Gå til innhold

Hvorfor blir bloggere så ulikt behandlet?


Djevelensadvokat

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Djevelensadvokat skrev:

Mente ikke at noen bloggere er fullstendig unntatt kritikk, det er det vel bare de ukjente som er, om noen. Tenker snarere på at kritikkverdig oppførsel får en post eller blir forbigått i stillhet, mens lignende blir et større diskusjonstema i andre tråder.  

Og ja, det er snakk om bloggere som allerede har tråder på KG, men som ikke er de mest omtalte.

For min egen del vil jeg helst ikke uttale meg om bloggere jeg ikke kjenner til. Kanskje det er flere som tenker som meg :vetikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes mammasom16 (Jessica) får alt for lite kritikk. Heldigvis har hun dalt en del på blogglisten, men hun er absolutt en av verstingene.

Var en tråd om henne her en gang i tiden, men mange tok hun i forsvar fordi hun var så "moden" og "reflektert", og fordi hun er en av de få som fikk begge sine med samme fyren.

Hun legger nesten ukentlig ut bilder av seg selv hvor puppene holder på å ramle ut av BHen hennes, bilder i badedrakt i speilet, og går hardt ut mot andre bloggere, der hun sitter på sin høye hest. Bildene hun legger ut er såpass drøye at de ble sendt rundt på discord (hvis dere husker det?). Hun svarer også leserne hovent i kommentarfeltet. 

Jeg kan ikke fatte hvorfor hun slipper såpass unna når MtM og VP får så massiv kritikk. Ms16 gjør ingenting bedre i det hele tatt, hun tar ingen utdannelse, dasser rundt hjemme og legger ut bilder på bilder på bilder av ungene sine. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg syntes mammasom16 (Jessica) får alt for lite kritikk. Heldigvis har hun dalt en del på blogglisten, men hun er absolutt en av verstingene.

Var en tråd om henne her en gang i tiden, men mange tok hun i forsvar fordi hun var så "moden" og "reflektert", og fordi hun er en av de få som fikk begge sine med samme fyren.

Hun legger nesten ukentlig ut bilder av seg selv hvor puppene holder på å ramle ut av BHen hennes, bilder i badedrakt i speilet, og går hardt ut mot andre bloggere, der hun sitter på sin høye hest. Bildene hun legger ut er såpass drøye at de ble sendt rundt på discord (hvis dere husker det?). Hun svarer også leserne hovent i kommentarfeltet. 

Jeg kan ikke fatte hvorfor hun slipper såpass unna når MtM og VP får så massiv kritikk. Ms16 gjør ingenting bedre i det hele tatt, hun tar ingen utdannelse, dasser rundt hjemme og legger ut bilder på bilder på bilder av ungene sine. 

Veldig enig med deg. Hva er det med disse jentene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro de som får frikort, er de som ikke provoserer nok eller skriver så kjedelig at man enten bare skummer igjennom eller så er det bare familie og venner som leser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...