Gå til innhold

Hva tenker dere om det nye designet her?


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke se at det skulle være noe galt med det. Man må da være åpen for forandringer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende så langt er at de har gjemt favoritter under "more". Hvorfor?? Når det ligger bare en ting under knappen. 

Anonymkode: 92532...d23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det mest irriterende så langt er at de har gjemt favoritter under "more". Hvorfor?? Når det ligger bare en ting under knappen. 

Anonymkode: 92532...d23

Dvs jeg trodde dette var det mest irriterende, helt til jeg skulle lagre denne tråden under favoritter. Hvor pokker har de gjort av muligheten?

Anonymkode: 92532...d23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Cel skrev:

Og så er jeg forvirret i forhold til liker/ryktepoeng/hjertegreia 😂

Kanskje de har lagt inn et begrenset antall superlikes eller noe? Hakke peiling :P 
 

29 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Min første reaksjon var "meh..." og "jeg må bestille time til øyelege". :bond: Skriften er så liten og lys i forhold til den forrige. 

Kanskje de sparer på blekket? :P 

 

Edit:

Fikk sånne kjempestore knapper på en post.

 

 

 

23.PNG

Endret av Cavia
Unngå dobbeltposting :p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater forandringer, jeg hater dette designet. Om noen dager har jeg glemt hele greia og syntes dette er helt greit 😎 Jeg er ganske enkel sånn sett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle endringer i hvordan man gjør ting og hvor man finner forskjellige funksjoner venner jeg meg nok til, men skriften har blitt helt grusom å lese. Jeg har vondt i øynene allerede, og har ikke sittet mer enn maks 10 minutter.  Det har dessverre ikke med skriftstørrelse eller noe slikt å gjøre, da kunne jeg bare zoomet inn litt så hadde det hjulpet, men det er ett eller annet med kontrastene e.l. som setter seg som en vond flekk mellom og rett bak øynene. 

Anonymkode: 85718...79b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Uvant, men jeg venner meg fort til forandringer.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett fra mobil enda, men det ser helt OK ut. Ikke veldig mange forandringer å se, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Helt rævva!! 

 Hva var poenget med disse forandringene egentlig, og hvor er innleggstelleren over alle innleggene? 

Anonymkode: 57300...0a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dvs jeg trodde dette var det mest irriterende, helt til jeg skulle lagre denne tråden under favoritter. Hvor pokker har de gjort av muligheten?

Anonymkode: 92532...d23

Ja i all verden.... Kan noen opplyse oss tro ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig å forandre noe som er bra. Syns det ble ekkelt å lese. Fikk vondt i øynene. Og jeg er ikke den som klager til vanlig.

Anonymkode: 44e1a...48e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...