Gå til innhold

Hvor lang tid brukte du på å ta lappen (B) ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Brukte litt mindre enn ett år. Hadde kjøretimer sjeldent da. Sluttet hos trafikkskolen og begynte på en ny, da den første alltid avlyste timene mine. Fikk melding 30 min før om at timen var avlyst, noe som gjerne skjedde 2-3 ganger på rad. I tillegg var kjørelæreren sur og utrivelig. Ble mye bedre når jeg byttet, da tok det ikke lang tid før jeg hadde lappen.

Anonymkode: 2ae37...d48

Legger til: Fikk lappen dagen jeg fylte 19.

Anonymkode: 2ae37...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Brukt 7-8 måneder på kjøreskole, har oppkjøring neste uke. Har hatt noen avbrekk inni der, blant annet når jeg var i innspurten på bacheloroppgaven i mai, og jeg kjørte ganske lite i sommerferien. Har ikke øvelseskjørt noe særlig, begynte smått når jeg var 16 år med min far, men vi møttes veldig sjelden og jeg prioriterte det ikke, og når jeg ble 18 år flyttet jeg utenbys.

Har lest noen svar her i tråden, virker nesten som det er en konkurranse her om å bruke minst mulig tid i bil før du klarer å få lappen? Veldig merkelig, jeg vil heller ha erfarne og godt opplærte sjåfører på veiene enn folk som såvidt har tatt i et ratt og på en eller annen måte har klart å overbevise sensoren, som forøvrig må ha hatt en veldig god dag, om å gi dem førerkort..

Anonymkode: 45500...634

Også at man skal undergrave hvor mye privat øvelseskjøring har å si.. Skulle gjerne ha øvelseskjørt mer selv, men hadde ingen å kjøre med. Dyrt å ta mengdetrening hos kjøreskole! Er den som brukte 2,5 mnd forresten, men gjerne 3 dobbelttimer i uka da. 

Anonymkode: 35c99...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...