Gå til innhold
Summ

Martine Lunde

Anbefalte innlegg

Anonym2467
På 8.1.2018 den 6.09, Eltele skrev:

Så bare på bildene av henne og kom over noen kommentarer om henne på vgd hvor guttene skriver: hun er litt lubben nå men skikkelig sexy-lubben. Stakkars jente som har sånne sleskete folk hendene etter seg på nett. Pen jente men kunne vel spart seg for sånne kommentarer. Sier så mye om disse guttene. :spy: Kan nesten høre det for meg. Overgripsmanns-alarm!! Ingen oppegående folk skriver sånn om andre mennesker hvis ikke dem mangler noen skruer. Normale folk skriver ikke sånn til og om folk. 

LUBBEN??? Håper virkelig ikke hun tar det til seg, for hun er ikke L'en i lubben engang.. Super søt jente :lillesky2:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym2467

Jeg synes denne tråden motbeviser at alle som kommenterer bloggere/kjendiser på KG er sjalu drittkjerringer. Martine er super pen, har en fantastisk kropp og er toppblogger, masse å være sjalu på, men skriver noen noe "negativt" om henne? Nei! Fordi det er minimalt å kritisere(!) henne for. Hos andre bloggere som feks SE skrives det mye "negativt" fordi det ER mye å kritisere henne for, ikke fordi man er sjalu på hvordan hun ser ut. Martine derimot er et godt forbilde for dagens ungdom og jeg håper vi ser mye av henne i fremtiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christy89

En toppblogger som faktisk fortjener en plass på topplisten og som ikke irriterer vette av meg, som andre gjør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eltele
På 9.1.2018 den 12.33, Anonym2467 skrev:

LUBBEN??? Håper virkelig ikke hun tar det til seg, for hun er ikke L'en i lubben engang.. Super søt jente :lillesky2:

Ikke mine ord. Ja. Noen gutter kalte henne det på vgd. :roll: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
smalls
37 minutter siden, Eltele skrev:

Ikke mine ord. Ja. Noen gutter kalte henne det på vgd. :roll: 

Sikkert bare noen drittunger som ikke har sjans på henne og må derfor trykke henne ned. Hun er en slank fin jente. Hvert fall ikke lubben!  Herregud 🙄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eltele
5 minutter siden, smalls skrev:

Sikkert bare noen drittunger som ikke har sjans på henne og må derfor trykke henne ned. Hun er en slank fin jente. Hvert fall ikke lubben!  Herregud 🙄

Vet ikke aldern på dem men det ser bare skikkelig dumt ut når de skriver sånt men de skjønner vel ikke bedre. :) Hun er kjempe søt og morsom hun. :) 

Endret av Eltele

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Aurora**

Har du tatt restylane? Nei, og jeg har heller ingen planer om å ta det.

Tommel opp for Martine! 👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LeilaS

Likte det siste innlegget der hun sier hun er stolt av kroppen sin :)  Hun er fornøyd og hadde hun vært misfornøyd, så hadde hun begynt å trene. Hun bryr seg heller ikke om at rumpa disser når hun hopper. Ahh, så deilig å lese

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden