Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

OYYY!!! Rart å se henne på Instastory i dag 😳

Edit: det var mens hun sminket seg i dag. Er blitt slettet nå. 

Endret av Viking-girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
På 11.11.2017 den 15.52, Regnskapssekretær skrev:

Hørte på en episode i dag og hun sa også podcææst😂

 

Hun sier det konsekvent, Instagræm og podcæst. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere enn meg som syntes det ble kleint med praten om den (dyre)runkingen? Jeg satt på trikken og ble rød i ansiktet,  (selv med headset) hehe ;-) Glad det var podcast, og ikke radio.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Er det flere enn meg som syntes det ble kleint med praten om den (dyre)runkingen? Jeg satt på trikken og ble rød i ansiktet,  (selv med headset) hehe ;-) Glad det var podcast, og ikke radio.. 

Ja det var rett og slett kvalmt. Den fyren må jo være mentalt forstyrret seksuelt den dag i dag, enten på bakgrunn av hva han har opplevd selv eller som følge av å ha sånne tendenser som barn. Kjente at jeg fikk en litt sånn følelse av å ikke håpe han har barn selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Atheena skrev:

Ja det var rett og slett kvalmt. Den fyren må jo være mentalt forstyrret seksuelt den dag i dag, enten på bakgrunn av hva han har opplevd selv eller som følge av å ha sånne tendenser som barn. Kjente at jeg fikk en litt sånn følelse av å ikke håpe han har barn selv. 

Ja, hvordan han har det i dag streifet meg også.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jeg synes Synnøve og Vanessas podcast generelt sett er morsom, forfriskende og lite selvhøytidelig, selv om innholdet varierer noe. Uheldig episoder har alle i løpet av et liv og en karriere, og mye av det som nevnes i denne tråden har fint lite med hvordan Vanessa fremstår i podcasten å gjøre (sett bort fra retusjeringskommentaren til lytter og påfølgende saga)  At det spilles en låt på slutten av episodene synes jeg definitivt drar opp kvaliteten og den røde tråden i poden. Som oftest bruker de ukjente coverversjoner som ikke krever kreditering, og når f. eks Karpe Diem og Yogafire ble spilt, ble det nevnt ila poden at de har fått tillatelse til å bruke den. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, A-on skrev:

Jeg synes Synnøve og Vanessas podcast generelt sett er morsom, forfriskende og lite selvhøytidelig, selv om innholdet varierer noe. Uheldig episoder har alle i løpet av et liv og en karriere, og mye av det som nevnes i denne tråden har fint lite med hvordan Vanessa fremstår i podcasten å gjøre (sett bort fra retusjeringskommentaren til lytter og påfølgende saga)  At det spilles en låt på slutten av episodene synes jeg definitivt drar opp kvaliteten og den røde tråden i poden. Som oftest bruker de ukjente coverversjoner som ikke krever kreditering, og når f. eks Karpe Diem og Yogafire ble spilt, ble det nevnt ila poden at de har fått tillatelse til å bruke den. 

Venner av Jonas Forsang med andre ord, selvsagt reklamerer de «gratis» for venners låter. Begge disse damene er viden kjent for juks og bedrag. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dem bedre og bedre etter en noe broket pod-start.
Fikk sansen for Vanessa da hun skrev blogginnlegget, tror det var det første, om alle følelsene rundt det å være skilt forelder og det å dele på tiden med barnet.http://vanessarudjord.no/stylebook/spalte-skilsmissemamma/ 
Et dårlig menneske vil ikke reflektere rundt dette på den måten Vanessa har gjort. På slutten av forrige pod (uke 30, 27.juli) forteller hun så fint om datteren, ex-mannen og hans samboer, at jeg tok til tårene. En god mor setter barnas beste foran sine egne følelser. 

Uansett hva de forteller, om det er sant eller ei, så har jeg en god stund når jeg hører podcasten. 


 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

Venner av Jonas Forsang med andre ord, selvsagt reklamerer de «gratis» for venners låter. Begge disse damene er viden kjent for juks og bedrag. 

Jonas Forsang var med i Yogafire selv, og har skrevet den aktuelle låten. Når det gjelder Karpe Diem, så tviler jeg på at de trenger «reklame» fra norske podcaster. Ei heller Kaizers. Dette er det podcastlytterne som «tjener» på, og ingen andre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/2/2017 at 7:25 PM, O.G. said:

Jeg skulle ønske de snakket mer om kuk. 

😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, EllaSays skrev:

Jeg liker dem bedre og bedre etter en noe broket pod-start.
Fikk sansen for Vanessa da hun skrev blogginnlegget, tror det var det første, om alle følelsene rundt det å være skilt forelder og det å dele på tiden med barnet.http://vanessarudjord.no/stylebook/spalte-skilsmissemamma/ 
Et dårlig menneske vil ikke reflektere rundt dette på den måten Vanessa har gjort. På slutten av forrige pod (uke 30, 27.juli) forteller hun så fint om datteren, ex-mannen og hans samboer, at jeg tok til tårene. En god mor setter barnas beste foran sine egne følelser. 

Uansett hva de forteller, om det er sant eller ei, så har jeg en god stund når jeg hører podcasten. 


 

Ingen er bare gode eller bare dårlige. Hun kan reflektere gode rundt barnefordelingen og samtidig gjør mange dårlige vurderinger rundt presseetikk, Vær varsom-plakaten, reklamemerking m.m.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper

Hørte på den nyeste podcast-episoden da VR fortalte om situasjonen på kjøpesenteret. Selv mener jeg at hun oppførte seg helt feil, og barnslig til å være en voksen dame. Du kan ikke forvente å få tilbake penger fordi du fant billigere puter i en annen butikk, og gikk tilbake innen 10 min. Eller tar jeg helt feil nå? Og det at man setter den ungen i håp om at ting skal bli ødelagt - hvorfor vil man ødelegge sånn for andre? Merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.7.2018 den 18.09, EllaSays skrev:

Jeg liker dem bedre og bedre etter en noe broket pod-start.
Fikk sansen for Vanessa da hun skrev blogginnlegget, tror det var det første, om alle følelsene rundt det å være skilt forelder og det å dele på tiden med barnet.http://vanessarudjord.no/stylebook/spalte-skilsmissemamma/ 
Et dårlig menneske vil ikke reflektere rundt dette på den måten Vanessa har gjort. På slutten av forrige pod (uke 30, 27.juli) forteller hun så fint om datteren, ex-mannen og hans samboer, at jeg tok til tårene. En god mor setter barnas beste foran sine egne følelser. 

Uansett hva de forteller, om det er sant eller ei, så har jeg en god stund når jeg hører podcasten. 


 

Enda en som utleverer barnet sitt. Tilogmed bilder av jenta. Kan ikke noe holdes privat lenger.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Salt&pepper skrev:

Hørte på den nyeste podcast-episoden da VR fortalte om situasjonen på kjøpesenteret. Selv mener jeg at hun oppførte seg helt feil, og barnslig til å være en voksen dame. Du kan ikke forvente å få tilbake penger fordi du fant billigere puter i en annen butikk, og gikk tilbake innen 10 min. Eller tar jeg helt feil nå? Og det at man setter den ungen i håp om at ting skal bli ødelagt - hvorfor vil man ødelegge sånn for andre? Merkelig..

Ble litt provosert av dette selv. Men regner med det blir lagt litt ekstra på i de historiene deres. Jobber selv i butikk og kjøpsloven sier ingenting om at forbrukere har rett på å bytte noenting. Bytting er ekstra service fra butikkene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
4 timer siden, cerruti skrev:

Uff, kjedelig podkast i dag. 

Jeg lo så jeg grein! Eurosmith - den uttalen gjorde virkelig hele podden 😂

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...