Gå til innhold

Er du ærlig om antall sex partnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

God kveld! 

Enkelt spm. Når du får deg type, er du ærlig om antall sex partnere du har hatt tidligere? Om dette spørsmålet kommer opp? Eller pynter dere litt på sannheten?🤔😁

Anonymkode: 4f6a7...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Selv om jeg "bare" har hatt én tidligere, men jeg angrer så mye på dette at jeg vil holde det for meg selv. 

Anonymkode: 625c7...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg syns det er mange og antallet ikke gjenspeiler meg som person. Syns heller ikke det spiller noen rolle og er ikke interessert i å vite andres antall, så hvorfor skal andre vite mitt?

Anonymkode: 2cd93...42c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis dere får spørsmålet, sier dere ett mindre antall eller sier dere det er ubetydelig? 

Anonymkode: 4f6a7...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, skal man ikke dele det med to og legge til 7? Så jeg forteller dem at jeg har hatt søtten og en halv sexpartnere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på.. Jeg skjønner ikke at andre har noe med det å gjøre. Man ikke ikke forandre fortiden uansett. 

Anonymkode: 6172f...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Nei, skal man ikke dele det med to og legge til 7? Så jeg forteller dem at jeg har hatt søtten og en halv sexpartnere...

Hahhaha 😂 Da har vi hatt like mange🙊

Anonymkode: 4f6a7...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller kjæresten min visste hvordan jeg fløy rundt da jeg var yngre fra før, så hadde ikke sjans til å lyve :edie:

Anonymkode: 67a73...957

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på.. Jeg skjønner ikke at andre har noe med det å gjøre. Man ikke ikke forandre fortiden uansett. 

Anonymkode: 6172f...fd5

Jeg er helt enig med deg! Jeg føler selv at jeg ikke er noe "løs" jente, men har vært veldig uheldig med mannfolk. Fortid får være fortid! Jeg har hatt to kjærester som har spurt meg om antall sex partnere når di har blitt varme i trøya. De har ikke noe med det! Hvorfor er det så vikti å vite liksom

Anonymkode: 4f6a7...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier sannheten siden jeg ikke føler jeg har noe å skamme meg over. 

Anonymkode: abcce...879

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er selvfølgelig alltid ærlig om sånt. Ser ikke grunnen til å lyve heller. Klarer ikke partneren sannheten så er det ikke riktig person for meg heller :) nå har ikke jeg vært over stokk og Stein heller, så antall for meg er ikke farlig å nevne. Men selvfølgelig min partner har hatt mindre enn meg, så var litt ubehagelig å fortelle det selvsagt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var ærlig. Om man føler at man må lyve så må det være bedre og si at man ikke ønsker å snakke om fortid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten har aldri spurt meg, og jeg har heller ikke spurt han. Jeg ønsker ikke å vite antallet hans, og det er uansett ikke min business. Hadde han spurt, så hadde jeg sagt at det er privat. Hvorfor skal man fortelle andre om slike ting? Ser virkelig ikke poenget

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ærlig, men det er aldri jeg som spør først. Jeg skammer meg ikke og vil ikke ha en mann som mener at jeg er sånn og sånn pga antallet. Jeg spør ikke selv fordi det ikke interesserer meg hvor mange han har hatt. Har hatt kjærester som har vært jomfru, hatt tresifra og midt i mellom der, det har ingenting for meg å si. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke på sånne private ting med mindre jeg ønsker. Og hvis jeg skulle fortalt det til en partner hadde jeg nok sagt halvparten :P Ser ingen grunn til å dele noe sånt i utgangspunktet, like frekt som å spørre om hvor mange ganger jeg bæsjer i løpet av en uke.

Anonymkode: 40ce9...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange sexpartnere, og skammer meg overhodet ikke over det.

Jeg legger ikke skjul på det overfor nye partnere, det får han/hun bare aksepetere :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...