholm, København, Dublin, London, Krakow, Warszawa, Edinburgh, Aberdeen, de siste årene. 

Anonymkode: f3541...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budapest kan ha overraskende godt vær på høsten. En gang jeg var der viste kalenderen slutten av september, og da gikk vi rundt i byen i T-skjorte på dagtid. Flytidene dit med Norwegian er heller ikke dumme, jf rådene til Anonym ...6dd. Prisene er dessverre i ferd med å bli høye for helgeavgangene i oktober, men du har ikke sagt noe om at det MÅ være billig, så dermed foreslår jeg det likevel :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...