Gå til innhold

Kredittkort for å betale parkering?? Fungerer det??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man bruke kredittkort på parkeringsautomat på sjukehusene?

Jeg har tillogmed minus på lønnskontoen så jeg må bruke kredittkortet for å betale parkering i morgen. :( 

Noen som vet? 

Anonymkode: 1bfa6...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest making.a.mess

Sats ikke på det. Min forrige bank hadde mastercard også som debit kort, men selv om det er et debetkort ble det registrert som mastercard. Ergo jeg fikk sjelden brukt det på parkering, og hvertfall ikke på sykehusene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg bare satse på å ikke få bot da. :O

Får ikke betalt parkering da.

Anonymkode: 1bfa6...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bruke kredittkort på parkeringsautomat på sjukehusene?

Jeg har tillogmed minus på lønnskontoen så jeg må bruke kredittkortet for å betale parkering i morgen. :( 

Noen som vet? 

Anonymkode: 1bfa6...0ba

Du skal kunne betale med mobilen de fleste steder. Google sykehusets navn og parkering - se hva du får opp. Ellers så vil det stå forklaring på betalingsautomaten. 

Thongruppen sine kjøpesentre har Vizum-parkering. Der legger vi inn kredittkort når vi registrerer for automatisk inn og utkjøring. Det trekkes fra kredittkortet i forhold til brukt parkeringstid.

Anonymkode: a2ba3...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trondheim kan du registrere kredittkort på SmartPark-appen, iallefall. Og på St Olav har de såkalt Smart P-hus om kjenner igjen skiltet på bilen din og åpner porten automatisk :tommel: 

Anonymkode: 1e4c6...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker appen Easypark, med kredittkort tilknyttet. Parkeringsplassene i sentrum og på flyplassen her har automater der man ser hvilket nr som identifiserer akkurat den parkeringsplassen. Velger rett nr når jeg søker opp på appen. Parkeringsavgiften belastes kredittkortet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å ta MasterCard når de tar Visa.

Hvis ikke tar de vel EasyPark og der kan man legge inn MC via PayPal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...