Gå til innhold

Tidligere «Farmen»-deltaker Andreas Nørstrud


Gjest Solstråletårer

Anbefalte innlegg

På 1.9.2017 den 12.38, Ginavn skrev:

 

– Jeg liker den forandringen det har vært, men det kan jo være litt slitsomt på nattestid, sier Hansen. 

– Ikke for meg. Jeg sover for meg selv. Jeg synes det er hennes oppgave å passe på ungene, sier Nørstrud.

 

For et syn. Håper jeg aldri får barn med en slik mann. Grøss! :haar:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Slutt å synes synd på mennesker som velger å leve annerledes. Alle er ikke a-4. Har ikke fulgt med,for har ikke TV. Han ville ikke vært en mann for meg for å si det sånn. Langt fra! Men de og hun kan jo være lykkelige med livet de har valgt. Det går an å tenke i de baner også da dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, trachea skrev:

Hvor ser du at dem venter tvillinger? Var innom fb profilen hennes men finner ikke noe info om tvillinger på vei :P 

Hun har lagt ut ting i en gravid-gruppe jeg er medlem i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Ikke en gang jeg likte han fyren. Hva i all verden tenker det kvinnemennesket som er sammen med han og får barn med han med?

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama hans kler seg som ei budeie. Sikkert han som tvinger henne til det, det kvinnesynet hans er jo helt sykt. Og han sa jo at han valgte en 18-åring bevisst siden han da kunne forme henne litt! Tenk å si noe sånt, herregud han er ikke helt god. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hetsende utsagn, persondebatt og spekulasjoner, samt svar til disse. 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat om han, kom opp noe på FB... De har 3 jenter på 1, 2 og 3 år, og venter straks tvillinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

Leste et intervju fra 2016. De spør om han slår, og han svarer at han helst vil slippe. Han bare røsker i henne, og at hun liker at han er bestemt  

Fyren er faen meg ikke riktig klok, og han må da være en overlevende fra middelalderen.

Endret av Kaktuspotte
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.9.2017 den 17.12, LeilaS skrev:

For et syn. Håper jeg aldri får barn med en slik mann. Grøss! :haar:

Sjansen er stor for at du får det ;) du aner ikke hvor mange kvinner det er som tar barna om natta når de er i permisjon fordi "mannen jobber"...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Simbyxor skrev:

Sjansen er stor for at du får det ;) du aner ikke hvor mange kvinner det er som tar barna om natta når de er i permisjon fordi "mannen jobber"...

Å joda. Det aner jeg godt du ;) Er heller ikke kun det som hun må gjøre.. Bare må stå opp med barna om natta  (Det skal jeg fint klare) men jeg vil ikke ha barn med en mann som mener kvinnen skal passe ungene hele tiden og det er ikke mannes ansvar. Vi er to om å få bsrn, da får han være så god bidra han og

Endret av LeilaS
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Å joda. Det aner jeg godt du ;) Er heller ikke kun det som hun må gjøre.. Bare må stå opp med barna om natta  (Det skal jeg fint klare) men jeg vil ikke ha barn med en mann som mener kvinnen skal passe ungene hele tiden og det er ikke mannes ansvar. Vi er to om å få bsrn, da får han være så god bidra han og

"Bare stå opp med barna om natta", du aner ikke hvor slitsomt det kan være. Prøv baby med kolikk og matallergi i noen år. 

Men ja, det ER begges ansvar. Fullt og helt. Poenget mitt var at det er så mange tafatte, ansvarsløse idioter av menn der ute, som lemper alt over på kjerringa. Det som er synd er at man ikke veit om han er sånn eller ikke før man "er der". Men jeg vet om mange kvinner som lar ham holde på, og som også mener at det er kvinnens jobb å passe barn om natta. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Simbyxor skrev:

"Bare stå opp med barna om natta", du aner ikke hvor slitsomt det kan være. Prøv baby med kolikk og matallergi i noen år. 

Men ja, det ER begges ansvar. Fullt og helt. Poenget mitt var at det er så mange tafatte, ansvarsløse idioter av menn der ute, som lemper alt over på kjerringa. Det som er synd er at man ikke veit om han er sånn eller ikke før man "er der". Men jeg vet om mange kvinner som lar ham holde på, og som også mener at det er kvinnens jobb å passe barn om natta. 

Nei, det aner jeg ikke og er fult klar over det er slitsomt. At kvinner tar barna om natta er vel ganske vanlig i de fleste forhold tror jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina
13 minutter siden, LeilaS skrev:

Nei, det aner jeg ikke og er fult klar over det er slitsomt. At kvinner tar barna om natta er vel ganske vanlig i de fleste forhold tror jeg. 

Den som er i foreldrepermisjon tar babyen om natta. Når begge er tilbake igjen i jobb så er det rettferdige å dele 50/50. Men alle må jo gjøre det som er best for barna, for seg selv og forholdet. Her tar mannen min ungene om natta dersom noen av dem våkner (vi er i jobb begge to med ungene i bhg). Han har det beste sovehjertet og kan ta igjen det tapte på sofaen neste ettermiddag etter jobb mens jeg ikke klarer å sove på dagtid. 

Jeg syns uansett at han Andreas er rimelig korttenkt som står frem på TV og sier at han har tenkt til å tukte barna og ta hardt i så lenge det ikke skader barnet. Vet han ikke at det er ulovlig med fysisk avstraffelse i Norge? Men han har jo kona i sin hule hånd så er vel ingen som kommer til å finne ut av det kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...