Gå til innhold

Støre støtter svart arbeid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ærlig talt, det var de han engasjerte som gjorde det. Når man leier inn en aktør og betaler alt til den bør man forvente at alt er gjort rett. Syntes ikke han kan klandre for dette.

Anonymkode: d81d7...8f9

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller alle de millionene han har investert i det firmaet eller hva det var her om dagen. Var mye grums der også. 

Fin fyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo bra når jeg tenker meg om! Alle disse tilfellene viser at han ikke sløser med pengene sine, da sløser han neppe med Norges penger om han blir statsminister.

Anonymkode: 2f89d...854

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, det var de han engasjerte som gjorde det. Når man leier inn en aktør og betaler alt til den bør man forvente at alt er gjort rett. Syntes ikke han kan klandre for dette.

Anonymkode: d81d7...8f9

Merk at den han leide inn ikke er entreprenør eller har et byggefirma, så jo, jeg synes nok han kan klandres.

Anonymkode: 3062b...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisen og document.no. Seriøsiteten lenge leve! My god... :murvegg:

Anonymkode: 62cb0...848

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vell ikke Støre selv som har gjort noe galt, om jeg forstår saken riktig? Da virker saken blåst ut av alle proporsjoner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo i reprise dette her, først huset sitt og nå bryggen. Kan han virkelig ikke klandres for noe? Om en ansetter noen for å gjøre en jobb så sørger jo man for at alt er ordentlig og at man har erfaring. Tydeligvis hadde ikke denne mannen noe erfaring etter det jeg har fått med meg så, støre kan klandres fult ut og må gå av etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lar tvilen komme Støre til gode, men under sterk tvil. Poenget er vel at man som byggherre, eller forbruker av håndverkertjenester fra entreprenører ikke nødvendigvis kan stilles til ansvar for ansettelsesforhold og lønnsavtaler, da disse fra en kundes perspektiv kan være uklare, samtidig som at ulovlige forhold vil forsøkes holdes skjult fra entreprenøren. Bestiller man et håndverk fra en entreprenør så må man nesten stole på at entreprenøren eller håndverkeren følger reglene, det kan ikke forventes at byggherren/kunden går i dybden og undersøker hvordan entreprenøren lønner sine ansatte, hvem han har på sine lønningslister og hvilke betingelser de arbeider under, og i tilfelle ulovligheter så vil slik data være lett å forfalske med ukorrekte lønnslipper osv. De gangene jeg har brukt entreprenører så har det vært fordi jeg enten ikke kan gjøre jobben selv, eller fordi jeg ikke har tid. Jeg har ikke engang vært hjemme når arbeider har vært utført da jeg har min egen jobb å skjøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker det som han har gjort det som det er rimelig at man kan gjøre i forhold til å sjekke. Han betalte en regning hvor det var oppført moms og det er ikke hans ansvar at de igjen leide inn noen til å jobbe svart. Jeg noterer at ingen andre seriøse aktører, hverken på venstre eller høyresiden, anklager ham for dette.

Anonymkode: b4572...75c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støre mener nå valget er et verdivalg, og da snakker vi ikke om alle korrupsjonssakene, anti-ytringsfrihet og annet tull han har rotet seg bort i :)

https://www.dagbladet.no/nyheter/erna-gjor-norge-til-et-kaldere-samfunn/68624548

Ønsker vi mer ikke-vestlig innvandring med de belastningene det er for landet i form av svekket økonomi og kriminalitet? Ja, Støre mener åpenbart innstrammingene dagens regjering, anført av Listhaug på dette feltet, har sørget for er skammelige. Helt urolig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt off topic, men jeg trodde tråden het: "Store føtter, svart arbeider" 😂😂 Skjønte ikke stort da jeg leste åpningsinnlegget. Trodde det skulle handle om en fyr som kanskje hadde stor penis siden han hadde store føtter og var mørkhudet 😅

Anonymkode: 747cb...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2017 den 16.03, AnonymBruker skrev:

Litt off topic, men jeg trodde tråden het: "Store føtter, svart arbeider" 😂😂 Skjønte ikke stort da jeg leste åpningsinnlegget. Trodde det skulle handle om en fyr som kanskje hadde stor penis siden han hadde store føtter og var mørkhudet 😅

Anonymkode: 747cb...6a3

Litt off topic, men har du sjekket om du kanskje har dysleksi? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, August 31, 2017 den 10.44, AnonymBruker skrev:

Nå har det også kommet frem at han har penger i ikke-etiske fond

https://www.nrk.no/norge/dn_-store-innrommer-at-han-har-penger-i-_ikke-etiske_-fond-1.13666120

 

Anonymkode: 9d132...d12

 Fra NRK faktisk!! 

 Nei, nå står ikke verden til påske...          

  :bond:

Anonymkode: 8ca37...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...