Gå til innhold

Marna Haugen (komikerfrue)


Maydis8

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som reagerer på hvor mye de skriker, kjefter og banner til hverandre foran barna? 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummel34

Nope, er ikke den eneste som reagerer på det. Til og meg gubben kastet ett blikk på skjermen å lurte på hva disse to drev med da de holdt på som værst. Også om bagateller da gitt. Må føles ekstra kleint ut for hun eldste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer reagerte også på denne kjeftingen og smellingen foran barna. Jeg er helt for at barn får oppleve at voksne kan være uenige og diskuterer, for deretter å bli venner igjen. Men ikke på den måten!

Endret av Hattifnatten
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veldig følelsen av at de bare spilte jeg. Virket ikke som ekte krangling. 

Endret av HerKommerMummi
Skriveleif
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Disse to er jo verre enn de unge som får så mye kritikk! Her bannes det, vulgære ord, krangles mer enn sunt er. Hverken morsomt eller underholdende. 

Tross dette liker jeg de litt. Men skjønner ikke hvorfor disse får mindre pes enn andre som eksponerer, snakker vulgært og reklamerer.  Det er slik forskjellig kritikk av "samme problem" som gjør at man undrer seg over hvorfor enkelte (de som tjener mest) får mer og verre kritikk enn andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Jeg fikk veldig følelsen av at de bare spilte jeg. Virket ikke som ekte krangling. 

Ja, litt sånn som Kristin og Dennis også drev med da de var med i Bloggerne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Onbothsides skrev:

 Men skjønner ikke hvorfor disse får mindre pes enn andre som eksponerer, snakker vulgært og reklamerer.  Det er slik forskjellig kritikk av "samme problem" som gjør at man undrer seg over hvorfor enkelte (de som tjener mest) får mer og verre kritikk enn andre

Du får lage en egen tråd om det. ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Jeg fikk veldig følelsen av at de bare spilte jeg. Virket ikke som ekte krangling. 

Og det tror du barna skjønner? De har holdt på sånn siden de kom på skjermen første gang, og det har bare eskalert. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maydis8 skrev:

Og det tror du barna skjønner? De har holdt på sånn siden de kom på skjermen første gang, og det har bare eskalert. 

Det har jeg ikke noen formening om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, PatrickBateman_ skrev:

Ja, litt sånn som Kristin og Dennis også drev med da de var med i Bloggerne. 

Kristin og Dennis var mer påtatt. Marna og Ørjan har holdt på sånn hele tiden. Forskjellen er at de to sistnevnte gjør dette foran barna, K og D har ikke barn. Virker ikke som de enser at det er andre i rommet når de setter i gang. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns han også er utakknemmelig. Å skal alltid "drit ut" kona si.. Snakker ofte nedlatende til barna om henne. Hvorfor gidder han å være sammen med henne , når han alltid skal forsøke å få henne til å få dårlig samvittighet. Å ikke føl seg bra nok. Alltid en kritikk i bakhånd. Den flotte dama fortjener et skikkelig mannfolk!!

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose

De gjør det ofte, dessverre. Jeg liker Ørjan bedre enn Marna, jeg synes hun er for hard mot han og burde vise mer hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, fannyfab skrev:

Herregud da. Syyyykt "unormalt" at foreldre krangler foran barna. Gi dere a

Det er ikke normalt å skrike, kjefte og kalle hverandre opp i mente foran barna på daglig basis! Greit nok st barn skal se at foreldrene er uenige osv, men dette begynner å bli rimelig drøyt! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...