Gå til innhold

Luksusfellen. Nye episoder nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne ukes er foreløpig bare trist. 

Har ikke sett så mye, jeg henger litt etter for å spole forbi reklame, men han her syntes jeg synd på. Og håper denne episoden får en veldig lykkelig slutt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk vondt av Ole Johnny. Han virket heldigvis veldig motivert, så håper det gikk greit ned han. Fint å se at han og broren hadde så bra forhold. At han broren var en "pappa" for han da moren døde  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dagens episode: Så jævlig bra at hun IKKE fikk noen avtale!!

Hun sitter med nesten en million i forbruksgjeld og får sitt livs sjanse til å rydde opp med hjelp av luksusfellen... Så drar hun på reise straks ekspertene har dratt og svir av 4000kr som hun overhodet ikke har råd til.. I tillegg prøvde hun å ta opp et nytt forbrukslån hos en av kreditorene som Hallgeir forsøkte å forhandle med... 

Dette er noe av det verste jeg har sett på Luksusfellen! Lønnstrekk på 18 lapper de neste 10 årene er så jævlig fortjent! Som man reder ligger man....

Anonymkode: 1aac0...a1d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dagens episode: Så jævlig bra at hun IKKE fikk noen avtale!!

Hun sitter med nesten en million i forbruksgjeld og får sitt livs sjanse til å rydde opp med hjelp av luksusfellen... Så drar hun på reise straks ekspertene har dratt og svir av 4000kr som hun overhodet ikke har råd til.. I tillegg prøvde hun å ta opp et nytt forbrukslån hos en av kreditorene som Hallgeir forsøkte å forhandle med... 

Dette er noe av det verste jeg har sett på Luksusfellen! Lønnstrekk på 18 lapper de neste 10 årene er så jævlig fortjent! Som man reder ligger man....

Anonymkode: 1aac0...a1d

Helt utrolig.. og den familien på Pilippinene får bare innse at alle som bor i Norge ikke er millionærer. De virker kravstore. 

Anonymkode: 39488...f62

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagens episode: Så jævlig bra at hun IKKE fikk noen avtale!!

Hun sitter med nesten en million i forbruksgjeld og får sitt livs sjanse til å rydde opp med hjelp av luksusfellen... Så drar hun på reise straks ekspertene har dratt og svir av 4000kr som hun overhodet ikke har råd til.. I tillegg prøvde hun å ta opp et nytt forbrukslån hos en av kreditorene som Hallgeir forsøkte å forhandle med... 

Dette er noe av det verste jeg har sett på Luksusfellen! Lønnstrekk på 18 lapper de neste 10 årene er så jævlig fortjent! Som man reder ligger man....

Anonymkode: 1aac0...a1d

Enig.Jeg satt bare med hakeslepp jeg. Blir helt matt. Som regel får de fleste en avtale, men hun her fortjente det faktisk ikke. Bra hun ikke gjorde det. Snakk om å fucke det til for seg selv 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt utrolig.. og den familien på Pilippinene får bare innse at alle som bor i Norge ikke er millionærer. De virker kravstore. 

Anonymkode: 39488...f62

Sant, men når den utflyttede datter i det rike landet svinser rundt med dyre vesker og strør om seg med penger, er det jo ikke rart de tenker som de gjør.

Anonymkode: d0d77...ff6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hvem av ekspertene liker dere best? Liker best Silje. Hun er tøff, men også fair :)

Hallgeir er min favoritt! 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kanskje hun rett og slett ikke skjønner hvordan sånne kredittkort egentlig fungerer i Norge? :P   

Anonymkode: 60292...56f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Hvem av ekspertene liker dere best? Liker best Silje. Hun er tøff, men også fair :)

Silje syns jeg ikke så mye om. Hun gjør seg veldig til. På tide å bli voksen når du er nesten 40 år. Jeg har fått sansen for Hallgeir etter å ha sett han i andre program hvor han har gått ut av komfortsonen. Syns også Magne virker veldig ålreit og flink. Cecilie er sikkert ålreit hun også, men jeg liker ikke dialekten hennes, den er slitsom.

Anonymkode: 95f00...f53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagens episode: Så jævlig bra at hun IKKE fikk noen avtale!!

Hun sitter med nesten en million i forbruksgjeld og får sitt livs sjanse til å rydde opp med hjelp av luksusfellen... Så drar hun på reise straks ekspertene har dratt og svir av 4000kr som hun overhodet ikke har råd til.. I tillegg prøvde hun å ta opp et nytt forbrukslån hos en av kreditorene som Hallgeir forsøkte å forhandle med... 

Dette er noe av det verste jeg har sett på Luksusfellen! Lønnstrekk på 18 lapper de neste 10 årene er så jævlig fortjent! Som man reder ligger man....

Anonymkode: 1aac0...a1d

Ja dette var ille! Så utrolig flaut! Tipper hun her kommer til å være gjeldsslave resten av livet, med mindre hun flytter tilbake til Filippinene og rømmer fra all gjeld... tenk å ha 18k i lønnstrekk hver mnd! :o 

 

Anonymkode: 88174...ad8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Hvem av ekspertene liker dere best? Liker best Silje. Hun er tøff, men også fair :)

Hallgeir er legende! Empatisk men også tøff og sier det som det er!

Anonymkode: 88174...ad8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Fikk vondt av henne jeg. Tydelig at hun kommer fra veldig fattige kår. Og at hun ikke har klart å motstå lett tilgjengelige penger, da hun fikk muligheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Silje syns jeg ikke så mye om. Hun gjør seg veldig til. På tide å bli voksen når du er nesten 40 år. Jeg har fått sansen for Hallgeir etter å ha sett han i andre program hvor han har gått ut av komfortsonen. Syns også Magne virker veldig ålreit og flink. Cecilie er sikkert ålreit hun også, men jeg liker ikke dialekten hennes, den er slitsom.

Anonymkode: 95f00...f53

Hvorfor er ikke Silje voksen? :klo:

Cecilie liker jeg ikke. Irriterende dialekt og synes hun bare irriterende. Er ikke så veldig fan av han psykologen heller 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt delte meninger om Chole. Jeg fikk vondt av henne siden hun følte hun måtte forsørge familien og var redd de ville bli sure hvis ikke. Jeg ble irritert at hun alltid spanderte på venner og sponser de med reise. Jeg ble også irritert at hun drar til Paris ETTER Hallgeir sa hun ikke kunne reise mer. Så tar hun opp nytt lån :daane: Hun burde få økonomisk verge. Tror ikke hun kommer til å endre seg dessverre  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var et eller annet rart med hvordan hun foholdt seg til alt sammen. Som om hun ikke skjønte forskjellen på sine og andres penger, og heller ikke hva Hallgeir forsøkte å få til....syns også hun virket trassig i løpet av programmet, som om hun ikke skjønte at hun måtte bruke mindre penger og trodde hun kunne fortsette sånn som hun har gjort. Som om de bare skulle magisk orde opp og hun ikke trengte å forandre på noen ting.

Anonymkode: a6c32...d3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette må være den verste episoden jeg har sett! Hun er slår jo Vanita fra Luksusfellen Sverige. Trodde virkelig ikke at det var mulig. 

Problemet er når folk flytter til Norge, så kommer de ofte fra fattige land og finner ut de kan handle på kreditt. Da shopper de til den store gullmedaljen. Men håper hun sluttet å forsørge familien. De må bare innse at hun ikke er rik. 18 000 i lønnstrekk er jo helt hinsides! Alle bankene burde nekte henne mer lån og sperre kredittkort. Hun fortjente absolutt ingen avtale. Hun tok det ikke seriøst. 

Jeg tror hun har satt opp en fasade for folk. At hun har så god råd. Hun synes det er flaut å si ifra. Hun turte jo ikke å si ifra til venninnen hun skulle til Paris med. Hun ødelegger for seg selv. 

Venninnen hennes virket fornuftig og oppgånende i hvert fall :)

Endret av Aurora**
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aurora** skrev:

Dette må være den verste episoden jeg har sett! Hun er slår jo Vanita fra Luksusfellen Sverige. Trodde virkelig ikke at det var mulig. 

Problemet er når folk flytter til Norge, så kommer de ofte fra fattige land og finner ut de kan handle på kreditt. Da shopper de til den store gullmedaljen. Men håper hun sluttet å forsørge familien. De må bare innse at hun ikke er rik. 18 000 i lønnstrekk er jo helt hinsides! Alle bankene burde nekte henne mer lån og sperre kredittkort. Hun fortjente absolutt ingen avtale. Hun tok det ikke seriøst. 

Jeg tror hun har satt opp en fasade for folk. At hun har så god råd. Hun synes det er flaut å si ifra. Hun turte jo ikke å si ifra til venninnen hun skulle til Paris med. Hun ødelegger for seg selv. 

Venninnen hennes virket fornuftig og oppgånende i hvert fall :)

Utleggsforretning og lønnstrekk vil fremgå på en kredittforespørsel, så da vil lånemulighetene hennes begrenses betraktelig. De blir lik null. Og det er kanskje bra. 

Anonymkode: 529ab...2c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utleggsforretning og lønnstrekk vil fremgå på en kredittforespørsel, så da vil lånemulighetene hennes begrenses betraktelig. De blir lik null. Og det er kanskje bra. 

Anonymkode: 529ab...2c1

Det tror jeg er veldig bra. Hun må stoppe og kan ikke leve som en prinsesse lengere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt med en følelse av at Chloe brukte penger for å skaffe seg venner og for å bli likt. Hun snakket om at hun deltok i missekonkurranser for å vise at trans personer også er vanlige personer og få annerkjennelse. Hun har sikkert opplevd å ikke passe inn store deler av livet. Jeg fikk ikke inntrykk av at hun har gjennomgått en komplett kjønnsskifteoperasjon, men at hun har fikset brystene? Jeg tenker det her mangler mange timer hos psykolog for å jobbe med alt inni hodet. Mener de som foretar et kjønnsskifte i Norge må gjennom det? Eventuelt har hun kanskje operert seg i utlandet og da er det ingen psykologisk oppfølging? Føler kanskje det burde vært mer psykologhjelp i bilde i dette programmet. Her syns jeg svenskene er bedre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...