Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Han som aldri hadde vært i forhold eller kunne flørte, tviler han går videre. Jeg er bombesikker på han med dreads går videre.  Det var kjærlighet ved første blikk 💖

Anonymkode: ca613...9cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som sang.. :fnise: Hjelp.

Anonymkode: eb4fb...19e

Hun skal ha poeng for motet, iallefall. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som sang.. :fnise: Hjelp.

Anonymkode: eb4fb...19e

Syns det var tøft og originalt jeg! Hun gjorde en innsats for å skille seg ut og det er viktig :) Kleint ja, men tøft og sjarmerende absolutt! 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han som aldri hadde vært i forhold eller kunne flørte, tviler han går videre. Jeg er bombesikker på han med dreads går videre.  Det var kjærlighet ved første blikk 💖

Anonymkode: ca613...9cf

Huff ja han går nok ikke videre, og han er vel definasjonen på de type menn som sitter her på forumet å klager over at de aldri har fått dame heller. Veldig socially awkward..... Men tøft av han å gripe sjansen og melde seg på! Han burde nok bare hatt litt mer sosial trening først... 

Han med dreads går helt klart videre, de kjente hverandre jo litt fra før også, han hadde visst sjekket hun opp i baren hun jobbet for noen år siden og hun hadde aldri glemt han siden da. Superkjekk! Men fikk litt vibben av at han er litt sleip, og ikke nødvendigvis genuin.. Litt sånn som bryr seg mer om å vinne for å vinne, ikke for å faktisk være kjærester resten av livet. Men det er jo egentlig teit å si etter bare å sett han på skjermen i fem minutter da! :P

Anonymkode: 77dd9...be0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kleint med han som så han var forelsket i Beatrice. Det var vel han som aldri hadde hatt kjæreste

Rart med hun som trakk seg. Var ikke ute etter kjærligheten? Hvorfor melde seg på da 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, LeilaS skrev:

 

Rart med hun som trakk seg. Var ikke ute etter kjærligheten? Hvorfor melde seg på da 

Tenkte det samme, men noen får vel bare kalde føtter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, hjertesukka skrev:

Tenkte det samme, men noen får vel bare kalde føtter.

Ja, eller kanskje han ikke var hennes type likevel. Følte ikke kjemien var der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LeilaS skrev:

Ja, eller kanskje han ikke var hennes type likevel. Følte ikke kjemien var der.

Og når man ser alle de man skal konkurrere mot, så skjønner jeg det godt. Kan jo ha vært en mix av alt dette, og som du sier, hun følte på seg at det ikke var den riktige fyren for henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatrice er så herlig 😄 Er jente selv, men blir nesten forelsket i dama 🙊🙊

Anonymkode: 497a1...2c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2017 den 12.28, LeilaS skrev:

 

Rart med hun som trakk seg. Var ikke ute etter kjærligheten? Hvorfor melde seg på da 


Tenker at hun ikke kunne eller ville assosiere seg med de andre som spurte etter de første 5 min "skjedde det noe i hjertet ditt?" 
Altså, LITT tid på å få følelser trenger da de fleste normale mennesker. De virket passe desperate flere av de andre, og hun som trakk seg virka litt mer jordnær og reell og ville date i et rolig og mer tilfeldig tempo enn en så presset og rushet situasjon. 

Anonymkode: 3bb54...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2017 den 10.45, Winza skrev:

Jeg bruker ikke å følge med på men jeg synes han Rolf ser ut som en artig fyr så jeg skal se litt på og se om det er noe interessant :P

Er ikke du mann da? 

Anonymkode: 38598...e00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
On 26.9.2017 at 1:55 PM, AnonymBruker said:

Beatrice er så herlig 😄 Er jente selv, men blir nesten forelsket i dama 🙊🙊

Anonymkode: 497a1...2c1

Smaken er som baken, ingen tvil om det. Jeg blir nesten sliten bare av å se på henne, jeg. Hun fjaser så mye at det blir slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, C.Tramell skrev:

Smaken er som baken, ingen tvil om det. Jeg blir nesten sliten bare av å se på henne, jeg. Hun fjaser så mye at det blir slitsomt.

Enig. Synes det blir litt mye fjas og fnising.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny episode i kveld dere :) Er det fler enn meg som syntes han nr 2 som tok Beatrice til side for en prat på teppet virker så søøøt, god, genuin og sjarmerende? Han med dreads virker bare som en pussyhunting slesk spør du meg... 

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(Altså i forrige episode) 

Gleder meg til episoden i kveld! :)

Anonymkode: 3bb54...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny episode i kveld dere :) Er det fler enn meg som syntes han nr 2 som tok Beatrice til side for en prat på teppet virker så søøøt, god, genuin og sjarmerende? Han med dreads virker bare som en pussyhunting slesk spør du meg... 

Anonymkode: 3bb54...fce

Enig. Likte han godt og tror han blir valgt til å bli med hjem til henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Beatrice ser forbi hårfrisyren når hun velger. Men skal innrømme at jeg syns de passer sammen.( Lett å bli blendet av det ytre.) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Enig. Bare fjas og tull på henne.

Anonymkode: 5631d...c34

Ikke min type dame heller..Synes hun har en blodharry stil.Både håret og klærne minner om slik folk som bor i trailervogner i USA ser ut.Dessuten virker hun en smule høy på seg selv.

Anonymkode: f5b75...2c6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...