Gå til innhold

Lønn saksbehandler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Har fått tilbud om stilling som saksbehandler i en mellomstor bedrift. Jobben vil være krevende og hektisk. De tilbyr en lønn på 365.000,- fast. Jeg er 26 år og nyutdannet (bachelor i økonomi og administrasjon + årsenhet i jus).

Stusser litt på den lave lønnen. Jeg hadde tjent bedre i min deltidsjobb dersom jeg hadde jobbet 100% der og den er ikke relevant til utdanningen min og krever heller ikke utdanning. 

Hva synes dere jeg skal gjøre? Ta den for å få erfaring eller søke mer? Selve stillingen virker helt Ok.

Anonymkode: 79b58...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS. Jeg har mulighet til å jobbe 100% i min deltidsjobb og tjene 410.000,-. 

Anonymkode: 79b58...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er deltidsjobben din relevant da? Jeg tenker at som nyutdannet må man jobbe for å øke verdien sin. Du har ikke relevant erfaring, derfor burde du heller vurdere hvor viktig det er for deg å få dét fremfor hvor høy lønn du får. Hvis deltidsjobben din er relevant, så skjønner jeg ikke hva du spør om.

Anonymkode: 3b046...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig lav lønn. Her lønner det seg tydeligvis ikke med utdanning.  

Anonymkode: b05ad...5e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er deltidsjobben din relevant da? Jeg tenker at som nyutdannet må man jobbe for å øke verdien sin. Du har ikke relevant erfaring, derfor burde du heller vurdere hvor viktig det er for deg å få dét fremfor hvor høy lønn du får. Hvis deltidsjobben din er relevant, så skjønner jeg ikke hva du spør om.

Anonymkode: 3b046...40a

Nei, den er dessverre ikke relevant.