Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

At Pia har "designet" disse forrige kjolene for by TiMo, og nå lanserer eget merke.... mistenkelig da hun har hatt svangerskapsperm med tvillinger!

Mulig hun har vært innom en tur og valgt ut mønster påstoffene. Syns altfor mange av kjolene  er altfor like. Er nesten bare stoff og lengde(r) som ble/blir nytt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pia har spilt inn flere TV-serier, satt opp teaterstykke og vært programleder i samme tidsrom, så litt design på toppen der har sikkert gått helt fint. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kollontaj skrev:

Noen må betale meg dersom jeg skal høre en pod med Vanessa, faktisk. 

 

Se videoen! 

"Og det var tydelig at Vanessa Rudjord ikke satte særlig pris på spørsmålene. Under fotoshooten på festen, smilte hun pent, men mens hun tror ingen hører henne, slenger hun til venninnen Pia Tjelta;

– Du må ikke snakke til han, han er helt idiot.

– Ja, jeg vet, svarer Tjelta. "

Kilde: http://www.tv2.no/a/6526696/

 

PROFF oppførsel av voksne folk der altså... Som selv har vært redaktør og "stylist". 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Regnskapssekretær
På 31.8.2017 den 16.27, xemiliex skrev:

Mer mens, utroskap og stress i dagens podd ... 

Det kan være at jeg bare har gått lei, men jeg syntes det var mer vellaget før. Det hadde et tema, en begynnelse og en slutt. Nå er det mer jabbing avbrutt av jingel og reklame. Jeg tror kanskje det er at det etterhvert blir tydelig hvor lite repertoar de har. Deres verden er veldig liten all in all 

hva med den episoden hvor halve podcasten går til å fortelle hvor hun satt i en rundkjøring på ferien mens samboern løp rundt for å finne leiebilen og datteren lekte bortenfor og hun satt der med en sulten unge med (hennes eget ord) titsa ute for å amme. OMG. .. så lite interessant. Who cares?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Regnskapssekretær skrev:

hva med den episoden hvor halve podcasten går til å fortelle hvor hun satt i en rundkjøring på ferien mens samboern løp rundt for å finne leiebilen og datteren lekte bortenfor og hun satt der med en sulten unge med (hennes eget ord) titsa ute for å amme. OMG. .. så lite interessant. Who cares?!

Det er jo tydeligvis en del som syns sånt er interessant, siden de ligger på tredjeplass på topplisten over podcaster.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Regnskapssekretær skrev:

hva med den episoden hvor halve podcasten går til å fortelle hvor hun satt i en rundkjøring på ferien mens samboern løp rundt for å finne leiebilen og datteren lekte bortenfor og hun satt der med en sulten unge med (hennes eget ord) titsa ute for å amme. OMG. .. så lite interessant. Who cares?!

Han som ammes er 1 år (født i august) men hun bærer jo begge ungene på sølvfat. Når hun forteller at hun må ligge inne hos han og gi pupp hele kvelden for at han skal sove, ikke får sett film med typen eller noenting pga denne ammingen så må hun snart "klippe navlestrengen". Han bruker henne som smokk!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Viking-girl skrev:

Han som ammes er 1 år (født i august) men hun bærer jo begge ungene på sølvfat. Når hun forteller at hun må ligge inne hos han og gi pupp hele kvelden for at han skal sove, ikke får sett film med typen eller noenting pga denne ammingen så må hun snart "klippe navlestrengen". Han bruker henne som smokk!! 

Øhm.. det er faktisk ikke veldig så unormalt å amme en ettåring. Synes det er flott at hun gjør det, mange helsefordeler. WHO anbefaler amming til barnet er 2 år. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Unika skrev:

Øhm.. det er faktisk ikke veldig så unormalt å amme en ettåring. Synes det er flott at hun gjør det, mange helsefordeler. WHO anbefaler amming til barnet er 2 år. 

Forskjell på å amme og la ungen henge i puppen i 1 år og vel så det og fullstendig styre livet ditt! Har du hørt podcasten i det hele tatt?? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
7 timer siden, Unika skrev:

Øhm.. det er faktisk ikke veldig så unormalt å amme en ettåring. Synes det er flott at hun gjør det, mange helsefordeler. WHO anbefaler amming til barnet er 2 år. 

Jeg diskuterte ikke hva som er bra eller ikke med tanke på amming, men podcasten og at jeg syntes det var kjedelig å høre en halv podcast med en historie om en rundkjøring utenfor flyplassen i Nice.
Folk får høre gjennom alle episodene sjøl, som jeg faktisk har gjort ... og bedømme hva de synes. Jeg synes det ble dritkjedelig til slutt og gidder altså ikke høre mer. Så det :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Viking-girl skrev:

Han som ammes er 1 år (født i august) men hun bærer jo begge ungene på sølvfat. Når hun forteller at hun må ligge inne hos han og gi pupp hele kvelden for at han skal sove, ikke får sett film med typen eller noenting pga denne ammingen så må hun snart "klippe navlestrengen". Han bruker henne som smokk!! 

Alle barn er forskjellige, og jeg synes faktisk ikke vi skal kritisere henne for å gjøre det hun kan for at barnet skal sove.

Kanskje barnet nylig har begynt i barnehage, og derfor har et ekstra stort nærhetsbehov, spesielt ved leggetid. Puppen er masse kos og trygghet for barnet, og jeg synes det er veldig bra at hun lytter til barnets behov i denne krevende overgangen. Jeg hadde virkelig ikke trodd at Vanessa ville gjøre det, da mitt inntrykk av henne er at hun er utrolig  selvopptatt og egositisk.

Skal sies at jeg ikke hørt hørt podcasten, og aldri kommer til å gjøre det. Det uprofesjonaliteten hun har vist rundt PFU-sakene, rolleblanding og manglende reklamemerking har gjort at jeg skyr alt hun driver med.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Grønt blad skrev:

Alle barn er forskjellige, og jeg synes faktisk ikke vi skal kritisere henne for å gjøre det hun kan for at barnet skal sove.

Kanskje barnet nylig har begynt i barnehage, og derfor har et ekstra stort nærhetsbehov, spesielt ved leggetid. Puppen er masse kos og trygghet for barnet, og jeg synes det er veldig bra at hun lytter til barnets behov i denne krevende overgangen. Jeg hadde virkelig ikke trodd at Vanessa ville gjøre det, da mitt inntrykk av henne er at hun er utrolig  selvopptatt og egositisk.

Skal sies at jeg ikke hørt hørt podcasten, og aldri kommer til å gjøre det. Det uprofesjonaliteten hun har vist rundt PFU-sakene, rolleblanding og manglende reklamemerking har gjort at jeg skyr alt hun driver med.

Skjønner jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Viking-girl skrev:

Forskjell på å amme og la ungen henge i puppen i 1 år og vel så det og fullstendig styre livet ditt! Har du hørt podcasten i det hele tatt?? 

Ikke hørt podcasten, men svarer på generelt grunnlag. Synes heller ikke det er rart eller feil at en ettåring henger i puppen og bruker mamma som smokk. Kanskje er det en spesielt krevende periode for den lille. Og mulig hun også har overdrevet litt, hun jobber jo, og er på eventer osv, så litt fri fra barnet får hun jo :-) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
21 timer siden, Viking-girl skrev:

Han som ammes er 1 år (født i august) men hun bærer jo begge ungene på sølvfat. Når hun forteller at hun må ligge inne hos han og gi pupp hele kvelden for at han skal sove, ikke får sett film med typen eller noenting pga denne ammingen så må hun snart "klippe navlestrengen". Han bruker henne som smokk!! 

Må hun vel ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...