Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, haptic skrev:

Ser at dagens pod (som jeg har ingen planer om å laste ned) lyder "Sannheten skal fram!". Det kunne jo vært et hederlig forsøk på selvironi. Sånn bortsett fra at det ikke er det da.

Masse reklame var det hvertfall 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Hotellet skrev:

Masse reklame var det hvertfall 🙄

Det er jo helt tydelig derfor de driver med podcast. For å bake inn flest mulig annonser i venninneprat, og viske ut linjene mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. 

Endret av haptic
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, haptic skrev:

Det er jo helt tydelig derfor de driver med podcast. For å bake inn flest mulig annonser i venninneprat, og viske ut linjene mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. 

For å få oss til å "supporte" deres brand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa Rudjord har tydeligvis et samarbeid med H&M hun føler seg hevet over å måtte opplyse om. Tre innlegg på instagram og ingen av dem er merket. Dama er over 40 år, men synes fortsatt ikke det er kult å være profesjonell. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, xemiliex skrev:

Vanessa Rudjord har tydeligvis et samarbeid med H&M hun føler seg hevet over å måtte opplyse om. Tre innlegg på instagram og ingen av dem er merket. Dama er over 40 år, men synes fortsatt ikke det er kult å være profesjonell. 

Men atte, hun er jo så kuul og uung og alt. 

😒

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers bør det jo gå opp et lys for Synnøve Skarbø som føler for å måtte presisere at en hotellovernatning IKKE er sponset,

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2017 den 15.08, haptic skrev:

Ellers bør det jo gå opp et lys for Synnøve Skarbø som føler for å måtte presisere at en hotellovernatning IKKE er sponset,

Nå for tiden reklamerer hun for sin nye bok i alle kanaler uten å merke noe av det, selvsagt. 

Endret av xemiliex
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2017 den 15.08, haptic skrev:

Ellers bør det jo gå opp et lys for Synnøve Skarbø som føler for å måtte presisere at en hotellovernatning IKKE er sponset,

Jeg tolker henne sånn at andre hotellovernattinger har vært sponset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når 90% av det hun poster er reklame, har hun kanskje kommet til at det er lettere å merke det hun selv har betalt. Troverdighet blir ikke viktigere med alderen tydeligvis.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i nyeste episode var det mye å ta tak i.. 

Altså, Vanessa har tydeligvis for mye penger. Hvem ellers drar til et engelsk gods som koster tusenvis per natt i tillegg til knalldyr bookede spabehandlinger og ridning som ikke kan kanselleres, og som finner ut etter en natt at nei dette vil jeg ikke og bestiller fly hjem, ikke kommer seg inn hjemme og tar inn på Thief ?? Det er jo helt hindsides.

En annen ting; De to skamroser Camilla Pihl og hennes hudpleieprodukter. Disse har de helt sikkert vært i butikken og kjøpt helt selv, for det nevnes ikke noe om sponsing si. Det fikk meg til å tenke på at Synnøve for noen uker siden var og spilte inn promo til TV-programmet sitt hos Camilla, noe som behørig ble dokumentert i some. Og litt før det, Camilla avbildet i jakke fra Vanessas kolleksjon. Alt dette heelt tilfeldig selvfølgelig. Den verden der er så innmari korrupt og får dårlig smak i munnen av hele den gullfiskbollen der...

Og at de to trekker frem intelligens som en av sine sterkeste egenskaper. Vel, det er ikke det første som slår meg etter og ha hørt podcastene deres..

Puh, da fikk jeg luftet ut det jeg hadde :fart2:

Endret av Kaffemonsteret
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaffemonsteret skrev:

Ja i nyeste episode var det mye å ta tak i.. 

Altså, Vanessa har tydeligvis for mye penger. Hvem ellers drar til et engelsk gods som koster tusenvis per natt i tillegg til knalldyr bookede spabehandlinger og ridning som ikke kan kanselleres, og som finner etter en natt at ut at nei dette vil jeg ikke og bestiller fly hjem, ikke kommer seg inn og tar inn på Thief ?? Det er jo helt hindsides.

En annen ting; De to skamroser Camilla Pihl og hennes hudpleieprodukter. Disse har de helt sikkert vært i butikken og kjøpt helt selv, for det nevnes ikke noe om sponsing si. Det fikk meg til å tenke på at Synnøve for noen uker siden var og spilte inn promo til TV-programmet sitt hos Camilla, noe som behørig ble dokumentert i some. Og litt før det, Camilla avbildet i jakke fra Vanessas kolleksjon. Alt dette heelt tilfeldig selvfølgelig. Den verden der er så innmari korrupt og får dårlig smak i munnen av hele den gullfiskbollen der...

Og at de to trekker frem intelligens som en av sine sterkeste egenskaper. Vel, det er ikke det første som slår meg etter og ha hørt podcastene deres..

Puh, da fikk jeg luftet ut det jeg hadde :fart2:

Takk for at du gadd å skrive det jeg ikke orket! Er slikking og grooming av hverandres ræv der, uten tvil. Hvorfor skulle hun pumpe seg når hun skulle avvenne amming?! Da ber man legen om en pille som stopper melka. Djisess, verste lavmål av en podcast jeg noen gang har hørt. Og jeg hører på maaange podcaster. Ble kvalm av denne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Dere refererer til en dame som har vist seg å ha et vanskelig forhold til sannhet gjennom hele sin karriere, så jeg skjønner ikke hvorfor dere ser henne som sannferdig i sin historiefortelling. Hun lager et produkt hun ønsker at folk skal snakke om.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så irriterende at reklamen på podden er så lange og kjdelige. Til og med Harm og Hegseth klarer å lage reklamen kort og morsom.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kaffemonsteret skrev:

Og at de to trekker frem intelligens som en av sine sterkeste egenskaper. Vel, det er ikke det første som slår meg etter og ha hørt podcastene deres..

Hehe. Jo. Det er sikkert derfor Vanessa Rudjord har null kredibilitet i de miljøer hvor nettopp dette gjelder.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt karriere, omdømme, språk, refleksjons- og erkjennelsesnivå i betraktning, ser det ut til at intellekt og selvinnsikt går hånd i hånd der i gården. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...