Gå til innhold

Skravletråd for prøvere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, lillemeg90 skrev:

Absolutt! Når jeg var gravid sist kunne jeg lukte alt på mils avstand 😂

Jeg satt på kontoret, og måtte faktisk gå og kjøpe meg en banan, sånn at det i hvert fall var MIN banan som stinket... :fnise: Jeg begynte også å gråte helt ut av det blå i går også, fordi jeg så en video på nett jeg ikke engang husker nå. Men det kan være PMS også for alt jeg vet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Pompom skrev:

Jeg satt på kontoret, og måtte faktisk gå og kjøpe meg en banan, sånn at det i hvert fall var MIN banan som stinket... :fnise: Jeg begynte også å gråte helt ut av det blå i går også, fordi jeg så en video på nett jeg ikke engang husker nå. Men det kan være PMS også for alt jeg vet :fnise:

😂

Ja er ikke like godt å tolke alltid. Jeg er også redd det bare er kroppen som lurer meg... Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, lillemeg90 skrev:

😂

Ja er ikke like godt å tolke alltid. Jeg er også redd det bare er kroppen som lurer meg... Har dere prøvd lenge?

Nei, absolutt ikke. Har nettopp sluttet på prevensjon og nå skal vi bare se hvor «naturens gang» tar oss. Det er jo nesten litt for tidlig om jeg blir gravid allerede nå, har ikke fått tid til å ønske og glede oss til positiv test helt enda. Vi får se, jeg har jo vært klar for kids i mange år allerede :laugh:

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Pompom skrev:

Nei, absolutt ikke. Har nettopp sluttet på prevensjon og nå skal vi bare se hvor «naturens gang» tar oss. Det er jo nesten litt for tidlig om jeg blir gravid allerede nå, har ikke fått tid til å ønske og glede oss til positiv test helt enda. Vi får se, jeg har jo vært klar for kids i mange år allerede :laugh:

Hva med dere?

Spennende da :) håper spira sitter raskt! Nei. Eller, jeg ble gravid i august og mistet i uke 6. I september var mannen borte rundt EL så det gikk jo ikke, men er vel offisielt i prøveperiode 2 etter spontanabort. Ble gravid første mnd både med den vi mistet og med gutten vi har fra før så jeg er jo allerede utålmodig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Spennende da :) håper spira sitter raskt! Nei. Eller, jeg ble gravid i august og mistet i uke 6. I september var mannen borte rundt EL så det gikk jo ikke, men er vel offisielt i prøveperiode 2 etter spontanabort. Ble gravid første mnd både med den vi mistet og med gutten vi har fra før så jeg er jo allerede utålmodig 🙈

Ja, kjempespennende :laugh: Uffda, får håpe du blir gravid igjen snart da! Krysser fingrene for dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer, Milo her! Da har jeg visst EL for andre gang denne mnd. :rolleyes: Ja, Hæ? Første gang på EL-tester og jeg fikk meg et sjokk når EL-testen var positiv (selv om den var svak) på CD13. Så ble den negativ CD14, 15 og 16, før den ble sterkt positiv idag på CD17. Så kroppen min må ha forsøkt å slippe egget, men mislykkes. Legger ved dagens test. 

IMG_4122.thumb.JPG.aa4476ed416260167dfaacc1016f175f.JPG

Får prøve igjen da! :fnise:

Anonymkode: 86c51...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, lillemeg90 said:

Så spennende! Om den er positiv i dag så er du jo gravid da 🤗

...fikk denne i dag...Er nok gravid, men etter en SA blir nok dette bare begynnelsen av ventetiden. Graviditet er ikke lik baby bestandig - har jeg smertelig erfart. Men får bare se an.

IMG_5714.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Cetus skrev:

...fikk denne i dag...Er nok gravid, men etter en SA blir nok dette bare begynnelsen av ventetiden. Graviditet er ikke lik baby bestandig - har jeg smertelig erfart. Men får bare se an.

IMG_5714.PNG

Nei det er helt sant :) det har jeg også erfart. Men første bud er jo å bli gravid 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, lillemeg90 said:

Nei det er helt sant :) det har jeg også erfart. Men første bud er jo å bli gravid 👍

hehe...så sant, så sant...:hjerte:

Har barn fra før av og aldri opplevd SA. Var litt sjokk at spiren ikke satt sist...Visste jo at risikoen var der, men trodde vel kanskje at det skjedde alle andre og ikke meg:sjenert:...Vet ikke hvordan jeg kommer til å takle det - runde nummer to. Men, får jo bare ta det som kommer...

Kjenner at jeg enn så lenge er veldig avventene. Men det kan jo forandre seg om testene blir sterkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cetus skrev:

hehe...så sant, så sant...:hjerte:

Har barn fra før av og aldri opplevd SA. Var litt sjokk at spiren ikke satt sist...Visste jo at risikoen var der, men trodde vel kanskje at det skjedde alle andre og ikke meg:sjenert:...Vet ikke hvordan jeg kommer til å takle det - runde nummer to. Men, får jo bare ta det som kommer...

Kjenner at jeg enn så lenge er veldig avventene. Men det kan jo forandre seg om testene blir sterkere...

Forstår deg godt! Jeg mistet i august men følte hele tiden at det kom til å skje så kom ikke som et sjokk. Men trist likevel. Hjelper å ha barn fra før av å konsentrere seg om ❤ 

Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg denne gangen. Og at jeg i det hele tatt får positiv test 🙈 føler meg som de andre gangene men bare negative tester så langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, lillemeg90 said:

Forstår deg godt! Jeg mistet i august men følte hele tiden at det kom til å skje så kom ikke som et sjokk. Men trist likevel. Hjelper å ha barn fra før av å konsentrere seg om ❤ 

Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg denne gangen. Og at jeg i det hele tatt får positiv test 🙈 føler meg som de andre gangene men bare negative tester så langt....

Beklager at du mistet - håper du er gravid igjen...men...kan jeg spørre om hvorfor du følte at det kom til å gå gale, sist? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Cetus skrev:

Beklager at du mistet - håper du er gravid igjen...men...kan jeg spørre om hvorfor du følte at det kom til å gå gale, sist? 

Jeg vet ikke egentlig. Hadde bare en dårlig følelse. Intuisjon kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, lillemeg90 said:

Jeg vet ikke egentlig. Hadde bare en dårlig følelse. Intuisjon kanskje? 

Skal ikke kimse av intuisjon, håper du får en helt annen følelse - runde nummer 2😊

Tok en CB i dag da. Fin økning på strimlene og klart og fint kryss med CB. Et lite og forsiktig hurra - herfra altså. ❤️

 

IMG_5719.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Cetus skrev:

Skal ikke kimse av intuisjon, håper du får en helt annen følelse - runde nummer 2😊

Tok en CB i dag da. Fin økning på strimlene og klart og fint kryss med CB. Et lite og forsiktig hurra - herfra altså. ❤️

 

IMG_5719.PNG

Fantastisk 🎊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg er relativ ny her og trenger kanskje litt gode ord og/eller råd :P har et barn fra før av, h*n satt som et skudd, gått på p piller siden (h*n er født i 2012) hadde opphold på p piller en mnd i januar i år, da jeg gikk gjennom en operasjon..... nå er det 1,5 mnd siden jeg slutta på pilla..... hatt ei runde med TR, og hvis jeg har normal syklus så skal hun komme tilbake om 4 dager..... jeg har ingen kontroll på dette med EL eller noe annet :( nå prøver jeg å ikke stresse eller tenke på det, men det er jo umulig..... finnes det noen tips for å få meg til å slappe av, eller hvordan det skal klaffe? :D 

 

-håpefull 

Anonymkode: 99ff0...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.10.2017 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen! Jeg er relativ ny her og trenger kanskje litt gode ord og/eller råd :P har et barn fra før av, h*n satt som et skudd, gått på p piller siden (h*n er født i 2012) hadde opphold på p piller en mnd i januar i år, da jeg gikk gjennom en operasjon..... nå er det 1,5 mnd siden jeg slutta på pilla..... hatt ei runde med TR, og hvis jeg har normal syklus så skal hun komme tilbake om 4 dager..... jeg har ingen kontroll på dette med EL eller noe annet :( nå prøver jeg å ikke stresse eller tenke på det, men det er jo umulig..... finnes det noen tips for å få meg til å slappe av, eller hvordan det skal klaffe? :D 

 

-håpefull 

Anonymkode: 99ff0...459

Det beste er å prøve å bli kjent med kroppen din. Eggløsning kommer vanligvis 14 dager FØR mensen. Jeg kjenner at eggløsning er rett rundt hjørnet pga stikkinger i magen, eggløsningsslim, ømme bryster og høy sexlyst. Det går an å tempe eller ta eggløsningstester. 

Men har dere jevnlig sex fra noen dager etter mensen og fremover så skal man jo i utgangspunktet treffe:) de sies annenhver dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i går og ingen mensen enda. Har heller ikke tester 🙈 så hvis mensen ikke er der i morgen blir det å kjøpe en test 👌 testet negativt på fredag så spørs om syklusen bare tuller med meg 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, lillemeg90 skrev:

IKM i går og ingen mensen enda. Har heller ikke tester 🙈 så hvis mensen ikke er der i morgen blir det å kjøpe en test 👌 testet negativt på fredag så spørs om syklusen bare tuller med meg 😣

Krysser fingrene for at den ikke dukker opp! Ingenting her heller og IKM var i går, men for min del er det nok bare kroppen som ikke er vant til å være hormonfri helt enda. 

Anonymkode: e8a06...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 3 uker etter MA (føles mye lenger ut!), og vi har fremdeles ikke hatt samleie. Jeg ble så stressa av dette med infeksjonsfare og at man bør vente med å prøve igjen til etter mensen, men virker som mange prøver rett på?  Ellers er jeg kombinert fremdeles lei meg etter MA og utålmodig på å gravid igjen. :/ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...