Gå til innhold

Gave til døende venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venninnen min i midten av 30-årene er døende etter en lang kamp mot kreften. Jeg vil så gjerne gjøre noe som kan gjøre henne glad. Jeg har kjøpt myke, gode saueskinnstøfler og et mykt og varmt teppe. Jeg har også kjøpt denne telysholderen da den virkelig traff meg i hjertet. For jeg tenker på henne hele tiden selv om hun er i så elendig form at vi nesten aldri møtes og bare har kontakt via sms (vi har vært veldig gode venninner i ti år). Men på vei hjem fra butikken kom jeg til å tenke. Er denne telysholderen noe dere forbinder med død? Pga engelen? Jeg tenkte overhodet ikke slik da jeg kjøpte den men vil ikke minne henne på døden. Hva syns dere?

Resized_20170824_200350.jpeg

Anonymkode: e5a78...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, grunnen til att jeg tenker på død når jeg ser den er fordi den står med resten av gravtingene på butikken jeg handler 

Anonymkode: efea9...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en lysholder holder mange setter på en grav. Jeg syntes ikke du skal gi den. Det blir nesten som å gi et gravlys

Endret av minister-mio
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok innrømme at denne minner meg om døden ja, for den ligner på andre ting jeg har sett på graver. En utrolig fin tanke av deg da må jeg si, og resten av gaven høres så fin og passende ut. Men jeg ville nok ha droppet denne. Hun forstår nok hvor mye du tenker på henne alikevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar. Den sto sammen med masse andre interiørting på Nille, så jeg forbandt den ikke med døden før jeg tenkte meg om. Da gir jeg bare tøflene og teppet. Tusen takk for alle svar. 

TS

Anonymkode: e5a78...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner mer om noe man setter på graven ja 😕 Men tanken var jo veldig god 💜

Anonymkode: f2858...0fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for alle svar. Den sto sammen med masse andre interiørting på Nille, så jeg forbandt den ikke med døden før jeg tenkte meg om. Da gir jeg bare tøflene og teppet. Tusen takk for alle svar. 

TS

Anonymkode: e5a78...03c

Lykta er fin, men som de andre her i tråden skriver, er dette en type lykt folk pleier å ha på gravsteder. Jeg har selv en lignende på grava til min avdøde kjæreste. Tøfler og teppe høres derimot ut som en fin gave!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var absolutt en fin tanke TS, :hug: men må si meg enig med de andre og si at den minner litt om død ja. Har selv en slik stående på graven til pappa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...