Gå til innhold

Vanessa Rudjord


kidnapkid

Anbefalte innlegg

Sett siste posten til Vanessa Rudjord på instagram? Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt over at en vel 40 år gammel dame velger å photoshoppe rumpen sin; helt uten ironi, i reklame for en matkasse. Blir det aldri for dumt? Noen kommenterte det, men de kommentarene ble slettet.

Endret av kidnapkid
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hun ser fantastisk ut til å være 40! 

Ja! Ble bare enda flottere etter barn nr.2, som er 1 år eller noe nå. Hun og venninnen Pia Tjelta som attpåtil fødte tvillinger ser smashing ut!*misunnelig*

Endret av Moongirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, ja. Der var det borte. Ja, ja. Håper Adams matkasse er fornøyd med henne som ambassadør. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vises ikke særlig godt der, og jeg er ikke rutinert nok på skjermshots, men kjøkkenbenken var tydelig forskjøvet, både oppe og lenger ned. For all del, ikke verdens biggie; Vanessa har jo for lengst vist oss, som trippeldømt i PFU, at integritet ikke er en prioritet. 

  • Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jentekvinne

Hva var det hun egentlig prøvde å forbedre med den da? Gjøre den større og fyldigere?  Eller løfte den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentekvinne skrev:

Hva var det hun egentlig prøvde å forbedre med den da? Gjøre den større og fyldigere?  Eller løfte den?

Check, check og check. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, kidnapkid skrev:

Det vises ikke særlig godt der, og jeg er ikke rutinert nok på skjermshots, men kjøkkenbenken var tydelig forskjøvet, både oppe og lenger ned. For all del, ikke verdens biggie; Vanessa har jo for lengst vist oss, som trippeldømt i PFU, at integritet ikke er en prioritet. 

Nemlig, matkassen burde kanskje ha brukt en annen ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...