Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sirkustjukk

Spennende om Kåge blir nevnt i neste pod. Det var jo hennes bedre halvdel som stod for fluffball-intervjuet med CBE i D2 som lot Kvinneguiden får skylda for alt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden. Da vil hun også gjøre lytterne (som er mange flere enn de som leser her) bevisste på hvordan hun driver og det vil hun jo ikke. Hun vil bare late som dette ikke finnes. All slettingen underbygger det. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet med trærne i bakgrunnen er slettet fra IG. Det beviser i hvert fall at det var redigert. Skjønner ikke hvorfor hun redigerer kroppen sin, det trenger hun virkelig ikke. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HerKommerMummi skrev:

Synnøve er sykt bra på den podden da. Vanessa er ikke i samme liga. Og veldig merkelig og si føkkings hele tiden når du er 40 år.

Føkkings hele føkkings tiden.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, kidnapkid skrev:

Føkkings hele føkkings tiden.

Classy for en voksen dame 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Og for å være litt føkkings Bloggpoliti; hun merker annonseinnleggene for kolleksjonen  på bunnen av innlegget.

Det er sååå 2010:nei:

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirkustjukk skrev:

Og for å være litt føkkings Bloggpoliti; hun merker annonseinnleggene for kolleksjonen  på bunnen av innlegget.

Det er sååå 2010:nei:

hun merker all reklame nederst. Dårligst i klassen. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på hun gjorde dette kun for å ha litt innhold til podden. Digger Synnøve men de to siste poddene har vært utrolig dårlige - har man ikke innhold så må man skape noe :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Amafalathiel skrev:

hun merker all reklame nederst. Dårligst i klassen. 

 

Klart hun er; vi snakker tross alt om redaktøren som trykket en mange siders boligreportasje av egen leilighet samtidig som hun la den aktuelle leiligheten ut for salg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
23 minutter siden, Amafalathiel skrev:

hun merker all reklame nederst. Dårligst i klassen. 

 

Tror jeg har sett to innlegg har vært merket med "annonseetikett" på ingressbildet. 

Temmelig slapt... Sendt tips og linker til FO:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, kidnapkid skrev:

Klart hun er; vi snakker tross alt om redaktøren som trykket en mange siders boligreportasje av egen leilighet samtidig som hun la den aktuelle leiligheten ut for salg. 

Seriøst? 😂😂 hva fikk hun for det da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
15 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Tror jeg har sett to innlegg har vært merket med "annonseetikett" på ingressbildet. 

Temmelig slapt... Sendt tips og linker til FO:heiajente:

Siterer meg selv her, rett skal være rett; innleggene fra før mai har vært så å si rett merket med tydelig annonseetikett på toppen av innlegget.

Men virker som det har gått i glemmeboka i løpet av sommerferien ;) Majoriteten av innleggene etter mai har vært merket på bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Sirkustjukk skrev:

Dom i PFU 

Hun er jo dømt flere ganger. "Visning" av boligen sin, kjolene til Pia Tjelta og bikiniene til Jenny Skavlan. Vanessa og Jenny reiste til Thailand sammen for den shooten, Vanessa er liksom "stylist" i alle settingene. Hun selv så ikke på dette som kritikkverdig, for hvis hun ikke kunne lage reportasjer om venninnene sine så ville det bli vanskelig 🙄 Er glad det bladet er en sagablott! Det er hun sikkert selv også. Synnøve sluttet før Vanessa, og i podden sier hun at hun ikke trivdes lenger da... Men hun fortsatte jo! Og det var da disse "tabbene" kom på løpende bånd. Mulig hun også var innblandet da H&M spanderte tur på alle reklame/klær bladene til New York også. Husker Signy Fardal var enig i at det var uetisk og blanding av roller. Det samme som Vanessa ble dømt for. Tipper hun ikke har mye til overs for Eva Sannum som sitter i PFU, men saken(e) ble enstemmig vedtatt og Vanessa ble dømt.

I podden spiller hun uskyldig offer og bortforklarer. Hører man de første poddene flere ganger kommer hun med stikk til sine to tidligere ektemenn om utroskap. Ikke hun, men en eller begge av ektemennene. Og vi vet alle hvem hun har vært gift med. Er forøvrig altfor mye reklame i podden deres, så masete og unødvendig. Bedre å starte podden med hvem de er sponset av, slik andre kjente populære podder gjør! I stedet sprer de reklamestikk inni mellom preiket sitt. Hun har skrytt over at håret har blitt tjukkere og flottere, og når jeg da ser henne på kleslanseringen sin med den "dutten" på hodet så ble jeg skuffa! Min mote i VG skrev at man måtte grave dypt i lommeboka om man skulle anskaffe seg plaggene hun har designet... Når jeg så prisene så syns jeg ikke at det var så skamdyrt og eksklusivt som VG hauset det opp til. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Hun er jo dømt flere ganger. "Visning" av boligen sin, kjolene til Pia Tjelta og bikiniene til Jenny Skavlan. Vanessa og Jenny reiste til Thailand sammen for den shooten, Vanessa er liksom "stylist" i alle settingene. Hun selv så ikke på dette som kritikkverdig, for hvis hun ikke kunne lage reportasjer om venninnene sine så ville det bli vanskelig 🙄 Er glad det bladet er en sagablott! Det er hun sikkert selv også. Synnøve sluttet før Vanessa, og i podden sier hun at hun ikke trivdes lenger da... Men hun fortsatte jo! Og det var da disse "tabbene" kom på løpende bånd. Mulig hun også var innblandet da H&M spanderte tur på alle reklame/klær bladene til New York også. Husker Signy Fardal var enig i at det var uetisk og blanding av roller. Det samme som Vanessa ble dømt for. Tipper hun ikke har mye til overs for Eva Sannum som sitter i PFU, men saken(e) ble enstemmig vedtatt og Vanessa ble dømt.

I podden spiller hun uskyldig offer og bortforklarer. Hører man de første poddene flere ganger kommer hun med stikk til sine to tidligere ektemenn om utroskap. Ikke hun, men en eller begge av ektemennene. Og vi vet alle hvem hun har vært gift med. Er forøvrig altfor mye reklame i podden deres, så masete og unødvendig. Bedre å starte podden med hvem de er sponset av, slik andre kjente populære podder gjør! I stedet sprer de reklamestikk inni mellom preiket sitt. Hun har skrytt over at håret har blitt tjukkere og flottere, og når jeg da ser henne på kleslanseringen sin med den "dutten" på hodet så ble jeg skuffa! Min mote i VG skrev at man måtte grave dypt i lommeboka om man skulle anskaffe seg plaggene hun har designet... Når jeg så prisene så syns jeg ikke at det var så skamdyrt og eksklusivt som VG hauset det opp til. 

Jeg er faktisk ikke sikker på hvem hun har vært gift med.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...