Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, smalls skrev:

Så hun er altså ikke veldig overfladisk? Bare later som på bloggen?

Hun skal få ha sitt privatliv i fred. Man kan være genuint snill og en god person selvom man bryr seg om utseende og jobber som blogger. Tviler på vi fleste fremstiller oss slik vi er 100% på sosiale medier eller andre steder også..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Gravid2018 skrev:

Hun skal få ha sitt privatliv i fred. Man kan være genuint snill og en god person selvom man bryr seg om utseende og jobber som blogger. Tviler på vi fleste fremstiller oss slik vi er 100% på sosiale medier eller andre steder også..

Det er vel ingen som har sagt hun ikke er god og snill? Hun er toppblogger! Da må man faktisk finne seg i å bli diskutert. Sånn er det bare

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, smalls skrev:

Det er vel ingen som har sagt hun ikke er god og snill? Hun er toppblogger! Da må man faktisk finne seg i å bli diskutert. Sånn er det bare

Forskjell på enkelte uttalelser jeg har lest i denne tråden og diskutering. :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Fleiben

Ho er veldig spesiell, det har ho alltid vært. Sånn ho er på bloggen, er sånn ho er i virkeligheten - vært sånn hele livet.

Hilsen en som har gått både barneskole og ungdomsskole med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Fleiben skrev:

Ho er veldig spesiell, det har ho alltid vært. Sånn ho er på bloggen, er sånn ho er i virkeligheten - vært sånn hele livet.

Hilsen en som har gått både barneskole og ungdomsskole med henne.

Nå ble jeg SKIKKELIG sjokkert, det hadde jeg aaaaaldri trodd 😁

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, -Willow skrev:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24380332/toppblogger-om-leppeinjeksjoner-glad-jeg-sto-imot-presset-om-aa-vaere-naturlig

Går det an å være så blåst og lite bevisst ved sitt ansvar som såkalt influencer? Stina er glad hun sto i mot det fryktelige presset om å være naturlig og gikk sin egen vei med botox og leppefillers. Altså... 😩

Skjønner Ikke. Sier hun er så glad som sto i mot presset, men er så fornøyd med sine  leppefillers. Altså hæ? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, elisaday skrev:

Nå ble jeg SKIKKELIG sjokkert, det hadde jeg aaaaaldri trodd 😁

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow
1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Skjønner Ikke. Sier hun er så glad som sto i mot presset, men er så fornøyd med sine  leppefillers. Altså hæ? :klo:

Presset for å være naturlig, om du kan tro på at det faktisk kom ut av noens munn (vel, fingre) 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Ja huff får virkelig vondt av henne. Tenkt å klare å stå imot det presset mot å være naturlig..........stakkars stakkars blogger. Den frøkna får ikke et eneste klikk fra meg....må ærlig innrømme at jeg blir pissed off på VG som overhode gidder skrive sak om henne på grunnlag av det. Fører jo bare til ekstra klikk for hennes del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvilket press snakker hun om? Før hun tok fillers hadde hun vel både hårextension, silikon og påsatte vipper. Det er i min verden ganske unaturlig fra før av.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvilket press hun snakker om. Er ikke et "press" om å være naturlig. Er vel heller det stikk motsatte. Klarte ikke motstå presset om å være UNATURLIG, slik som de andre toppbloggerne🙂 hun går neppe "mot" noen strøm her. Lol. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mheihei skrev:

Skjønner ikke hvilket press hun snakker om. Er ikke et "press" om å være naturlig. Er vel heller det stikk motsatte. Klarte ikke motstå presset om å være UNATURLIG, slik som de andre toppbloggerne🙂 hun går neppe "mot" noen strøm her. Lol. 

Latterlig hele greia og sier mye om dama. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mars09 skrev:

Og hvilket press snakker hun om? Før hun tok fillers hadde hun vel både hårextension, silikon og påsatte vipper. Det er i min verden ganske unaturlig fra før av.

Tror faktisk at hun ikke har silikon :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sletts ingen fan av Stina, men jeg vil bare si at jeg kan forstå hva hun mener. Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og opplever kroppspresset litt slik at man helst skal se ut som idealet, men fra naturens side. Dersom du har operert eller brukt fillers for å se slik ut, er det ikke lenger like pent. På mange måter kan jeg være enig i at det er et press om å være naturlig, fordi man ikke lenger anses som ekte eller like pen etter man har gjort noe med utseendet. 

Jeg har brukt fillers i leppene et par ganger, og selv om jeg var veldig fornøyd med resultatet og endelig fikk litt volum annet enn på midten av leppene, følte jeg meg skamfull rundt folk som visste om/så restylanen. Det kan jo være noe ala dette hun prøver å formidle, men så blir det hele litt feil. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sammenlikner folk som fikser på utseendet med løgnere. Det er og forblir en løgn. Fint at noen har fått det bedre med seg selv etter at de har fylt inn leppene sine, men da skal de også stå for at de støtter kroppsfokuset til neste generasjon (hei barn anno 2040🖐️). Jeg har null sympati for folk som fikser leppene, for det har ALDRI før vært på "moten". Slutt å stirr dere i speilet, man kan faktisk lese en bok. Vi kvinner KAN faktisk være smart🧐. Nå tramper jeg vel på akrylneglene deres...

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2018 den 10.07, -Willow skrev:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24380332/toppblogger-om-leppeinjeksjoner-glad-jeg-sto-imot-presset-om-aa-vaere-naturlig

Går det an å være så blåst og lite bevisst ved sitt ansvar som såkalt influencer? Stina er glad hun sto i mot det fryktelige presset om å være naturlig og gikk sin egen vei med botox og leppefillers. Altså... 😩

Hun er en ekte kunstner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...