Gå til innhold

Martine Lunde


Summ

Anbefalte innlegg

Hun er veldig ung og ny i bloggverden, men hun er så ekte, lytter til leserne og er hittil et godt forbilde, til tross for din høye plassering. Syns hun gjør mye riktig. 

Hva er meningene om henne? Ikke sett så mye annet enn i kommentarfeltet. Er ikke alt av henne jeg leser heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker henne og hun fremstå sympatisk av det lille jeg fikk se av henne på Paradis Hotel. Et friskt pust og greit med noen nye toppbloggere. Er så lei av Sophie og co

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med alle sammen. Liker henne, men hun fikk utrolig mye pes for at hun slapp kula i finalen. (Som var unødvendig og teit av de andre deltakerne) Men synes hun er utrolig søt jeg da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like hun veldig godt. Fikk et kjempe godt inntrykk av henne i Paradise Hotel, og synes bloggen hennes er veldig spennende fordi hun virker ærlig og at hun lytter til leserne sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende at hun legger ut botox-reklame. Et helt innlegg om sponset botox-behandling. Sier det er mot migrene, men reklame er reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint å stå frem med vanskelig tid på videregående. Men synd at hun ikke klarer å vise frem sin naturlige skjønnhet så mye, de fleste av bildene er over-retusjerte. Hun er jo naturlig vakker uten den masken av sminke og retusjering, selv om hun er flink til å sminke seg. 

Noen som vet om hun har gjort noe med øynene for å få de større, annet enn å bruke sminke? Stor forskjell på øynene fra da hun var yngre og nå (se på bildene hun har lagt ut fra da hun var brunette). 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, BeautyBox skrev:

Synes det er fint å stå frem med vanskelig tid på videregående. Men synd at hun ikke klarer å vise frem sin naturlige skjønnhet så mye, de fleste av bildene er over-retusjerte. Hun er jo naturlig vakker uten den masken av sminke og retusjering, selv om hun er flink til å sminke seg. 

Noen som vet om hun har gjort noe med øynene for å få de større, annet enn å bruke sminke? Stor forskjell på øynene fra da hun var yngre og nå (se på bildene hun har lagt ut fra da hun var brunette). 

Hun er dyktig med sminke. Se videoen hvor hun og venninnen fjerner sminke og tuller med ansiktsmaske, stor forskjell med og uten. Jeg syns hun er finest uten, eller med bare litt. Personligheten og særpreget blir borte når hun oversminker seg.

https://youtu.be/WsEe5FK2EUg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fjernet reklameinnlegget om botox. Bravo! Nå er det bare igjen det om å ta botox på grunn av migrene, men altså ingen ulovlig reklame. 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

2 timer siden, Xavier skrev:

Hvorfor har ikke Martine en aktiv tråd her inne når hun er så høyt oppe på listene? 

Hva skal vi diskutere her da? Hun fremstår jo oppegåande og positiv på bloggen og er alltid greit med noen nye, men kanskje litt kjedelig i lengden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet innom bloggen hennes her om dagen og idag igjen.

Inneholdet hennes er bedre enn mange andre, rent og enkelt "dagbok språk" fra ei ung jente. Men virker oppriktig og ærlig - uten at jeg kjenner henne et dugg.

Liker at det faktisk kommer helt rene dagboksinnlegg, helt uten reklame som er sneket inn. 

 

Men, waaay too much retusjering! Hvorfor, Martine?? Du er en flott jente, og folk SER faktisk ikke ut som på reklameplakater hele tiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Eltele

Så bare på bildene av henne og kom over noen kommentarer om henne på vgd hvor guttene skriver: hun er litt lubben nå men skikkelig sexy-lubben. Stakkars jente som har sånne sleskete folk hendene etter seg på nett. Pen jente men kunne vel spart seg for sånne kommentarer. Sier så mye om disse guttene. :spy: Kan nesten høre det for meg. Overgripsmanns-alarm!! Ingen oppegående folk skriver sånn om andre mennesker hvis ikke dem mangler noen skruer. Normale folk skriver ikke sånn til og om folk. 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne utrolig godt! Skjønner dog ikke hvordan hun og Isabelle kan være bestevenninner, da Isabelle er helt ulik henne....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva hun skal gjøre i Mexico i 2 måneder? 🤔 Må vel ha noe med Paradise Hotel å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...