Gå til innhold

Hva er greia ned at folk på badeland går med binkinien inni rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forstår at man vil bli brun på baken på stranden i solen . Men på ett badeland, hva får man ut av det? Oppmerksomhet? Liker dere at folk glor? Syns det ser ganske tøsete og "sepådeiligemegda". Tenker dere på at det står folk med elller uten barn bak dere i skliekøene feks som ikke syns d e så kult å se hele ræva til andre?

Og det er ikke lett å la vær å se, når de står med ræva oppo trynet ditt omtrent..

El dere som drar bikinitrusen så langt oppi forann at hårene stikker ut og alt vises..seriøst?

Hvordan man kler seg alene eller på nudiststrand er en ting. Men å trykke dette oppi alle. Og ja jeg er fornøyd med meg selv og er slank. Men det vil ikke si at jeg gidd å kle meg som en h*** på badeland med barnefamilier feks. 

Og dere som elsker å stå sånn  i bassengene eller på stranden uten å bade, el få vann på seg , bare står på utstilling. Seriøst, hva gjør dere der? 

Var flere som sa ting høyt til de som gikk sånn.. forstår det veldig godt..

 

Anonymkode: c12dd...505

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller de som har puppene mer utenfor bikinien sin enn inni... det er ikke sexy.. bare ekkelt..

 

Anonymkode: c12dd...505

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I våre fitnessdager er dette dessverre resultatet... mang en person som bruker endeløse timer på treningssenteret, men hvor søke oppmerksomhet? Så da tropper de opp der de kan, og viser alt de kan, og håper de blir beundret.

Anonymkode: 0423e...6d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår at man vil bli brun på baken på stranden i solen . Men på ett badeland, hva får man ut av det? Oppmerksomhet? Liker dere at folk glor? Syns det ser ganske tøsete og "sepådeiligemegda". Tenker dere på at det står folk med elller uten barn bak dere i skliekøene feks som ikke syns d e så kult å se hele ræva til andre?

Og det er ikke lett å la vær å se, når de står med ræva oppo trynet ditt omtrent..

El dere som drar bikinitrusen så langt oppi forann at hårene stikker ut og alt vises..seriøst?

Hvordan man kler seg alene eller på nudiststrand er en ting. Men å trykke dette oppi alle. Og ja jeg er fornøyd med meg selv og er slank. Men det vil ikke si at jeg gidd å kle meg som en h*** på badeland med barnefamilier feks. 

Og dere som elsker å stå sånn  i bassengene eller på stranden uten å bade, el få vann på seg , bare står på utstilling. Seriøst, hva gjør dere der? 

Var flere som sa ting høyt til de som gikk sånn.. forstår det veldig godt..

 

Anonymkode: c12dd...505

Når ble det ukult å se ræva til andre?

Anonymkode: 03205...d6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mindre truse jo bedre gli i sklia. 

Anonymkode: b72dc...4d3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når ble det nødvendig å bry seg så voldsomt om hva andre gjør og hvordan de kler seg, er vel mer det jeg lurer på...

Anonymkode: bddc8...c2b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo mindre truse jo bedre gli i sklia. 

Anonymkode: b72dc...4d3

Så ordne det når du går i sklien da. Og de som ikke er i sklien og bare står med vann t leggene og "viser" seg fram, hvorfor?

Anonymkode: c12dd...505

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...når ble det nødvendig å bry seg så voldsomt om hva andre gjør og hvordan de kler seg, er vel mer det jeg lurer på...

Anonymkode: bddc8...c2b

Det er ikke så vanskelig å kjøpe en truse som dekker rumpa litt så andre slipper å få den trykt opp i trynet..

Anonymkode: c12dd...505

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når ble det ukult å se ræva til andre?

Anonymkode: 03205...d6d

Når det ble ukult å kle på seg litt forann andre?

Anonymkode: c12dd...505

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke greia unge har med bikinitrusen denne sommeren men sønnen min gikk i 14 dager og uffet seg over at han så "rett hjem" på flere når de lå på solsengene. Så hvis det var samme oppførselen på badelandene også da blir jeg litt "svett" av folk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I våre fitnessdager er dette dessverre resultatet... mang en person som bruker endeløse timer på treningssenteret, men hvor søke oppmerksomhet? Så da tropper de opp der de kan, og viser alt de kan, og håper de blir beundret.

Anonymkode: 0423e...6d3

Ja skjønner det ikke heller. Hva med å gå på nudiststranden og kle helt av seg og vise seg fram så mye man vil? Hvorfor gjøre det blandt andre som ikke er intr i å se på? 

Anonymkode: c12dd...505

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, makkapakka skrev:

Jeg vet ikke greia unge har med bikinitrusen denne sommeren men sønnen min gikk i 14 dager og uffet seg over at han så "rett hjem" på flere når de lå på solsengene. Så hvis det var samme oppførselen på badelandene også da blir jeg litt "svett" av folk.  

Ja de ligger å spriker med bena som om de vil at folk skal glo rett oppi de. Bade nei. Bare ligge på utstilling. Og vri litt på seg

Anonymkode: c12dd...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lærer man barna sine når man går sånn? At det er ok å kle seg som en hore og vise seg fram som kjøttstykker?  Ser selv at flere småjenter beg med push ups og små truser for å "vise seg" og gruer meg til jentene mine blir litt større. Det verste er at de slenger på håret og bevisst gjør seg til mange av de. Og så står de i dusjen etterpå å sier at ganle gubber glor på de. Ja mon tro hvorfor...

Anonymkode: c12dd...505

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår de som vil sole seg har ett behov for å ligge på stranden og brune seg litt. Selv om de ofte ikke bader bare soler seg. Så må de ligge helt oppi andre istedenfor litt for seg selv, og når de da skal vasse litt med tærene så er trusen inni stompen enda. Bevisst. Men i badeland må det gå ann å kle litt på seg.

Anonymkode: c12dd...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...når ble det nødvendig å bry seg så voldsomt om hva andre gjør og hvordan de kler seg, er vel mer det jeg lurer på...

Anonymkode: bddc8...c2b

Du er vel en av de?

Anonymkode: c12dd...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det ble ukult å kle på seg litt forann andre?

Anonymkode: c12dd...505

Snakk for deg selv. Jeg foretrekker mye heller å se ræv.

Anonymkode: 03205...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva lærer man barna sine når man går sånn? At det er ok å kle seg som en hore og vise seg fram som kjøttstykker?  Ser selv at flere småjenter beg med push ups og små truser for å "vise seg" og gruer meg til jentene mine blir litt større. Det verste er at de slenger på håret og bevisst gjør seg til mange av de. Og så står de i dusjen etterpå å sier at ganle gubber glor på de. Ja mon tro hvorfor...

Anonymkode: c12dd...505

Det er akkurat like ille som holdningene du lærer barna dine her. 

Hva med å feie for egen dør, før du feier for andres? 

Ellers har jeg begynt å be menn uteb t-skjorte å kle på seg azz.. Ekkelt å få nipla dems trykt opp i ansiktet. Spess de med manboobs. Ber de også å få av seg badetrusa så jeg slipper penisbul i tryne.. 

 (Ironi for å vise dobbeltmoralen)

Anonymkode: ddd33...311

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da. Her var det mange negative mennesker i en tråd. 😳 (Nei jeg kler meg ikke slik, men bryr meg heller ikke hvordan andre går kledd)

Anonymkode: 1dfd8...789

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...