Gå til innhold

Tidligere «Farmen»-deltaker Andreas Nørstrud


Gjest Solstråletårer

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråletårer

Hvor ble det av han. Sist jeg hørte om han skulle han unge kone ha unge nr 2. Lurer egentlig på hvordan det gikk. Noen som vet.

Endret av Solstråletårer
Bedre overskrift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tenker nok på Anders Nørstrud.

Religiøs tullebukk som fant seg en tirligere rusmisbruker og sette unge på. De er heller ikke gift lovlig i henh. til norsk lov og bor på avsidesliggende gård til i Telemark uten strøm og innlagt vann. 

Bare å google så kommer alle nyhetssakene opp. Veldig ekkel fyr, ble sammenlignet med Breivik pga. kvinnesynet hans. 

Endret av Antoinette
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Står ikke så mye etter 2016. Men takk for navnet hadde helt glemt hva han het. Helt enig med deg at han var en ubehagelig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Solstråletårer skrev:

Står ikke så mye etter 2016. Men takk for navnet hadde helt glemt hva han het. Helt enig med deg at han var en ubehagelig mann.

Medienes interesse dabbet vel av og godt er det.

Veldig ekkel type, sluttet å se Farmen etter at han var med. Lavmål av TV2 og la en slik fyr få oppmerksomhet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars jente....

og hvorfor har ikke kun egen facebook, å jaaaa - hun får ikke lov. Mannen bestemmer. 

 

 

Endret av Antoinette
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Æsj, han hadde jeg nesten glemt. Ufyselig og ekkel type! 

Du får Google han så kanskje du finner noe nytt 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miraculix skrev:

Du får Google han så kanskje du finner noe nytt 😉

Tror jeg lar være, skal snart spise lunch. :hoho: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Tror jeg lar være, skal snart spise lunch. :hoho: 

uff det er nok ikke så greit for den jenta som sikkert blir sittende alene med unger og hjem mens han er ute på jordet :hoho:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Antoinette skrev:

Stakkars jente....

og hvorfor har ikke kun egen facebook, å jaaaa - hun får ikke lov. Mannen bestemmer. 

 

 

Hun har da egen Facebookside... 🙃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser nå at det ventes tvillinger innen få uker.. Så da har dem 5jenter😮

 

Jeg liker ikke fyren (men underholdende å se på da🤡) men hun Kan da ikke ha det noe fælt med han, sålenge hun har valgt å gifte seg med han... Og nå venter barn 4 og 5... 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å se hvordan hun har endra seg, gått fra å være råner (ser det ut som) med tung sminke og like tunge gensere med to "ammrikanere" til å bli galskjerring med obligatoriske bibelsitater på Facebook-veggen. Ikke et liv jeg ville valgt, men så lenge hun er lykkelig med denne mannen er vel det det viktigste. Skjønt... 

http://www.tv2.no/a/8180109/

– Jeg liker den forandringen det har vært, men det kan jo være litt slitsomt på nattestid, sier Hansen. 

– Ikke for meg. Jeg sover for meg selv. Jeg synes det er hennes oppgave å passe på ungene, sier Nørstrud.

(barn på 1 og 2 på dette tidspunktet)

Og, i videoen, "da skal han far prøve litt mjød, så kan dere gå tilbake på hotellet"

Jeg tror de har strøm der de bor, likevel virker det kanskje litt... stusselig for kona sin del

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.9.2017 den 8.29, Antoinette skrev:

Du tenker nok på Anders Nørstrud.

Religiøs tullebukk som fant seg en tirligere rusmisbruker og sette unge på. De er heller ikke gift lovlig i henh. til norsk lov og bor på avsidesliggende gård til i Telemark uten strøm og innlagt vann. 

Bare å google så kommer alle nyhetssakene opp. Veldig ekkel fyr, ble sammenlignet med Breivik pga. kvinnesynet hans. 

Het han ikke Andreas, og ikke Anders? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2017 den 12.03, Love2017juni skrev:

Ser nå at det ventes tvillinger innen få uker.. Så da har dem 5jenter😮

 

Jeg liker ikke fyren (men underholdende å se på da🤡) men hun Kan da ikke ha det noe fælt med han, sålenge hun har valgt å gifte seg med han... Og nå venter barn 4 og 5... 

 

Hvor ser du at dem venter tvillinger? Var innom fb profilen hennes men finner ikke noe info om tvillinger på vei :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, trachea skrev:

Hvor ser du at dem venter tvillinger? Var innom fb profilen hennes men finner ikke noe info om tvillinger på vei :P 

Gjelder og snike ett hakk videre😂 

 

Såg moren hennes hadde kommentert masse bilder og hun hadde nylig lagt ut bilde med barnebarna og med info om at det straks kom to jenter til☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Love2017juni skrev:

Gjelder og snike ett hakk videre😂 

 

Såg moren hennes hadde kommentert masse bilder og hun hadde nylig lagt ut bilde med barnebarna og med info om at det straks kom to jenter til☺️

Haha! Får snike litt på hennes profil også da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...