Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

18 timer siden, wintergirl skrev:

Samme her. Litt overfladiske er vel de fleste, men det må være en grense da. 

Alle er nok litt overfladisk, men hun her tar virkelig kaka! 🙈 Hele bloggen er overfladisk og hun legger kun ut retusjerte bilder av seg selv, hvor hun ser perfekt ut. Lurer på hvordan hun egentlig ser ut.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, smalls skrev:

Alle er nok litt overfladisk, men hun her tar virkelig kaka! 🙈 Hele bloggen er overfladisk og hun legger kun ut retusjerte bilder av seg selv, hvor hun ser perfekt ut. Lurer på hvordan hun egentlig ser ut.

Det lurer jeg også på. Av med all sminke, løshår og vipper. Vips! Så er det ikke sååå glam lenger. Er morsomt å ta vare på utseende og pynte seg og sånn, men å se ut som man skal på en festlig begivenhet hver eneste dag,  så blir det ikke så pent til slutt. Samme når det skal trenes, fullsminka og styla. Er man jente så er man jente lissom. Ikke en gang hollywood kjendisene ser "strøkne"ut hele tiden. Må være slitsomt å skulle leve med en perfekt overflate hele tiden, 24 timer i døgnet 365 dager i året. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, wintergirl skrev:

Det lurer jeg også på. Av med all sminke, løshår og vipper. Vips! Så er det ikke sååå glam lenger. Er morsomt å ta vare på utseende og pynte seg og sånn, men å se ut som man skal på en festlig begivenhet hver eneste dag,  så blir det ikke så pent til slutt. Samme når det skal trenes, fullsminka og styla. Er man jente så er man jente lissom. Ikke en gang hollywood kjendisene ser "strøkne"ut hele tiden. Må være slitsomt å skulle leve med en perfekt overflate hele tiden, 24 timer i døgnet 365 dager i året. 

Det ser kanskje bra ut på bilder å være oversminket og med full conturing (eller hvordan det ordet staves) men ser ikke like bra ut i full sollys i virkeligheten f.eks.

Skulle likt å sett henne helt usminket og uten å posere. Bare helt vanlig liksom 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, smalls skrev:

Det ser kanskje bra ut på bilder å være oversminket og med full conturing (eller hvordan det ordet staves) men ser ikke like bra ut i full sollys i virkeligheten f.eks.

Skulle likt å sett henne helt usminket og uten å posere. Bare helt vanlig liksom 

Alle som er opptatt av en perfekt overflate, skulle det vært gøy å se uten noe å gjemme seg bak 😊

Har du sett conturing sminke i dagslys? Tror jeg aldri har sett det selv. Er det sminke som kun er pent på bilder, eller på kveldstid?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, wintergirl skrev:

Alle som er opptatt av en perfekt overflate, skulle det vært gøy å se uten noe å gjemme seg bak 😊

Har du sett conturing sminke i dagslys? Tror jeg aldri har sett det selv. Er det sminke som kun er pent på bilder, eller på kveldstid?

Ja, og ser ikke bra ut i dagslys. Man ser så tydeig at de har på masse foundation osv og klarer de ikke counture skikkelig, så kan man se skitten ut i ansiktet. Ser litt bedre ut på kveldstid når det er mørkt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
7 minutter siden, wintergirl skrev:

Alle som er opptatt av en perfekt overflate, skulle det vært gøy å se uten noe å gjemme seg bak 😊

Har du sett conturing sminke i dagslys? Tror jeg aldri har sett det selv. Er det sminke som kun er pent på bilder, eller på kveldstid?

Det ser skittent ut i dagslys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, smalls skrev:

Ja, og ser ikke bra ut i dagslys. Man ser så tydeig at de har på masse foundation osv og klarer de ikke counture skikkelig, så kan man se skitten ut i ansiktet. Ser litt bedre ut på kveldstid når det er mørkt.

 

16 minutter siden, orfeus skrev:

Det ser skittent ut i dagslys. 

Ok. Da så. Skal aldri prøve det da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så henne på flyplassen i høst engang, var faktisk ikke noe galt med sminken. Så hverken skittent eller stygt ut. Men hun var ekstremt selvopptatt. Tok på håret sitt hele tiden, speilet seg selv i mobilen og tok sikkert 10000000 selfies. Ingen skam heller... når jeg pleier å spegle meg så sjekker jeg alltid rundt om noen ser 😂😝

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lurer på om det har skjedd noe , hun har ikke lagt ut noe sosiale medier på mange dager :o 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillekråka skrev:

Lurer på om det har skjedd noe , hun har ikke lagt ut noe sosiale medier på mange dager :o 

Sees daglig på Snap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Viking-girl skrev:

Sees daglig på Snap. 

Hun ble plutselig veldig aktiv på snap igår :P hun hadde ikke lagt ut noe på 24 timer igår ihvartfall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Lillekråka said:

Hun ble plutselig veldig aktiv på snap igår :P hun hadde ikke lagt ut noe på 24 timer igår ihvartfall :) 

Hehe. Stemmer. Det var musestille. Men i går tok det jo helt av:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å se videobloggene hennes før, når jeg trengte en god latter. Det handlet for det meste om trening og kosthold, hun hadde helt tydelig googlet en del, men ikke helt forstått hva som virkelig stod.

Typiske ting som hvor mange prosent i norge som nå er overvektige, men så fortsette med noe som at tenk det å ikke klare å gå til butikken fordi du er overvektig, vil du ende opp slik?? Altså at hun faktisk ikke forstår forskjellen på overvektig og sykelig overvektig.

og hvor usunt snop er, du blir overvektig og kan ende opp med å dø!!!

Virker som hun holder på i samme bane enda. Lager lister og gir tips om ting hun har googlet, men som hun egentlig ikke helt forstår.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AneKS skrev:

Pleide å se videobloggene hennes før, når jeg trengte en god latter. Det handlet for det meste om trening og kosthold, hun hadde helt tydelig googlet en del, men ikke helt forstått hva som virkelig stod.

Typiske ting som hvor mange prosent i norge som nå er overvektige, men så fortsette med noe som at tenk det å ikke klare å gå til butikken fordi du er overvektig, vil du ende opp slik?? Altså at hun faktisk ikke forstår forskjellen på overvektig og sykelig overvektig.

og hvor usunt snop er, du blir overvektig og kan ende opp med å dø!!!

Virker som hun holder på i samme bane enda. Lager lister og gir tips om ting hun har googlet, men som hun egentlig ikke helt forstår.

De listene hennes er ganske teite. Tydelig bare noe hun bare funnet fra Google :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste liste er resirkulering- skriver at «nå som det er sommer..»

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, ^littletoomuch skrev:

Siste liste er resirkulering- skriver at «nå som det er sommer..»

 

Siterer meg selv for nå har hun endret det til «nå som det er vinter..»

(«beautyhacken» er å blande foundation :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest orfeus
På 6.3.2018 den 21.55, jentefranorge skrev:

Jeg så henne på flyplassen i høst engang, var faktisk ikke noe galt med sminken. Så hverken skittent eller stygt ut. Men hun var ekstremt selvopptatt. Tok på håret sitt hele tiden, speilet seg selv i mobilen og tok sikkert 10000000 selfies. Ingen skam heller... når jeg pleier å spegle meg så sjekker jeg alltid rundt om noen ser 😂😝

 

Lyset inne på flyplassen er ganske snilt med dem som har mye sminke. Dagslyset (ute) er mer avslørende, da virker sminke stort sett skitten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2018 den 10.43, smalls skrev:

Alle er nok litt overfladisk, men hun her tar virkelig kaka! 🙈 Hele bloggen er overfladisk og hun legger kun ut retusjerte bilder av seg selv, hvor hun ser perfekt ut. Lurer på hvordan hun egentlig ser ut.

Hun ser like pen ut i virkeligheten og er utrolig snill! :)

6 minutter siden, orfeus skrev:

Lyset inne på flyplassen er ganske snilt med dem som har mye sminke. Dagslyset (ute) er mer avslørende, da virker sminke stort sett skitten. 

Sminken ser flawless ut i dagslys. Vært på fest med hun og da var vi ute, artig og morsom jente og snill!

 

Blir flau av slike tråder som det her hvor man skal kritisere ting man ikke vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Gravid2018 skrev:

 

 

Blir flau av slike tråder som det her hvor man skal kritisere ting man ikke vet!

Så hun er altså ikke veldig overfladisk? Bare later som på bloggen?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...