Gå til innhold

Oslovenninner :)


Quinoa

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er en kvinne i midten av 30-årene med sans for trening og helhetlig livsstil. Venner flytter stadig ut av byen for å fokusere på familie og der er ikke helt jeg. Ønsker derfor å stifte nye bekjentskaper med spennende kvinner i hovedstaden. Liker å tenke på meg selv som sprelsk, åpen og nysgjerrig. Glad i folk! Driver for tiden og fordyper meg innenfor yogaens verden, men ikke mer enn at et glass (eller to..!) hvitvin også er stadig aktuelt :fnise: 

Har høyere utdannelse og bor sentralt, elsker storbylivet med alt det innebærer.

 

Ta gjerne kontakt,

det hadde vært hyggelig å danne en gruppe som kan gjøre nye, morsomme ting på fritiden i inn- og utland.  

 

Quinoa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg kjente meg veldig igjen i det du skriver. Forskjellen er at jeg ikke har vært aktiv med yoga på noen år, og så er preferansen rødvin. Jeg er enig i at det hadde vært bra å hatt en gruppe som kunne finne på ting sammen, så jeg blir gjerne med på det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

hei på dere! 

jeg er med på dette. Selv er jeg 34 år, Oslo jente og har en datter på 4 år. Hun bor hos meg annenhver uke. Jeg har høyere utdanning, bra jobb, egentlig mange venninner og god relasjon til min familie. Dog er det slik at alle er opptatte til forskjellige tider, så jeg savner å ha en gruppe kule venninner jeg kan finne på sprell  med. Er veldig glad i trening, musikk, vin, god mat og en fest i ny og ne.. 

Har dere truffet hverandre eller gjort noe morsomt sammen? :) Jeg er med å et treff i hvertfall! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

45 år gammel Drammenser her, god jobb, ungdommer i hus og samboer. Holder meg i aktivitet nok til å nyte en god rødvin på fredagskvelden. Savner noen flere venninner å skravle med, gå på ting med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

jeg ønsker meg også veldig gjerne noen Oslo veninner. Er selv 32, og har et barn 60% og skulle gjerne hatt noen nye veninner som liker trening, yoga, shopping og fjellturer . Har dere dannet noen vennegruppe det er mulig å få bli med i ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka

Dette vil jeg gjerne være med på. Er 30, ingen barn foreløpig, og veldig interessert i mye av det som nevnes her. Driver med yoga, gjort det i tre år, glad i å løpe og å klatre, men kan også fint shoppe og elsker vinkelrett med god mat. 

Er i den alderen at mange begynner å få barn, og flytter ut av sentrum, så nye venner er veldig velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjerne å være med. Er 37, ingen barn og jeg liker å trene, yoga, filmer, shopping, mat, hvit vin. Bor i Oslo. Jeg har god jobb og liker å reise. Savner å få noen venninner. Ta gjerne kontakt med meg.

Kathrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2017 den 16.27, Quinoa skrev:

Hei,

jeg er en kvinne i midten av 30-årene med sans for trening og helhetlig livsstil. Venner flytter stadig ut av byen for å fokusere på familie og der er ikke helt jeg. Ønsker derfor å stifte nye bekjentskaper med spennende kvinner i hovedstaden. Liker å tenke på meg selv som sprelsk, åpen og nysgjerrig. Glad i folk! Driver for tiden og fordyper meg innenfor yogaens verden, men ikke mer enn at et glass (eller to..!) hvitvin også er stadig aktuelt :fnise: 

Har høyere utdannelse og bor sentralt, elsker storbylivet med alt det innebærer.

 

Ta gjerne kontakt,

det hadde vært hyggelig å danne en gruppe som kan gjøre nye, morsomme ting på fritiden i inn- og utland.  

 

Quinoa

Hei Quinoa

Alt er fint med deg? Tenker å få noen venninner her. Er du interessert?

Mvh

Kathrine S.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og Quinoa! For et fresht skrevet innlegg! Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skrev, jeg har selv mange venninner men så er det sånn at alle finner på hver sine egne ting hele tiden (og det gjør vel jeg og) men er jo alltid ledig for noe lættis å finne på med en gruppe go-jenter som vi alle har bra tone med... pluss at folk gjerne er glade i alkohol, har type, planlegger barn og flytting og der er ikke jeg enda..

selv er jeg 26 år, har venninner på 30, så selvom du er midt i 30 , kan det hende at vi kommer veldig godt overens. Jeg bor også i en ok avstand til at jeg kan pendle til og fra Oslo på 10 min. 

Jeg elsker god musikk og dans, mat og kultur, prøve nye aktiviteter, delta spontant på så og si hva som helst, og er veldig aktiv. Liker holistiske ting og kosthold, yoga har jeg også drevet litt med før. 

Så Quinoa, dersom du fortsatt er aktiv her, send meg en PM. Samme gjelder dere andre ☺️

På 27.8.2017 den 16.27, Quinoa skrev:

Hei,

jeg er en kvinne i midten av 30-årene med sans for trening og helhetlig livsstil. Venner flytter stadig ut av byen for å fokusere på familie og der er ikke helt jeg. Ønsker derfor å stifte nye bekjentskaper med spennende kvinner i hovedstaden. Liker å tenke på meg selv som sprelsk, åpen og nysgjerrig. Glad i folk! Driver for tiden og fordyper meg innenfor yogaens verden, men ikke mer enn at et glass (eller to..!) hvitvin også er stadig aktuelt :fnise: 

Har høyere utdannelse og bor sentralt, elsker storbylivet med alt det innebærer.

 

Ta gjerne kontakt,

det hadde vært hyggelig å danne en gruppe som kan gjøre nye, morsomme ting på fritiden i inn- og utland.  

 

Quinoa

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, jeg har akkurat fylt 34, og flyttet til Oslo forrige måned pga ny jobb. Kjente meg igjen i mye av det du skrev, og det hadde vært hyggelig med nye bekjentskaper. Bare gi en lyd om du har lyst å finne på noe en dag :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen!

Jeg har hatt en pang start på året, ufattelig mye å gjøre i forbindelse med jobb. Men, nå trenger jeg å gjøre noe sosialt snart, skal vi forsøke å sette en dato / dag og hvor vi bare treffes? Kanskje vi kunne møttes på Grunerløkka eller i sentrum et sted? En kaffe eller en øl? 

Hva sier dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! 

 

Har dere skapt vennegruppe? Jeg er nyinnflyttet til Oslo og skulle gjerne vært med i en gjeng:) Anser meg selv som relativt morsom, har høyere utdannelse og liker omtrent samme som dere; Trening, god mat, shopping og slike ting. 

 

Tillater meg å krysse fingrene jeg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei

Shit, her er det mange jenter jeg kunne tenkt meg å bli kjent med! Vil veldig gjerne henge meg på vennegruppa :) 

Jeg er en ungdommelig dame i slutten av tredve årene som holder til i Oslo. Jeg kunne godt tenkt meg å henge med deg og gå en tur, museum/galleri runde, kaffe, glass vin og gjerne spill og quiz. Jeg driver med yoga på lavt nivå ;) og er opptatt av musikk, samtidsdans så synes jeg det er gøy å dra på konserter og danseforestillinger og er glad i å spise og lage mat. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei damer!

 

Beklager sent svar, sjekket responsen først nå, men kult å høre fra dere.

 

Det hadde vært hyggelig å samle alle i en FB-gruppe, så kan vi fortsette samtalen der - gjerne i form av å avtale et møte med alle sammen. Send meg gjerne deres navn på PM så skal jeg legge dere til der.

 

Ser for meg jordbær og noen hvitvinsglass i parken 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊

 

jeg vi veldig gjerne være med i gruppen på FB. Legg meg til : Shadan Eva Sani 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Bra innlegg Quinoa - et som jeg kan relatere meg til; så er det rom vil jeg gjerne henge meg på! Jeg er 41 år, singel og er med på det meste som er galt 😉Jeg har en bra jobb, trener blant annet yoga, opptatt av både helse OG å drikke vin (en del av en balansert livsstil :), musikk og morro 🙂

I dag hadde jeg sååå lyst å ta en utepils etter jobb i sola, men hadde ingen å ringe... Jeg flyttet til Oslo i oktober, og nettverksbygging utenom jobben går treigt...  så - når jeg kom hjem googlet jeg "hvordan bygge sosiale relasjoner som voksen" 🙈 og ramlet over dette forumet. Anyways; kult hvis dette leder til noe

Y

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 27 år som nettopp flyttet i Oppegård sammen med min kjære. Har ingen å henge med osv.. 

bare pm meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest SulIa

Hei!  Vet ikke om det er liv i denne tråden fortsatt, eller om det er opprettet en facebook-gruppe, men jeg blir gjerne med.:) Bor i Oslo, er 45 år og liker å benytte meg av byens ulike kulturelle og sosiale tilbud, samt liker å reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...