Gå til innhold

Sorgen mistet omsorgfortaglse og mistet et barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tatt abort jeg har sorg var redd om barnevernet skulle ta barn mitt de allerede ta datteren min på 10 måneder gråter på grunn de fått bekymre melding fra legen når var innlagt på psykiatrisk sykehus i Ahus men var stabil bare de familien var bekymret når. Var gravid av datteren min 3 måneder og nå har sorg og DPS klink de har tatt feil og barnevernet kommer inn min families sterk hverdag de kommer til og deretter ex min vil ikke samarbeide med hjelp meg med alt og vi ikke sammen nå

Anonymkode: 5aed7...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Har du tatt abort fordi du trodde du ville miste datteren din om du ikke gjorde det, og du mistet henne uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Infinitum skrev:

Hæ? Har du tatt abort fordi du trodde du ville miste datteren din om du ikke gjorde det, og du mistet henne uansett?

Virker som hun mener at barnevernet har tatt hennes 10 mnd gamle barn etter bekymringsmelding fordi hun var innlagt psykiatrisk men at hun mener det var feil vurdering, der hun pga av det endte med å ta abort av et barn hun var 3mnd på vei med da av frykt for at barnevernet skulle ta også det andre barnet..

Hvis dette er riktig ts, er det fryktelig. Har ikke ord..Snakket du ikke med de på Dpsen om frykten din? Har du fått hjelp etter dette? Du må jo være fullstendig traumatisert..Hvordan kunne de bare ta barnet fra deg pga innleggelse?? Det er IKKE normalt. 

Anonymkode: cd7c2...d37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner sorgen din, og håper du får profesjonell hjelp til å bearbeide sorgen, men også med dine psykiske problemer.

Prøv også å unngå å bli gravid til ting er i orden ang helse og BV. Da slipper du de traumene og sorgen du har nå. 

Anonymkode: e0f13...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...