Gå til innhold

Hjelp , hva hadde dere gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De eneste utenom nærmeste familie i vårt bryllup var forloverne våre og ett vennepar der hun nærmest er som en søster for meg. Ingen reagerte på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha bryllupet ditt!!! Jeg var forlover i et bryllup hvor jeg og samboer var eneste gjester utenom nærmeste familie. Det var superfint. Brudekjole, taler, deilig middag og drinker, og masse tid til å prate og bli kjent med alle gjestene. Kjør på. Tenk på at der er din dag, og at du feirer den med dine nærmeste, og gifter deg med pappaen til barnet ditt. Det et jo fantastisk uansett hvor mange som er til stede. Alle har ikke så mange venner, og det er helt ok. (Tror vi blir litt forledet av all denne skrytingen på sosiale media hvor en kan få inntrykk av at en årlig må reise verden rundt med tyve venninner samtidig som en jobber og har perfekte barn, for å være lykkelig. Folk flest lever ikke sånn.) Lykke til!!!

Anonymkode: f13e1...df5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en fin kjole, kjøp en fin blomsterbukett. Ta vielsen i tinghuset eller lignende, og ta med familien og de to vennene på middag på restaurant. Gjør det akkurat som DERE vil, og gi blaffen i de som mener man "må" invitere 120 mennesker. 

I bunn og grunn er giftemål en formalitet, alt det andre rundt er LYST PÅ-greier. 

Anonymkode: 12a00...de4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllup er hva man gjør det til stort sett. Noen vil ha stort, noen vil ha lite. Begge deler fungerer. 

Det viktigste er vel hva man selv synes og at man får en fin dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi valgte å ha de aller nærmeste i familien og min venninne pluss hennes kjæreste. Det var det. Valgte et lite og nydelig lokale. Det var helt perfekt, og den fineste dagen i mitt liv. Så glad for at vi ikke gikk for å invitere masse folk, storfamilien og mange venner. Følte det ble lettere å fokusere på oss og vår lykke, og ikke alt rundt. Størrelsen på bryllupet har ingenting å si for kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du skal kjøre på TS! Den dagen jeg skal gifte meg kunne jeg godt tenkt meg å gjøre det på samme måte. Familie og noen få venner. Jo færre jo bedre :P Jeg har virkelig ikke lyst til å sitte på utstilling en hel dag 😱

Siden det da ikke blir så dyrt så kan du jo heller bruke pengene på å gjøre nøyaktig det du har lyst til? En flott kjole, en skikkelig god fotograf, 7 retters middag på hotell.... Kun fantasien setter grenser <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville helt klart hatt et lite bryllupp ! 

Vi har også bestemt oss for å kun invitere familie og nærmeste venner. Det blir 2 av hans kamerater, og 4 av mine venninder. 

Trenger jo ikke et kjempe stort bryllup :)

Hva med å leie et lite lokale, eller en liten gård og ha bryllupet på en liten hageplass med noen stoler, i stedet for i en kirke med store kirkebenker og uendelig "hall følelse"? 

Det finnes også flere hyggelige restauranter rundt om kring med en liten uteplass eller bakgård som det går an å ha seremonien og vielsen i, og rett og slett bare spise mat der og booke bord for 2-3 timer :) I stedet for å ha deler av seremonien i kirke, så i kaffe lokale, så i selskapslokale osv . 

Anonymkode: ec29b...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...