Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Gjest TomineB

Vet ikke om det finnes en tråd om henne her med det burde det😊 Hun var imot botox og fillers men plutselig havnet hun på kjøret hun også. Sponset? 

Så slle hennes lister. De er kopiert fra amerikanske sider. Trodde hun at vi ikke merket det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kopierer mye. Inkl dette "re sengen om morningen- innlegget" (ikke ordrett) Kopiert rett av et avisinnlegg om hvorfor de i militæret faktisk rer sengen sin om morningen. Osv osv. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn og sjekke og det blir ikke flere besøk der gitt. For ei kunstig jente og hun skriver jo bare om "fjas", utrolig at det er mulig å leve av dette. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de videobloggene er så irriterende. Hun snakker på en irriterende måte og bloggen er kjedelig. Jeg så et klipp der hun viste fram huset de bor i, og veldig fint hus da 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fulgte henne litt i starten av karrieren hennes men falt fort av da hun var utrolig kjedelig. Har sjekket ut litt nå i det siste og det har jo vært null utvikling på alle disse årene. Eneste forskjellen er fillers. Upersonlig, kjedelig, null inspirerende, harry/kjedelig klesstil og hjem. Skjønner ikke hvordan hun holder seg på "toppen".

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
8 timer siden, Solivagant skrev:

Hun hadde jo så fine og naturlige lepper..

Enig. Synes hele hun er forandret. Det er full glam hvor enn hun er nå. Virker som fillers og botox gjorde noe med selvtilliten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes ... Bloggerne kopierer hverandre både i hvordan de lager blogger og hvordan de ser ut. Hvor like kan de bli? 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, orfeus skrev:

Hjelpes ... Bloggerne kopierer hverandre både i hvordan de lager blogger og hvordan de ser ut. Hvor like kan de bli? 

Snart har vi en gjeng med oppblåste kloner som dominerer nyhetsbildet.... Eller... Er vi ikke nesten der allerede? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

1 time siden, Xavier skrev:

Er det bare meg eller virker Stina komplett blåst? 

Det er ikke bare deg....

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Xavier skrev:

Er det bare meg eller virker Stina komplett blåst? 

Er ikke bare deg nei. Søt jente - men der stopper det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men stina bakken er vel den bloggeren som er mest stabil på blogglisten når det gjelder plassering? så det er jo tydelig at folk liker og lese bloggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bloggen før, men så gikk jeg lei. Det går i det samme. Lister, lister og flere lister. Resirkulering av innlegg. Kikker innom i ny og ne, og man går ikke glipp av noe, for å si det sånn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for personangrep.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte bloggen for noen år siden og hadde lang pause fra all blogglesing. Tok opp Stina sin blogg igjen og må si jeg ble skuffet. Jenta var så naturlig, og nå går hun akkurat samme veien som alle andre toppbloggere.. I tillegg til botox/fillers +++ så er hele bloggen preget av clickbaits, repeat innlegg og lister. Fulgte henne kort på snapchat men det ble bare mer reklamekanal for bloggen enn innblikk i hverdagen, så måtte fjerne henne igjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Meadows skrev:

Jeg fulgte bloggen for noen år siden og hadde lang pause fra all blogglesing. Tok opp Stina sin blogg igjen og må si jeg ble skuffet. Jenta var så naturlig, og nå går hun akkurat samme veien som alle andre toppbloggere.. I tillegg til botox/fillers +++ så er hele bloggen preget av clickbaits, repeat innlegg og lister. Fulgte henne kort på snapchat men det ble bare mer reklamekanal for bloggen enn innblikk i hverdagen, så måtte fjerne henne igjen. 

Akkurat slik de fleste andre toppbloggere er :) Det er jo reklame de lever av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte henne før, men nå syntes jeg bare at hun er irriterende. Bloggen er full av clickbaits, og det er nesten sånn at jeg får sjokk dersom tittelen på innlegget matcher noe som helst med innholdet. Hun er jo enda verre enn Anna.

En annen ting som irriterer meg veldig er innleggene i seg selv; både måten de er skrevet på (skrivefeil og formuleringer som får det hele til tider å virke ganske lite intelligent), men også innholdet. Fokuset er tydelig på det kvantitative, ikke kvalitative, noe jeg forsåvidt forstår når hun presser ut rundt tre innlegg til dagen. Basert på innleggene så skulle man ærlig talt ikke trodd at hun har en karriere som er basert på hennes evne til å skrive.
Nå er ikke jeg helt i målgruppen heller da, må jeg innrømme. Er selv i starten av tjueårene, og basert på de som kommenterer hos henne på IG er fansen aller helst tweens og ungdommer i starten av tenårene.

Liker godt huset hennes og interiørsmaken hennes da; det skal hun ha :)

Endret av Anette.94
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...