Gå til innhold

Å røyke tobakk bør bli forbudt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

600.000 uskyldige ikke-røykere dør på verdensbasis hvert år på grunn av andre folk som røyker. Mange av disse er barn- som blir røyka i trynet på foreldrene sine. Tobakk bringer ikke noe godt i verden, ser ingen grunn til at det skal være lovlig når for eksempel marihuana er ulovlig.

Anonymkode: 3691b...78a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kilde til der det er bevist at det du skriver nå stemmer? 

Anonymkode: a2f24...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Men det er for mye penger å tjene, og så all ramaskriket om det skulle skje da... Og så all smuglinga. Ja, du kan jo tenke deg. Men kanskje det ville gått opp i opp med det staten ellers drar inn av skatter på røyk...? 

Go for it, Staten, go for it! 

Anonymkode: 81dda...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at det faktisk blir forbud med årene, antakeligvis ikke vår levealder, men tror nok det kommer ja. På lik linje som alkohol også blir forbudt.

Anonymkode: a02ba...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kilde til der det er bevist at det du skriver nå stemmer? 

Anonymkode: a2f24...9fd

Beklager, ser nå at jeg leste litt feil. Det er 600.000 premature som dør hvert år, og 53.000 voksne mennesker. Dette endrer likevel ikke mitt synspunkt.

Kilden til dette er hvertfall world's health organization.

Anonymkode: 3691b...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de tar med at alkohol blir forbudt også på dagen. Hvor mange barn har ikke lidd under akkurat det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, også alkohol, fulle folk, frekke folk, grådige folk, og mindre intelligente folk, som ikke har fysiske begrensninger for læring. 

Anonymkode: cedfa...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2017 den 20.19, AnonymBruker skrev:

600.000 uskyldige ikke-røykere dør på verdensbasis hvert år på grunn av andre folk som røyker. Mange av disse er barn- som blir røyka i trynet på foreldrene sine. Tobakk bringer ikke noe godt i verden, ser ingen grunn til at det skal være lovlig når for eksempel marihuana er ulovlig.

Anonymkode: 3691b...78a

Så du tenker at alkohol også skal forbys då? Sidan alkohol drep fleire premature enn nikotin?

Anonymkode: ca5ea...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

600.000 uskyldige ikke-røykere dør på verdensbasis hvert år på grunn av andre folk som røyker. Mange av disse er barn- som blir røyka i trynet på foreldrene sine. Tobakk bringer ikke noe godt i verden, ser ingen grunn til at det skal være lovlig når for eksempel marihuana er ulovlig.

Anonymkode: 3691b...78a

Mens 600 000 000 dør av fedme. Feithet burde bli forbydt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

600.000 uskyldige ikke-røykere dør på verdensbasis hvert år på grunn av andre folk som røyker. Mange av disse er barn- som blir røyka i trynet på foreldrene sine. Tobakk bringer ikke noe godt i verden, ser ingen grunn til at det skal være lovlig når for eksempel marihuana er ulovlig.

Anonymkode: 3691b...78a

Hvor finner du de tallene?

Anonymkode: 20a21...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tenker at alkohol også skal forbys då? Sidan alkohol drep fleire premature enn nikotin?

Anonymkode: ca5ea...57a

Synes hvertfall det burde vært strenge lover mot alkohol i graviditeten. Alkohol i seg selv påvirker ikke de andre rundt deg på samme måte som tobakk- som slippes ut i luften så alle kan puste det.

 

19 minutter siden, amativeReflection skrev:

Mens 600 000 000 dør av fedme. Feithet burde bli forbydt!

Fedme påvirker ingen andre enn deg selv, tåpelig sammenligning.

 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner du de tallene?

Anonymkode: 20a21...a7f

Se litt lengre opp.

Anonymkode: 3691b...78a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spør kongen! Harald tar en ringerunde til de tusen hjem og spør hva folk ikke liker. Han har blokk og blyant og noterer sirlig. Deretter legger han det frem for Stortinget, med uniform og gardemusikk! 👍🏻🙂

Jeg vil tro at vi vil klare å få rensket vekk følgende forferdeligheter ganske så kjapt: Røyking, snus, e-sigaretter, alkohol, bacon, sukker, e-colibakterier, eksos, ekspertkommentatorer, folk som ikke bruker blinklys, hylende småbarn i fly, politiske partier man ikke stemmer på, folk som kjører Audi, Skal vi danse, høy popmusikk, svartinger, uføretrygdede, ungdommer, gamlinger, kunstige tilsetningsstoffer, dyr, fartsgrenser, andelepper og påmalte øyenbryn, veganere, sex utenfor ekteskapet, pollen, hentesveis, piggdekk, svenskehandel, svensker, kommentarer som denne - og til slutt: folk som ikke er enig med deg. Sånn! Det var det jeg kom på i farten. Harald og gjengen får ta resten i Statsråd.

🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2017 den 20.19, AnonymBruker skrev:

600.000 uskyldige ikke-røykere dør på verdensbasis hvert år på grunn av andre folk som røyker. Mange av disse er barn- som blir røyka i trynet på foreldrene sine. Tobakk bringer ikke noe godt i verden, ser ingen grunn til at det skal være lovlig når for eksempel marihuana er ulovlig.

Anonymkode: 3691b...78a

Enig. Forby røyk overalt! 

Anonymkode: f1472...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 22.8.2017 at 9:22 PM, AnonymBruker said:

Synes hvertfall det burde vært strenge lover mot alkohol i graviditeten. Alkohol i seg selv påvirker ikke de andre rundt deg på samme måte som tobakk- som slippes ut i luften så alle kan puste det.

 

Fedme påvirker ingen andre enn deg selv, tåpelig sammenligning.

 

Se litt lengre opp.

Anonymkode: 3691b...78a

Du har tydeligvis ikke delt flyrad med en feit jævel. Røyking er i det minste sosialt og koselig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Du har tydeligvis ikke delt flyrad med en feit jævel. Røyking er i det minste sosialt og koselig. 

Jeg har delt flyrad med to. En på hver side. Jeg velger røykelukt anyday.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Sirah said:

Jeg har delt flyrad med to. En på hver side. Jeg velger røykelukt anyday.

Kanskje vi burde påby at overvektige røyker for å slå to smuler i en flekk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...