Gå til innhold

Norske Talenter 2018


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Nei, de var jo de beste. Skulle heller ha byttet ut Mia, ikke fan av henne, jeg.

Suleman irriterte meg bare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig fan av Suleman, kjedelig at han blir bytta ut. Men kjekt at Janne Formoe fikk bli dommer, likte når hun fikk være gjestedommer! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette programmet er så innmari oppbrukt 😪

Anonymkode: 38cc7...3be

Det er jo nye talenter hver sesong :)

Konseptet konkurranse tv er vel i seg selv oppbrukt for lengst da det har holdt på i flere tiår :P

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler faktisk at norske talenter er en av de programmene som IKKE er oppbrukt. De yngre vokser til og oppdager nye talenter ved seg selv, de eldre tør å hoppe i det og vise hva de kan. Det er jo alltid noe nytt og nye talenter. Man går liksom ikke tom for mennesker med talenter :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

21 minutter siden, Solstråletårer skrev:

Bare ikke mere sang og dans. Finnes vel mere enn bare det.  Blir kjedelig  i lengen. 

Hva håper du å se mer av ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler nivået er ganske så lavt. Hvis man sammenligner med UK og USA. Mange av de som går videre er bare middelmådig. Noen er veldig gode, men få av de. Hun som vant i fjor hadde neppe kommet med videre i America`s Got talent. Men begrenset på hvor mange talenter vi har i vårt lille land. Kunne vært greit å slå sammen Norge, Sverige og Danmark. Det hadde vært gøyere. Ellers synes jeg Norske Talenter er oppbrukt 

Det er min mening 

Anonymkode: 15617...b1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès

Vet ikke helt om jeg skal se neste år, føler nivået bare blir dårligere, sist var det helt elendig, men kan jo hende det blir bedre i år. Men hvem vant sist? 

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Calandria skrev:

Vet ikke helt om jeg skal se neste år, føler nivået bare blir dårligere, sist var det helt elendig, men kan jo hende det blir bedre i år. Men hvem vant sist? 

Hun som sang sanger med døvespråk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på innledende siden vi kjenner ei som er med.

Stortutet (ble rørt..) og håper jeg ikke kommer på TV 😆 ... så håper som dere sier at dette er oppbrukt og ingen ser på 🧐

Anonymkode: 4f0f3...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...