Gå til innhold

Webcam med partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjorde noe gøy i går, min mann og jeg hadde nettsex med webcam, fordi jeg var på jobbreise. Det var gøy! Aldri gjort slikt før. Har noen andre gjort slik med partner/ektemann??

Anonymkode: fd093...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, både sett partner leke med seg selv på cam, og vært i samme rom og vist frem partner på cam på ulike webcamchats. Begge deler er spennende og tennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er "ja". En bra sextalk/dirtytalk er beste måte å bli kåt. Det har jeg gjurt på snapchat/skype/facetime.

Anonymkode: 6a72f...481

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Gjorde noe gøy i går, min mann og jeg hadde nettsex med webcam, fordi jeg var på jobbreise. Det var gøy! Aldri gjort slikt før. Har noen andre gjort slik med partner/ektemann??

Anonymkode: fd093...8ba

Jeg har noen ganger. De gangene var veldig gøy! Spørsmålet om hvem du har camsex med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig gøy:) digg med filter og jeg så plutselig ut som 14 år igjen haha 😂 da øker selvtilliten og jeg gjør ting jeg aldri ville gjort ellers . Haha.  Ts. 

Anonymkode: fd093...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke gjort det med noen partnere, men med tilfeldige jenter, par, men og andre. Problemet er at det kan bli tatt opptak, og publisert på nett. Jeg viser ingen kjennetegn på nett, og normalt så er det ikke så spennede å se en gutt ronke på cam.

Ser ut som noen har tatt opp en cam av meg for lenge siden. Det hender jeg undersøker litt ymse, bare for å se om jeg finner noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, både sett partner leke med seg selv på cam, og vært i samme rom og vist frem partner på cam på ulike webcamchats. Begge deler er spennende og tennende. :) Har ikke gjort det med noen partnere, men med tilfeldige jenter, par, men og andre. Problemet er at det kan bli tatt opptak, og publisert på nett. Jeg viser ingen kjennetegn på nett, og normalt så er det ikke så spennede å se en gutt ronke på cam. Gjorde noe gøy i går, min mann og jeg hadde nettsex med webcam, fordi jeg var på jobbreise. Det var gøy! Aldri gjort slikt før. Har noen andre gjort slik med partner/ektemann?? http://gayonly.men/profile/176418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig gøy:) digg med filter og jeg så plutselig ut som 14 år igjen haha 😂 da øker selvtilliten og jeg gjør ting jeg aldri ville gjort ellers . Haha.  Ts. Har ikke gjort det med noen partnere, men med tilfeldige jenter, par, men og andre. Problemet er at det kan bli tatt opptak, og publisert på nett. Jeg viser ingen kjennetegn på nett, og normalt så er det ikke så spennede å se en gutt ronke på cam. Det gjør vi også om vi er fra hverandre :)http://gayonly.men/profile/176418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i avstandsforhold. Svaret gir seg nesten selv. Det gjør vi også om vi er fra hverandre :) Har ikke gjort det med noen partnere, men med tilfeldige jenter, par, men og andre. Problemet er at det kan bli tatt opptak, og publisert på nett. Jeg viser ingen kjennetegn på nett, og normalt så er det ikke så spennede å se en gutt ronke på cam. http://gayonly.men/profile/176418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...