Gå til innhold

Når Johaug sitter og griner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler du med henne?

Jeg blir bare irritert.

Anonymkode: 232c7...6bf

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er virra opp i en situasjon som helt har sklidd ut av alle proporsjoner. Samme straff som epo-brukere som faktisk gir effekt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Hun er virra opp i en situasjon som helt har sklidd ut av alle proporsjoner. Samme straff som epo-brukere som faktisk gir effekt.

Clostebol gir effekt, ellers ville det ikke vært forbudt.

Anonymkode: 232c7...6bf

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir rørt når jeg ser Johaug griner. Men samtidig holder jeg hodet klart og tenker på andre utøvere som også blir straffet for samme dritten.

Anonymkode: 4bea3...cc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist

Jeg blir bare irritert. Hun sitter i villaen sin og griner fordi hun ikke får delta i OL ett år? Bitch please.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det ikke mye empati.

Jeg har utrolig vondt av henne og synes det er veldig trist at hun går glipp av OL.

Anonymkode: 97eae...5d3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler overhodet ikke med henne. Når alt kommer til alt, så er hun en utrolig priviligert, ung dame med et stort støtteapparat rundt seg. 

Anonymkode: 19862...699

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her var det ikke mye empati.

Jeg har utrolig vondt av henne og synes det er veldig trist at hun går glipp av OL.

Anonymkode: 97eae...5d3

Spar meg. Man er ikke blottet for empati bare fordi man mener at Johaug burde ta seg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu. "Pen" blond pike opplever urettferdighet, og griner for å appellere til patos.

Anonymkode: 060c8...bb5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Commander skrev:

Oppførselen til Johaug syntes ihvertfall jeg var litt off.

Vi snakker ikke om ei fersk tenåringsjente som er utafor bygda for første gang. Hun er ei voksen kvinne på nesten 30. Vært med i gamet i mange år. Medievant, mangemillionær med eget managment og firma.

Ingen mann samme situasjon hadde kommet unna med samme grining og utbrudd. Se for deg en mannlig  økonom, advokat, bedriftseier , mediepersonlighet ol. Med slik oppførsel. Hun kommer unna med det merkelig nok?

hehe. Du sier noe der. Men så er det dette med kvinner da. Når du ser en kvinne gråte så er det umulig å være helt steinansikt. Derfor akseptert at selv kvinner som sitter bra i det får medynk når de gråter.

Anonymkode: 4bea3...cc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Commander skrev:

Oppførselen til Johaug syntes ihvertfall jeg var litt off.

Vi snakker ikke om ei fersk tenåringsjente som er utafor bygda for første gang. Hun er ei voksen kvinne på nesten 30. Vært med i gamet i mange år. Medievant, mangemillionær med eget managment og firma.

Ingen mann samme situasjon hadde kommet unna med samme grining og utbrudd. Se for deg en mannlig  økonom, advokat, bedriftseier , mediepersonlighet ol. Med slik oppførsel. Hun kommer unna med det merkelig nok?

Husker jeg ikke rett når jeg sier at Sundby satt å sippa?

 

Anonymkode: e8d17...dc4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer liksom ikke å synes så veldig synd på henne. Hun er frisk, rik, har et stort støtteapparat både privat og profesjonelt, pen og bor i Norge. Skjønner jo selvfølgelig at det er kjipt for henne, men er noe med å løfte blikket fra sin egen navle. Det er nesten litt provoserende slik verden er i dag.

Anonymkode: 443f4...acd

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg mediedekningen er altfor omfattende! At det også blåses så mye opp i media tror jeg presser Johaug ekstra over i gråtebanene.

Hun er en meget priviligert dame som jeg faktisk synes har blitt dømt meget strengt. Det er temmelig godt bevist at hun ikke tok stoffet for å yte mer i konkurranse, det ble tatt langt utenfor konkurransesesngen. Og når man ser på leppene hennes så trengte hun virkelig noe for dem. Jeg har ingen tro på at hun har tatt stoffet med hensikt på å skulle jukse, men rett og slett få fikset leppene sine som var stygt skadet av sola.

Noe av det som mange liker med Johaug, er jo hennes glade vesen. Med å være så sprudlende som hun kan, så følger det selvsagt med følelser på den andre enden av skalaen.

Anonymkode: 62f54...0f2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Commander skrev:

 

Ingen mann samme situasjon hadde kommet unna med samme grining og utbrudd. Se for deg en mannlig  økonom, advokat, bedriftseier , mediepersonlighet ol. Med slik oppførsel. Hun kommer unna med det merkelig nok?

https://www.nrk.no/sport/sundby-utestengt-etter-for-hoye-doser-av-astmamedisin-1.13050825

Anonymkode: aa538...14e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har hun så mye støtte blant det norske folk generelt, at det spiller nok liten rolle hva noen innbitte grinebitere som godter seg over andres motgang her inne synes.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Jeg synes synd på henne, men jeg synes det er pinlig å se henne sitte der og grine enda en gang. Jeg kunne forstå henne den første gangen for da var hun sikkert halvt i sjokk, men nå har hun hatt veldig god tid til å forberede seg på et negativt utfall. Hun er for voksen til at det er søtt å ta til tårene hver gang hun møter motgang, og jeg forventet at hun skulle takle det på en mer moden og verdig måte. Det synes jeg man bør når man er nesten 30. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Buhu. "Pen" blond pike opplever urettferdighet, og griner for å appellere til patos.

Anonymkode: 060c8...bb5

Samme tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...