Gå til innhold

Nettvenner søkes


kabaddi

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann (hva gjør jeg her???) i midten av trettiårene som har familie, men kjenner likevel på ensomheten. Kona har en kronisk sykdom som gjør henne sliten og ofte føler jeg at jeg må stå alene i "stormen". Kjenner derfor ofte på en ensomhet, for hun har ikke behov (eller ork) til å treffe andre mennesker. Og hun har heller ikke noe særlig interesse av og høre hvordan jeg hadde det på jobb.

Har prøvd i flere nettforum å finne nettvenner, men har ikke lykkes. Er ikke på jakt etter noe sidesprang eller noe slikt, kun en person som vil ta seg tid til å skrive noen setninger med meg på for eksempel mail eller skype. Det er det samme om du er mann, kvinne, ung, gammel, tynn eller tykk. Håper noen som leser dette vil ta kontakt. Du kan få være helt anonym dersom det er ønsket ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontaktannonser er ikke lov her inne, og siden du oppretter tråd på kvinneguiden går jeg ut i fra at du helst ønsker kontakt med kvinner. Det du egentlig lengter etter er en kvinne på si som bryr seg om deg, og det støtter jeg ikke  når du har familie.

Prøv på aktivitetsvenner.no eller chatterom i stedet og finn en god kompis.

Anonymkode: 5195a...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra reglene: * Kontaktannonser, men det er derimot lov å søke venner på rommet "Finn en venn". Ser nå at jeg puttet den feil sted, beklager. 

Har prøvd utallige steder. Er ikke på jakt etter noen på si. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, kabaddi said:

fra reglene: * Kontaktannonser, men det er derimot lov å søke venner på rommet "Finn en venn". Ser nå at jeg puttet den feil sted, beklager. 

Har prøvd utallige steder. Er ikke på jakt etter noen på si. 

Da regner jeg med at kona di vet at du søker etter venner på kvinneguiden og får vite om den nettvennen du får deg.

Veldig sært som mann å legge ut kontakt annonse på et kvinneforum å hevde at han ønsker en kompis .

Da hadde du lagt ut på manneforum eller venneforum da. aktivitetsvenner.no er mange som søker nettvenner.

diskusjon.no er mange menn som finner hverandre som venner.

Det du ønsker er oppmerksomhet fra en kvinne og det er feil når du faktisk har en kone. Hun kan ikke noe for at hun er syk og ikke kan tilfredstille dine behov for oppmerksomhet og vennskap. Er hun ikke god nok for deg så slå opp. En kone skal være bestevennen, du kan snakke med hun om det du trenger å snakke med nettvenn om vel?

Anonymkode: 5195a...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med at kona di vet at du søker etter venner på kvinneguiden og får vite om den nettvennen du får deg.

Veldig sært som mann å legge ut kontakt annonse på et kvinneforum å hevde at han ønsker en kompis .

Da hadde du lagt ut på manneforum eller venneforum da. aktivitetsvenner.no er mange som søker nettvenner.

diskusjon.no er mange menn som finner hverandre som venner.

Det du ønsker er oppmerksomhet fra en kvinne og det er feil når du faktisk har en kone. Hun kan ikke noe for at hun er syk og ikke kan tilfredstille dine behov for oppmerksomhet og vennskap. Er hun ikke god nok for deg så slå opp. En kone skal være bestevennen, du kan snakke med hun om det du trenger å snakke med nettvenn om vel?

Anonymkode: 5195a...b49

Meow...

4609603403_bdcd1a7813_o.jpg

 

Anonymkode: b3dc8...f05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med at kona di vet at du søker etter venner på kvinneguiden og får vite om den nettvennen du får deg.

Veldig sært som mann å legge ut kontakt annonse på et kvinneforum å hevde at han ønsker en kompis .

Da hadde du lagt ut på manneforum eller venneforum da. aktivitetsvenner.no er mange som søker nettvenner.

diskusjon.no er mange menn som finner hverandre som venner.

Det du ønsker er oppmerksomhet fra en kvinne og det er feil når du faktisk har en kone. Hun kan ikke noe for at hun er syk og ikke kan tilfredstille dine behov for oppmerksomhet og vennskap. Er hun ikke god nok for deg så slå opp. En kone skal være bestevennen, du kan snakke med hun om det du trenger å snakke med nettvenn om vel?

Anonymkode: 5195a...b49

Herregud. Slutt med den moralprekenen da! 

Det går an å søke nettvennee om en har behov for det. Ikke tro alle har andre hensikter!

Ønsker deg lykke til Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med at kona di vet at du søker etter venner på kvinneguiden og får vite om den nettvennen du får deg.

Veldig sært som mann å legge ut kontakt annonse på et kvinneforum å hevde at han ønsker en kompis .

Da hadde du lagt ut på manneforum eller venneforum da. aktivitetsvenner.no er mange som søker nettvenner.

diskusjon.no er mange menn som finner hverandre som venner.

Det du ønsker er oppmerksomhet fra en kvinne og det er feil når du faktisk har en kone. Hun kan ikke noe for at hun er syk og ikke kan tilfredstille dine behov for oppmerksomhet og vennskap. Er hun ikke god nok for deg så slå opp. En kone skal være bestevennen, du kan snakke med hun om det du trenger å snakke med nettvenn om vel?

Anonymkode: 5195a...b49

De fleste har faktisk behov for mer enn èn person å snakke med altså. Det er dessuten ofte slitsomt både å være kronisk syk og å være kjæreste/gift med noen som er det. Hvor hyggelig er det for kona hvis han skal snakke med henne om akkurat det? 

Anonymkode: ba492...750

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med at kona di vet at du søker etter venner på kvinneguiden og får vite om den nettvennen du får deg.

Veldig sært som mann å legge ut kontakt annonse på et kvinneforum å hevde at han ønsker en kompis .

Da hadde du lagt ut på manneforum eller venneforum da. aktivitetsvenner.no er mange som søker nettvenner.

diskusjon.no er mange menn som finner hverandre som venner.

Det du ønsker er oppmerksomhet fra en kvinne og det er feil når du faktisk har en kone. Hun kan ikke noe for at hun er syk og ikke kan tilfredstille dine behov for oppmerksomhet og vennskap. Er hun ikke god nok for deg så slå opp. En kone skal være bestevennen, du kan snakke med hun om det du trenger å snakke med nettvenn om vel?

Anonymkode: 5195a...b49

Herregud! :murvegg:

Håper du kommer i kontakt med noen ts :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare støtte oppunder TS her litt føler jeg..

Kvinneguiden er om ikke Norges største, ett av Norges største forum. Når jeg søker på Google om trivielle problemstillinger kommer ofte Kvinneguiden opp med svar som er tilfredsstillende. Min forståelse av dette forumet er at det er blitt vel så mye for menn som for kvinner. Det å henge ut folk offentlig på denne måten syntes jeg ikke er greit!

Selv har jeg brukt aktivitetsvenner.no en del, og bruker det fremdeles littegrann. Selv om det står mange gamle datoer der, så er det en side som fremdeles blir brukt av mange, og har en stor brukergruppe med potensielle venner ;) Men dessverre har ikke de som drifter siden overskudd til å holde den i topp stand. Noe som fører til at den ikke blir tatt så seriøst som den burde ha blitt. Jeg vil anbefale deg å bruke den uansett. Selv har jeg funnet flere gode venner der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...