Gå til innhold

Mannfolk, hva syns dere om eldre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Villedere hatt et seriøst forhold til en dame som er 10-15 år eldre?

Spør fordi jeg har møtt en.. Sier han vil mer enn å bare rote, men jeg er så i tvil. Hører også lite av ham utenom når han har drukket, så tror han bare er en fuckboy. Ellers er han bare veldig sjenert. Når jeg har møtt ham før har han vært veldig sjenert, og er egentlig en utrolig grei fyr, så vet ikke... Har egentlig gitt ham opp, men klarer ikke helt det heller.

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så betatt av en yngre mann, jeg har alltid falt for eldre. 5-10 år pluss, gjerne mer. 

Anonymkode: e2841...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du virkelig at mange vettuge, normale mannfolk henger her på KG? 

Anonymkode: 1f4ff...12b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at mange vettuge, normale mannfolk henger her på KG? 

Anonymkode: 1f4ff...12b

Vet ikke jeg.. Har ikke vært her så mye, men ser det er menn her også, så jeg bare spør, jeg 😜

Anonymkode: e2841...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt forhold til to damer som har vært eldre en meg 5-10 år og susa med en som var 20 år eldre for morro skyld.. 0 stress..

Anonymkode: 97869...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tilføye at i forholdet med hun som var syv år eldre enn meg, følte hun mye på det.. 

Anonymkode: 97869...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan tilføye at i forholdet med hun som var syv år eldre enn meg, følte hun mye på det.. 

Anonymkode: 97869...153

Var det hun som brydde seg mest om alderen altså? Kan jeg spørre hvor gamle dere var/er?  Hva sa feks kompiser til at du fant deg eldre damer?

 

Anonymkode: e2841...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var det hun som brydde seg mest om alderen altså? Kan jeg spørre hvor gamle dere var/er?  Hva sa feks kompiser til at du fant deg eldre damer?

 

Anonymkode: e2841...d55

De snakket ikke om det annet en at de syntes vi var som skapt for hverandre... for hennes del var det et venninde tema hele tiden og hun var nødt til å lese artikler på Internett om hvor positivt det er med yngre menn for å rettferdiggjøre sin egen situasjon.. 😎.. 

Anonymkode: 97869...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De snakket ikke om det annet en at de syntes vi var som skapt for hverandre... for hennes del var det et venninde tema hele tiden og hun var nødt til å lese artikler på Internett om hvor positivt det er med yngre menn for å rettferdiggjøre sin egen situasjon.. 😎.. 

Anonymkode: 97869...153

Hehe, OK. Takk for svar ;) 

Så det er håp? Hvis han er interessert da...😖

Anonymkode: e2841...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe, OK. Takk for svar ;) 

Så det er håp? Hvis han er interessert da...😖

Anonymkode: e2841...d55

Absolutt 

Anonymkode: 97869...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg selv ikke mann, men en dame som kjenner igjen problemstillingen, så kan komme med egne erfaringer. Har datet et par yngre menn før jeg møtte kjæresten min, og generelt så er menn svært lite opptatt av alder om attraksjonen er der. Likevel kan det oppstå noen utfordringer - har du eller han barn/vil du eller han ha barn? Hvor er dere ellers i livet? 

Min kjære er 8 år yngre enn meg, og det var ikke noe problem i starten, men jeg var klar for barn mye før han og måtte vente lenger enn jeg hadde lyst til før han begynte å bli klar. Det ordnet seg til slutt :hjerte:, men var veldig utfordrende til tider. 

Anonymkode: c58da...4d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg selv ikke mann, men en dame som kjenner igjen problemstillingen, så kan komme med egne erfaringer. Har datet et par yngre menn før jeg møtte kjæresten min, og generelt så er menn svært lite opptatt av alder om attraksjonen er der. Likevel kan det oppstå noen utfordringer - har du eller han barn/vil du eller han ha barn? Hvor er dere ellers i livet? 

Min kjære er 8 år yngre enn meg, og det var ikke noe problem i starten, men jeg var klar for barn mye før han og måtte vente lenger enn jeg hadde lyst til før han begynte å bli klar. Det ordnet seg til slutt :hjerte:, men var veldig utfordrende til tider. 

Anonymkode: c58da...4d9

Så din mann er 8 år yngre? Hvor gamle var dere da dere ble sammen?

Så bra det ordnet seg:) 

Anonymkode: e2841...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann her og jeg var sammen med ei som var 13 år eldre enn meg. Hun var 35 og jeg var 22.

Vi var sammen i ca 2 år og fikk en unge sammen. (Den var ikke planlagt(fra min side iallfall 😅)) Hos oss var jo også det med barn ett problem vi måtte ta stilling til. Nå ble det jo ett barn av det selv om jeg ikke følte meg klar og hun var klar.

nå er jeg derimot evig takknemlig for barnet vårt. 

Men vi er ikke sammen lengre. 

Men det hadde nok mye med meg og gjøre. Jeg var nok ikke helt klar for og slå meg til ro og stifte familie mens hun var veldig klar.

Dere må nesten bare se hvor likt dere tenker på slike ting. Er han mye yngre enn deg er det ikke sikkert han føler seg klar for familielivet enda. 

Og da ville jeg anbefale deg( om du vil stifte familie og sånt da) og finne en som er mer lik deg der.

Anonymkode: 43538...a6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Villedere hatt et seriøst forhold til en dame som er 10-15 år eldre?

Spør fordi jeg har møtt en.. Sier han vil mer enn å bare rote, men jeg er så i tvil. Hører også lite av ham utenom når han har drukket, så tror han bare er en fuckboy. Ellers er han bare veldig sjenert. Når jeg har møtt ham før har han vært veldig sjenert, og er egentlig en utrolig grei fyr, så vet ikke... Har egentlig gitt ham opp, men klarer ikke helt det heller.

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så betatt av en yngre mann, jeg har alltid falt for eldre. 5-10 år pluss, gjerne mer. 

Anonymkode: e2841...d55

Nei, ikke så lenge jeg er uten barn. Og på det området ville nok en 10-15 år eldre dame blitt problematisk for meg, som 31-åring.

Hvor gammel er du og fyren, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Villedere hatt et seriøst forhold til en dame som er 10-15 år eldre?

Spør fordi jeg har møtt en.. Sier han vil mer enn å bare rote, men jeg er så i tvil. Hører også lite av ham utenom når han har drukket, så tror han bare er en fuckboy. Ellers er han bare veldig sjenert. Når jeg har møtt ham før har han vært veldig sjenert, og er egentlig en utrolig grei fyr, så vet ikke... Har egentlig gitt ham opp, men klarer ikke helt det heller.

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så betatt av en yngre mann, jeg har alltid falt for eldre. 5-10 år pluss, gjerne mer. 

Anonymkode: e2841...d55

Nei, de passer mest til å være en husmor/bestemor/gammel tante og lage syltetøy og ha kamferdrops. 

Anonymkode: a6b69...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Steffieboy skrev:

Nei, ikke så lenge jeg er uten barn. Og på det området ville nok en 10-15 år eldre dame blitt problematisk for meg, som 31-åring.

Hvor gammel er du og fyren, da?

25 og 34..

Anonymkode: e2841...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en som deler av året er 7 år yngre enn meg. Jeg var 30, han var 24 da vi traff hverandre (heldig tid på året :P) Det var litt tilpasningsproblemer helt i starten på forholdet, hvor jeg sleit litt med aldersforskjellen, han hadde aldri problemer med det. Han er en veldig voksen og reflektert person, og det spiller helt klart en stor rolle i forhold med aldersforskjell. I dag har vi vært sammen i snart 8 år, og gift 3 år. Fungerer utmerket, og aldersforskjellen er aldri et problem eller tema. 

Anonymkode: 1f343...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min samboer er 9 år yngre enn meg. Jeg er nå 37 år og høygravid. Vi håper på 1 barn til sammen. Merker lite til aldersforskjellen og det er ingen som gjetter at jeg er eldre enn han:) Alder er ofte kun et tall på papiret!

Anonymkode: 42505...3ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kvinne, men min erfaring er at litt aldersforskjell går helt fint. Har selv vært i 2 seriøse forhold med menn som var 5 år yngre. Men blir aldersforskjellen for stor, så blir det gjerne verre.

Møtte en mann nå, som er 9 år yngre enn meg. Jeg er 39 år, og har 2 barn, og er ferdig med barn. Han var akkurat ferdig med mastergraden sin, ønsket å få startet på karrieren sin, finne seg kjæreste, og etter hvert barn. Og da går det jo ikke.

Så det er jo bare å prøve. Men kan være greit å prate om ønsker om barn, for ønsker dere det, så må nok han starte før han ønsker, og du senere.

Anonymkode: 1fa1a...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei av de jeg jobber med har en mann som er 15 år yngre og det går helt smashings det  ^^, Tror at hvis man bare fokuserer på alder, så kan man gå glipp av mye og mange. Er litt greit å utvide horisontene sine litt tenker jeg  :3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt å lese disse svarene :D Da er det bare å håpe han fortsatt er interessert i mer enn bare roting på fylla :P 

Anonymkode: e2841...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...