Gå til innhold

Grapefruktjuice


Bahir

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer med dette?

Jeg har kjøpt inn da jeg etter min MA ikke lenger har EL slim.. har forstått det slik at det skal øke mengden EL slim.. det smakte ihvertfall ikke noe godt:P

Er det nok med et glass til dagen blandet med annen juice? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt ca 2 dl per dag. Smaker helt forferdelig :P 

det funket første gangen jeg ble gravid- men endte i MA.. 

Anonymkode: 093df...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt ca 2 dl per dag. Smaker helt forferdelig :P 

det funket første gangen jeg ble gravid- men endte i MA.. 

Anonymkode: 093df...f88

Å ikke mer! det var en gledelig nyhet!😅 Trist det endte i MA for deg også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det er lurt å ta mer, men leste et sted at 2 dl per dag holder.. :P 

håper det klaffer for for deg! 

Anonymkode: 093df...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan hende det er lurt å ta mer, men leste et sted at 2 dl per dag holder.. :P 

håper det klaffer for for deg! 

Anonymkode: 093df...f88

Jeg skal nok klare bittelitt mer😂 Tusen takk! Det samme til deg hvis det ikke allerede har gjort det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette kan forklare hvorfor jeg ikke hadde noe EL-slim denne perioden. Drikker vanligvis et glass grapefruktjuice til lunsj på jobb, men siste mnd har jeg ikke gjort det pga emaljen og mengden sukker i juicen. Men! Da skal jeg begynne igjen altså! 

Anonymkode: 51a7c...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, dette kan forklare hvorfor jeg ikke hadde noe EL-slim denne perioden. Drikker vanligvis et glass grapefruktjuice til lunsj på jobb, men siste mnd har jeg ikke gjort det pga emaljen og mengden sukker i juicen. Men! Da skal jeg begynne igjen altså! 

Anonymkode: 51a7c...8a2

😂😂 Hvilken type juice har du da, nå ble jeg nysjerrig? Den jeg har smaker bittert! Et godt tegn at det virker da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smaker gift :P Pleier å blande den enten med annen juice (tropisk juice var ok, frokostjuice var ikke godt), eller bare å vanne den ut, drikke den på styrten og spise noe som smaker bedre etterpå. Men jeg har ikke merket noen forskjell på EL-slimet denne syklusen sammenlignet med før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, strawberry skrev:

Det smaker gift :P Pleier å blande den enten med annen juice (tropisk juice var ok, frokostjuice var ikke godt), eller bare å vanne den ut, drikke den på styrten og spise noe som smaker bedre etterpå. Men jeg har ikke merket noen forskjell på EL-slimet denne syklusen sammenlignet med før. 

Gift var en fin beskrivelse! Jeg fikk faktisk sjokk når jeg smakte på det første gangen.. jeg blander med appelsinjuice og det fungerer veldig greit, men det nytes ikke for å si det slik.. nå er jeg spent på om jeg kommer til å merke noen forskjell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bahir skrev:

😂😂 Hvilken type juice har du da, nå ble jeg nysjerrig? Den jeg har smaker bittert! Et godt tegn at det virker da😅

Grapefrukt smaker veldig bittert, men jeg drikker Premium Grapefruktjuice fra Sunniva (Tine)! Inneholder ca 9 g sukker per 100g/ml. Et glass er ca 2,5 dl, så blir litt sukker, selv om det fins mer i andre :) 

Anonymkode: 51a7c...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sunt med grapefruktjuice, men det er bare humbug at det hjelper en med å bli gravid. Det finnes ikke noen seriøse kilder på dette, kun utsagn fra homeopater og akupunktører... 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt klart med EL-slim når jeg drikker grapefruktjuice. Forrige mnd drakk jeg det ikke og det var betydelig forskjell.  Og lucky me, jeg syns det smaker godt :D

Anonymkode: e6f1f...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde grapefruktjuice denne syklusen, men det gjorde dessverre ingen forskjell.. 😔

Anonymkode: f625f...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde grapefruktjuice denne syklusen, men det gjorde dessverre ingen forskjell.. 😔

Anonymkode: f625f...5c0

Skal oppdatere når jeg har gjort opp

min egen erfaring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grapefruktjuice er jo bare SÅÅÅ godt. Skjønner ikke at noen kan mislike det.

Anonymkode: 29f74...3e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Bahir skrev:

Skal oppdatere når jeg har gjort opp

min egen erfaring :-)

Skal prøve neste PP om det ikke klaffer nå :-) 

Anonymkode: 51a7c...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grapefruktjuice er jo bare SÅÅÅ godt. Skjønner ikke at noen kan mislike det.

Anonymkode: 29f74...3e1

😱 Det kan jeg ikke forstå at du synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2017 den 14.11, Bahir skrev:

😱 Det kan jeg ikke forstå at du synes

Det blir faktisk bedre etter hvert synes jeg 😄

Anonymkode: f625f...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir faktisk bedre etter hvert synes jeg 😄

Anonymkode: f625f...5c0

Hmm.. uff jeg tenkte jeg skulle være flink å gjennomføre dette men til nå har jeg bare drukket det to dager. Har EL i disse dager.. føler jeg har litt slim (som er mer enn ingenting)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Bahir skrev:

Hmm.. uff jeg tenkte jeg skulle være flink å gjennomføre dette men til nå har jeg bare drukket det to dager. Har EL i disse dager.. føler jeg har litt slim (som er mer enn ingenting)!

Grapefruktjuice er en vanesak. Første gangen jeg smakte dette trodde jeg det skulle smake appelsin, så jeg brakk meg når den bitre smaken kom. Men, jeg ble fort vant til det. Nå har det faktisk blitt slik at jeg foretrekker grapefruktjuice over mye annet. Skjønner at jeg er litt sær i smaken, for jeg er veldig glad i tranbærjuice også, og har forstått det slik at det ikke er alle som liker det heller.

Hva med å ta en juice-shot? Eventuelt en shot morgen og en om kvelden? 😂 Jeg anbefaler ikke å lage juice selv. Det har jeg forsøkt og det var mye, mye verre enn den i butikk.

Anonymkode: 51a7c...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...