Gå til innhold

Hva synes du er KGs styrker og svakheter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du er KGs styrker og svakheter?

Hva mener du KG egner seg til og hva synes du ikke KG egner seg til?

Anonymkode: b1663...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrke: KG er en utømmelig kilde av problemer og situasjoner jeg aldri kunne i mine villeste fantasier kommet opp med.

Svakhet: KG er en utømmelig kilde av selvutnevnte moralister som ikke klarer å skille sak og person som ødelegger 60% av alle tråder-

Anonymkode: 065e9...99d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styrke: at man finner mye lett tilgjengelig informasjon, lett tilgjengelighet ift musikk, og praktisk informasjon. Svakhet: nettmobbing, mye useriøse kommentarer, noen som bare snakker nedsettende om muslimer og innvandrere,osv,  eller oppretter tråder for å rakke ned på folk. Generelt sett mye dømmende eller frekke kommentarer, men det er heldigvis ikke alle som er slik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke er langt mer aktivitet i de forskjellige telle-trådene er jo definitivt en svakhet! :fnise: 

Folk tar seg alt for nær av ting som skrives her på forumet. Stiller man ett enkelt spørsmål, så påstår folk at man viss nok "slenger dritt" mot dem, og at alle er så ""fryktelig slemme"" hele tiden...    

Anonymkode: d9d6c...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative: At noen få får lov til å bedrive netthets og mobbing uhindret fordi de holder seg innenfor reglene. Dette synes jeg er det absolutt verste med kg og jeg tror det er mange som har lidd vondt på grunn av det. 

Ensporede og ensidige diskusjoner hvor bare et syn blir fremmet, for eksempel ved at TS kommer med en påstand og nesten alle folk henger seg på eller sier i mot og hvis du da er uenig blir du sablet ned. 

Styrker: At det er mye tilgjengelig informasjon om praktiske ting, hus og hjem, karriere og utdanning osv. 

At det ofte er noen å diskutere med om man lurer på noe uavhengig av tema. 

Anonymkode: 04a30...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Styrke : en god del oppegående brukere. 

-gidt å være "anonym"og ha et sted å være "sosial"uten å være sosial

Svakhet: mye lavpannet "kjønnskamp". Dette er et kvinneforum,men helt ok at menn er her for min del. Men når det er de samme skada mennene som skriver innlegg og kommentarer hver gang,og damer biter på. Da blir jeg bare så oppgitt. Har utallige ganger tenkt:-hva med å overse?? Like dumme parter da. 

Iblant må en reagere og argumentere. Si meningen sin. Men iblant er det ikke energien verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Bra ting: Mange norske brukere, mange kvinnelige brukere, en arena for å diskutere verdagslige problemstillinger, multisitat.

Dårlige ting: Anonym Bruker, + funksjonen (litt usikker), telletråder, rampelys-seksjonen. For strenge regler når det gjelder personangrep, spekulasjon, rasisme, ensidig meningspåvirkning osv.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2017 den 15.06, minister-mio skrev:

styrke: Mange bra folk. Svakhet: Dårlig moderering

Nå får det være nok! KG har hedersmoderatorer, trolig de beste i landet! At du har problemer med modereringen er bare et tegn på at det er deg det er noe galt med! Akkurat som at kriminelle misliker politiet osv!

Anonymkode: 9bccf...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrker: underholdning og mulighet til å få støtte og motivasjon. Samt mange hyggelige brukere. :)

Svakheter: Mange brukere som ikke klarer å oppføre seg og  er en del meninger som gjør meg direkte ukomfortabel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...