Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig går det an! Mange som kaller ungene sine for rare navn :P

Anonymkode: 497a1...2c1

Ingen ville fått lov til å kalle ungen sin for T.J. i Norge. Ja, folk kaller ungene sine for mye rart, men det finnes likevel begrensninger, og i navneloven heter det at man ikke kan velge navn som vil bli til vesentlig ulempe for barnet. Her kan altså myndighetene bruke skjønn, og aldri i verden om de ville latt initialer gå igjennom som et fullverdig fornavn. 

Videre heter det i navneloven at man ikke kan velge et guttenavn som er for likt et jentenavn og vise versa. Når det gjelder T.J vil man ikke engang kunne avgjøre om det er et jente- eller guttenavn.

https://sol.no/nyheter/2016_05_13_88200_dette-far-du-ikke-lov-til-a-hete-i-norge.html

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske flaut at en som heter Tor Jonas skal kalle seg for Teejay som om han var med i Pacific Blue eller noe. Hvorfor ikke bare Tor eller Jonas :P  Nei, han blir for hoven og selvgod/selvdigger i mine øyne..  Er noe kjekt med utseende hans men tror han er en kjip fyr å bo med for eksempel. 

Han sunnmøringen som søy hun kjole er den med best personlighet og sjarm hvertfall! :) Der har man skikkelig bra ektemannsemne der! 

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg bokstavelig talt jubla når det var TJ som gikk ut i dag, tidligere i kveldens episode tenkte jeg bare "Håper hun ser det, han er en hasjrøyker-type, chill selskap, men IKKE noe ektemannsemne eller kjæresteemne i voksen alder". 
Jeg satt å tvinte tommeltotter under valget og er stolt som medsøster og glad for at hun valgte de gutta som faktisk fremstår som skikkelig bra mannfolk med gode kvaliteter og verdier tvers igjennom, og ikke gikk etter bare sjarmerende smil og selvgodhet :)

Erik blir jeg flau over, om jeg hadde vært den frieren som hadde vunnet så hadde jeg fått turnoff og ikke følt meg spesiell i det hele tatt av å se på tv hvordan han koser med alle jentene som om han har vært sammen med de alle i flere år... Han er jo så søt og sjarmerende, men som noen så godt beskrev det før i tråden så trekker det drastisk ned at han er så utsulta på nærhet. 

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra valg av Beatrice. TJ var jo ikke seriøs i det hele tatt. Skjønner godt hun ble usikker når han bare tullet alltid. Da Katharina spurte hvordan han følte det nå, så fikk han bare sagt "Det er litt kjipt"

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Jeg ble overrasket over at gammelbonden valgte å la gnåle-syte-klage-damen være med videre. Håper at hun ryker ved neste valg, med mindre han er av dem som syns det er ok å bli holdt litt hardt i ørene. Det kan jo hende. Såvidt jeg så av neste ukes klipp, så tar han med en av damene på fysisk "dypdykk i åkeren", så det er mulig at han bestemmer seg for å gire opp nå.

*Beatrice: jeg følte så med den lyshårede fyren som var redd for å bli sendt hjem, men ble så positivt overrasket over valget hennes. Å sende han hjem var et klokt valg, men jeg tviler på at den lyshårede blir den utvalgte...de har ikke god kjærestekjemi syns jeg. Han vil så veldig gjerne, men hun er den kinesiske mur på det viset. 

*Erik: sesongens pute-tv hver eneste gang han er på skjermen jo. Jeg liker ikke følelsen av å ha blitt en kikker som ikke skulle ha vært der når han holder på med sjarmørreplikkene sine. Jeg holder en knapp på henne som han kom i horisontalen med i går. 

*Den fjerde personen som jeg fremdeles ikke klarer å huske navnet på, (Ingvar - måtte lete på nett nå) er så anonym for meg at jeg ikke får tak i han som person. Aner ikke hvem han kommer til å velge for han sender ingen signaler ut, men jeg lurer på om det kan bli hun som hadde den blå-hvitstripete kjøkkengardinkjolen på seg i går kveld som blir den utvalgte? 

                         Dette blir ikke lett. :klo: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her gjelder det om å holde tunga beint i munnen, eller i rett munn, for å ta en gammal frase,  :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

 

*Den fjerde personen som jeg fremdeles ikke klarer å huske navnet på, (Ingvar - måtte lete på nett nå) er så anonym for meg at jeg ikke får tak i han som person. Aner ikke hvem han kommer til å velge for han sender ingen signaler ut, men jeg lurer på om det kan bli hun som hadde den blå-hvitstripete kjøkkengardinkjolen på seg i går kveld som blir den utvalgte? 

                         Dette blir ikke lett. :klo: 

Enig. Han er så anonym og har egentlig ingen formening om han. Har jo null personlighet virker det som

Anonymkode: faa66...638

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Ingvar velger hun med rød bluse. Kunne få det inntrykket da de gikk ned i kjelleren(eller hvor det var).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Han er så anonym og har egentlig ingen formening om han. Har jo null personlighet virker det som

Anonymkode: faa66...638

Enig. Også virker det egentlig som han bare er på utkikk etter "mor til sine barn". Han virker i overkant verpesyk, snakker bare om det. Tipper han velger den som har mest lyst på familie. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hjertesukka skrev:

Lurer på om Ingvar velger hun med rød bluse. Kunne få det inntrykket da de gikk ned i kjelleren(eller hvor det var).

 

1 minutt siden, Jolanda skrev:

Enig. Også virker det egentlig som han bare er på utkikk etter "mor til sine barn". Han virker i overkant verpesyk, snakker bare om det. Tipper han velger den som har mest lyst på familie. 

Tenkte det samme etter i går. Og hun er for ung...

Anonymkode: 4e34c...88a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, hjertesukka skrev:

Lurer på om Ingvar velger hun med rød bluse. Kunne få det inntrykket da de gikk ned i kjelleren(eller hvor det var).

Jeg syns hun virket for lite interessert. Da han ga henne en tohåndsomfavnelse nede i kjelleren så satt hun bare der passivt og lot seg "beklemme". Hadde hun vært interessert burde hun ha bidratt med begge armer rundt sin nye mulige flamme, eller er det bare meg som er litt gammeldags her? :laugh:  

3 minutter siden, Jolanda skrev:

Jeg ble ikke overrasket over Beatrice sitt valg i det hele tatt, jeg. De hadde jo ingen kjemi. 

Rart hvordan inntrykk av folk kan snu etter en slik kjempereaksjon på første treffet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg syns hun virket for lite interessert. Da han ga henne en tohåndsomfavnelse nede i kjlleren så satt hun bare der passivt og lot seg "beklemme". Hadde hun vært interessert burde hun ha bidratt med begge armer rundt sin nye mulige flamme, eller er det bare meg som er litt gammeldags her? :laugh:  

Rart hvordan inntrykk av folk kan snu etter en slik kjempereaksjon på første treffet. 

Hun burde i det minste ha gjengjeldt en smule, ja. Mulig jentene syns det samme som har kommet fram her, at han først  Og fremst er ute etter en rugemaskin, hehe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra hun sendte hjem Tor Jonas. Han bare tullet og fjeset. Irriterende når du stiller folk litt seriøse spørsmål, så bare tuller de det bort :dry:  Godt være han likte henne,  men dårlig til å utrykke det.

Enig angående Ingvar. Han eier jo ikke personlighet og virker veldig opptatt å finne en som kan gi han barn. 

Jeg tror Erik ender opp Maria  (tror hun heter det) hun han klinte med på gresset.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, LeilaS skrev:

 

Jeg tror Erik ender opp Maria  (tror hun heter det) hun han klinte med på gresset.

Ja, enten henne eller hun pene, mørke med bunaden (1,episode,)- tror han er litt betatt av henne også. Men han liker jo alle, så da så!  :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, hjertesukka skrev:

Ja, enten henne eller hun pene, mørke med bunaden (1,episode,)- tror han er litt betatt av henne også. Men han liker jo alle, så da så!  :P

Sant det. Jammen meg ikke lett å si 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, hjertesukka skrev:

Ja, enten henne eller hun pene, mørke med bunaden (1,episode,)- tror han er litt betatt av henne også.
Men han liker jo alle, så da så! 

Joda, søt dame det også, men min magefølelse sier at de ikke er av samme slaget...ikke samme mennesketypene, så om han velger henne blir det ikke noe varig ut av det. Forskjeller kan være veldig spennende i øyeblikket, men å bygge et liv sammen blir best om en kan gjenkjenne en del av seg selv i den andre. Det lager og styrker fellesskapet. Tror jeg. Får jeg rett i mine spådommer må jeg nok straks begynne å ta meg dugelig betalt på et 800-nummer på fritiden. 
       Værsågod neste:                   8320fb1abaa77fd1fb27998c8022e741.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvar snakker så mye om barn at da han tok med [rød bluse] ned i kjellere, brøt jeg ut "Skal de lage dette barnet ?

Anonymkode: 2c696...240

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...