Gå til innhold

Flax lodd, og slike spill.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, husker når jeg som liten løp for å kjøpe flaxlodd i ny og ne.. så dette hadde kommet opp som egen app til mobilen, flaxlodd,bingo ++ men man vinner vel ikkenoe på det annet kanskje det du satset tilbake? 

Anonymkode: a4707...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.8.2017 den 6.23, AnonymBruker skrev:

Hei, husker når jeg som liten løp for å kjøpe flaxlodd i ny og ne.. så dette hadde kommet opp som egen app til mobilen, flaxlodd,bingo ++ men man vinner vel ikkenoe på det annet kanskje det du satset tilbake? 

Anonymkode: a4707...19b

Flaxlodd har en forventningsverdi på 50 %. Det er pålagt av lotteritilsynet. Så man må forvente å tape halvparten, men man kan jo selvfølgelig ha flaks. 

Hvordan det er med slike apper vet jeg ikke. 

Til sammenligning er jo forventningsverdien om man setter penger i banken høyere enn 100 %. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper det man kan vinne en bil på av og til. Det koster 25 kroner, og man vinner som oftest 25 kroner. Jeg har vunnet flere ganger, men pleier bare å kjøpe et nytt lodd og prøve lykken igjen. Det meste jeg har vunnet er 50 kroner, som jeg brukte på 2 lodd. :P 

Det blir som oftest sånn med Flaxlodd. Hvis man vinner er det så lite at man bruker det på et nytt lodd til man taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...