Gå til innhold

Astrid S


Gjest Citronella

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella

Jeg har sett at hun har tullet med Anne Brith og den lille mindreårige makronen. Er hun så ufin som det kan virke som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Citronella skrev:

Jeg har sett at hun har tullet med Anne Brith og den lille mindreårige makronen. Er hun så ufin som det kan virke som?

Det tror jeg absolutt ikke. Så henne på Lindmo på Lørdag og herlighet for ei flott og jordnær jente. Følger henne på Snap og har inntrykk av at hun har masse humor :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Det var lagt ut på hennes Snap, hvor hun imiterte AB, samt skrev et eller annet om makronen. Jeg så også (finner ikke kilde) at hun fortsatt tror hun kun har nære venner på Snap, og glemmer at hun er kjendis....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
Akkurat nå, Diamant skrev:

Det tror jeg absolutt ikke. Så henne på Lindmo på Lørdag og herlighet for ei flott og jordnær jente. Følger henne på Snap og har inntrykk av at hun har masse humor :)

Masse humor, men på bekostning av andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Citronella skrev:

Masse humor, men på bekostning av andre? 

Det med AB var nok ment som en spøk. Hun tuller mye på Snap og jeg tror hun har masse selvironi og tar ikke seg selv så høytidelig. Det er ihvertfall det inntrykket jeg har fått av henne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella
4 minutter siden, Diamant skrev:

Det med AB var nok ment som en spøk. Hun tuller mye på Snap og jeg tror hun har masse selvironi og tar ikke seg selv så høytidelig. Det er ihvertfall det inntrykket jeg har fått av henne.

Vel. Hadde hun tullet sånn med meg, så hadde jeg blitt irritert. Ufin oppførsel. Klarer ikke å se at hun har selvironi. Så det innslaget på Lindmo, og hun spiller veldig på dette girl-next--door og jordnær dialekt. Men har hørt fra andre i bransjen at hun kan være ganske spydig og ufin. Mulig hun ikke er særlig sosialt intelligent og litt for impulsiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Citronella skrev:

Vel. Hadde hun tullet sånn med meg, så hadde jeg blitt irritert. Ufin oppførsel. Klarer ikke å se at hun har selvironi. Så det innslaget på Lindmo, og hun spiller veldig på dette girl-next--door og jordnær dialekt. Men har hørt fra andre i bransjen at hun kan være ganske spydig og ufin. Mulig hun ikke er særlig sosialt intelligent og litt for impulsiv.

Er du mye bedre?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ikke noe negativt å si om den dama! Meget underholdende, og har ett imponerende sangtalent. Hun skreiv da ingenting stygt om verken AB eller minimakronen. Greit nok at det kunne tolkes ironisk, men stygt synes jeg ikke det var.

Jeg heier virkelig på damer som Astrid, som har gode holdninger, godt humør, og som ikke har det store fokuset på utseende og alt som følger med. I ett intervju på p3 uttalte hun feks iallefall at restylane ikke var noe hun kunne tenkt seg, og det synes jeg er topp. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har en humor på Snap som er ganske spes. Synes hun virker trivelig ellers, men på Snap blir det litt sånn rart, etter min smak. Smaken er som baken, sier de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB tok seg ikke nær av det, men tok det med humor så jeg skjønner ikke hvorfor du skal føle deg støtt på hennes vegne.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella
1 minutt siden, hererjeg2 skrev:

AB tok seg ikke nær av det, men tok det med humor så jeg skjønner ikke hvorfor du skal føle deg støtt på hennes vegne.

Eller kanskje hun prøvde å dekke over at hun ble lei seg? Jeg synes det var ufint det jeg så på Snap, og JEG hadde blitt irritert om det angikk meg. Så kutt ut å si at jeg er støtt på AB sine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Citronella skrev:

Hva behager?

Du sier hun er spydig og ufin, samtidig som du sprer rykter om henne på nett. Er du så mye bedre da?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella
16 minutter siden, Milio skrev:

Du sier hun er spydig og ufin, samtidig som du sprer rykter om henne på nett. Er du så mye bedre da?

Jeg OPPFATTER henne som ufin på Snap. Og jeg har hørt lignende i bransjen. Hun er dessuten en offentlig person, og det er ikke jeg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
14 minutes ago, electric_trond said:

Det er bare på kg det er mulig å finne noen som ikke liker Astrid s.

 

Si ikke det!  Det kan finnes flere der ute som fikk med seg Astrid S som kaklet som en manisk, spilte keyboard og sang ABBA skjærende falskt på Skavlan for en tid tilbake. Det er den mest pinlige opptredenen jeg har sett der til nå. Oh my. Oh.My.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, electric_trond skrev:

Det er bare på kg det er mulig å finne noen som ikke liker Astrid s.

 

Er vel knapt noen kvinnelige kjendiser som ikke får gjennomgå på KG. Kvinner er kvinner verst :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
Just now, JackIost said:

Er vel knapt noen kvinnelige kjendiser som ikke får gjennomgå på KG. Kvinner er kvinner verst :)

Det er litt sant. Menn er faktisk snillere med kvinnelige kjendiser. De pene, that is. Dere er omtrent like snille som oss mot de mindre pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...