Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, de er heldigvis pene. 

Beauty is in the eye of the beholder... Men de er sikkert pene i sine egne øyne. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 19.48, Kaffemonsteret skrev:

Ja i nyeste episode var det mye å ta tak i.. 

Altså, Vanessa har tydeligvis for mye penger. Hvem ellers drar til et engelsk gods som koster tusenvis per natt i tillegg til knalldyr bookede spabehandlinger og ridning som ikke kan kanselleres, og som finner ut etter en natt at nei dette vil jeg ikke og bestiller fly hjem, ikke kommer seg inn hjemme og tar inn på Thief ?? Det er jo helt hindsides.

En annen ting; De to skamroser Camilla Pihl og hennes hudpleieprodukter. Disse har de helt sikkert vært i butikken og kjøpt helt selv, for det nevnes ikke noe om sponsing si. Det fikk meg til å tenke på at Synnøve for noen uker siden var og spilte inn promo til TV-programmet sitt hos Camilla, noe som behørig ble dokumentert i some. Og litt før det, Camilla avbildet i jakke fra Vanessas kolleksjon. Alt dette heelt tilfeldig selvfølgelig. Den verden der er så innmari korrupt og får dårlig smak i munnen av hele den gullfiskbollen der...

Og at de to trekker frem intelligens som en av sine sterkeste egenskaper. Vel, det er ikke det første som slår meg etter og ha hørt podcastene deres..

Puh, da fikk jeg luftet ut det jeg hadde :fart2:

Kom på en ting til fra podden: Vanessa presterte å omtale Gro Harlem Brundtland som hun "tjukke med kort hår". Sjarmerende av en 40-åring gitt.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kaffemonsteret skrev:

Kom på en ting til fra podden: Vanessa presterte å omtale Gro Harlem Brundtland som hun "tjukke med kort hår". Sjarmerende av en 40-åring gitt.

Totalt usmakelig podcast. Når de trekker fram Pihl i stedet for Brundtland som tross alt har gitt oss muligheten til fri abort, vært Norges første kvinnelige statsminister, stått i tøffe tider og stormer og alikevel still going strong! Eg personligt meine Vanessa virke fullstendig "sjokke i håve" som uttale seg om Gro på den nedlatanes måten. Eh... må reise hjem fra "slottsferien" sin, orker ikke å være alene i eget selskap, vil ikke vekke en baby som garantert hadde sovna fort OM hen hadde våknet, drar til The Thief og sover der 🙄🤢 Ikke et ord om hva Jonas sa til dette. Men hun fikk nå skrytt at hun hadde vært på H&M Erdem før hun tok "Lufthansa" til England. Greit å bli sponsa si! Ikke rart Morten Ramm kommenterte sarkastisk på Instagræm som hun kaller Instagram ang "sponset av Lufthansa. Sist jeg sjekket flyr ikke Lufthansa fra Gardermoen til England. Just saying. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2017 den 23.39, Jacques skrev:

Hehe. Jo. Det er sikkert derfor Vanessa Rudjord har null kredibilitet i de miljøer hvor nettopp dette gjelder.

 

23 timer siden, xemiliex skrev:

Tatt karriere, omdømme, språk, refleksjons- og erkjennelsesnivå i betraktning, ser det ut til at intellekt og selvinnsikt går hånd i hånd der i gården. 

Kjerringa hadde alt, men pga ingen integritet så raknet alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Kaffemonsteret skrev:

Kom på en ting til fra podden: Vanessa presterte å omtale Gro Harlem Brundtland som hun "tjukke med kort hår". Sjarmerende av en 40-åring gitt.

Det er så utrolig uhøflig det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hotellet skrev:

Totalt usmakelig podcast. Når de trekker fram Pihl i stedet for Brundtland som tross alt har gitt oss muligheten til fri abort, vært Norges første kvinnelige statsminister, stått i tøffe tider og stormer og alikevel still going strong! Eg personligt meine Vanessa virke fullstendig "sjokke i håve" som uttale seg om Gro på den nedlatanes måten. Eh... må reise hjem fra "slottsferien" sin, orker ikke å være alene i eget selskap, vil ikke vekke en baby som garantert hadde sovna fort OM hen hadde våknet, drar til The Thief og sover der 🙄🤢 Ikke et ord om hva Jonas sa til dette. Men hun fikk nå skrytt at hun hadde vært på H&M Erdem før hun tok "Lufthansa" til England. Greit å bli sponsa si! Ikke rart Morten Ramm kommenterte sarkastisk på Instagræm som hun kaller Instagram ang "sponset av Lufthansa. Sist jeg sjekket flyr ikke Lufthansa fra Gardermoen til England. Just saying. 

Alle ønsker vel en mellomlanding i Tyskland når man skal til London. :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2017 den 15.04, troikaen skrev:

Alle ønsker vel en mellomlanding i Tyskland når man skal til London. :P

Kommer an på hvor hen i Tyskland det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve Skarbø ser ut til å ha gått en god skole hos Camilla Pihl. Hun sender ut boken sin til smått og stort av influencere og alle viser og tagger og hyller de - umerket. Sist ut var funkygine.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, haptic skrev:

Synnøve Skarbø ser ut til å ha gått en god skole hos Camilla Pihl. Hun sender ut boken sin til smått og stort av influencere og alle viser og tagger og hyller de - umerket. Sist ut var funkygine.

Det er en evigvarende grooming/klø hverandre på ryggen bransje. Det blir så forbanna åpenbart! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, haptic skrev:

Synnøve Skarbø ser ut til å ha gått en god skole hos Camilla Pihl. Hun sender ut boken sin til smått og stort av influencere og alle viser og tagger og hyller de - umerket. Sist ut var funkygine.

Jeg er skitlei det her med at de prøver seg på å prakke på oss andre de her produktene sine som liksom er så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte den første boka til Skarbø, uten påvirkning fra noen. Kommer garantert ikke til å kjøpe nr 2, etter å ha oppdaget og hørt en hel del ting etter at de begynte med Podcast. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så lite selvinnsikt disse to damene har. Ble helt matt av at to voksne damer ikke vet hva bruttonasjonalprodukt og oljefondet er for noe. Dagens "podcææst" . Advarer om mye reklame, men en riktig så festlig samtale med Jon Almaas helt på slutten, der han avslører at Vanessa lyver allerede i deres Første episode. Ikke at det kom som noe sjokk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Viking-girl skrev:

Herregud så lite selvinnsikt disse to damene har. Ble helt matt av at to voksne damer ikke vet hva bruttonasjonalprodukt og oljefondet er for noe. Dagens "podcææst" . Advarer om mye reklame, men en riktig så festlig samtale med Jon Almaas helt på slutten, der han avslører at Vanessa lyver allerede i deres Første episode. Ikke at det kom som noe sjokk. 

Vi liker Jon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Herregud så lite selvinnsikt disse to damene har. Ble helt matt av at to voksne damer ikke vet hva bruttonasjonalprodukt og oljefondet er for noe. Dagens "podcææst" . Advarer om mye reklame, men en riktig så festlig samtale med Jon Almaas helt på slutten, der han avslører at Vanessa lyver allerede i deres Første episode. Ikke at det kom som noe sjokk. 

Hva hva det hun løy om? Vil ikke gi podcasten mer lyttertall 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Viking-girl skrev:

Herregud så lite selvinnsikt disse to damene har. Ble helt matt av at to voksne damer ikke vet hva bruttonasjonalprodukt og oljefondet er for noe. Dagens "podcææst" . Advarer om mye reklame, men en riktig så festlig samtale med Jon Almaas helt på slutten, der han avslører at Vanessa lyver allerede i deres Første episode. Ikke at det kom som noe sjokk. 

La folk få lov å bry seg om det de vil. Finnes nok av de som later som om de vet så mye om både oljefond og palestina konflikten bare for å fremstå på en viss måte. 

Endret av TulleJenny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...