Gå til innhold

Siden det er så mye klage på vestlige menn, burde mennheller blitt som i øst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser jo så mye negativt her om vestlige menn. Er muslimer bedre?

Anonymkode: 45ba6...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, menn fra muslimske deler av verden er populære blant vestlige kvinner. Og det vet de godt selv, det er derfor de foretrekker å emigrere til Europa, for her får de lett damer å leke med. Gjerne mens de har koner og barn i hjemlandet. De kan som kjent ha fire koner. Vestlige horer teller ikke med. 

Vestlige menn får bøte på tapet ved å finne seg ei asiatisk dame.

Den som sitter igjen med svarteper er den asiatiske mannen. 

Anonymkode: 46202...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, menn fra muslimske deler av verden er populære blant vestlige kvinner. Og det vet de godt selv, det er derfor de foretrekker å emigrere til Europa, for her får de lett damer å leke med. Gjerne mens de har koner og barn i hjemlandet. De kan som kjent ha fire koner. Vestlige horer teller ikke med. 

Vestlige menn får bøte på tapet ved å finne seg ei asiatisk dame.

Den som sitter igjen med svarteper er den asiatiske mannen. 

Anonymkode: 46202...cf0

I hvilket land er det vanlig å ha flere koner?

Anonymkode: 45ba6...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke noen startet "liga" pratet?:p

Anonymkode: 45ba6...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, menn fra muslimske deler av verden er populære blant vestlige kvinner. Og det vet de godt selv, det er derfor de foretrekker å emigrere til Europa, for her får de lett damer å leke med. Gjerne mens de har koner og barn i hjemlandet. De kan som kjent ha fire koner. Vestlige horer teller ikke med. 

Vestlige menn får bøte på tapet ved å finne seg ei asiatisk dame.

Den som sitter igjen med svarteper er den asiatiske mannen. 

Anonymkode: 46202...cf0

Hjelpes meg. Kjenner noen muslimske menn, og de sliter med å få seg norsk kjæreste. Da de fleste norske kvinner ikke vil ha, en muslimsk mann.

Og menn har importert asiatiske kvinner i så utrolig mange år, det har ingenting å gjøre med konkurransen fra muslimske menn.

Og jeg leser da ikke så mye hat mot vestlige menn her inne jeg. Leser mer hat mot kvinner her inne. Og med tanke på at det er et stort flertall kvinner her inne, og få menn. Så sier det sitt.

Anonymkode: 20723...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke inntrykk av at de fleste norske kvinner vil ha muslimske menn. Men jeg kjenner jo til et par som aktivt går etter muslimer og afrikanske ja... De fleste norske jeg kjenner er med norske menn. Virker som en del av mennene som skriver så stygt om norske kvinner og valg av menn er slike som har blitt utkonkurrert enten av en såkalt player eller innvandrer.

Anonymkode: 45ba6...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke ha en religiøs mann uavhengig av hvilken religion. Kan kanskje strekke meg til en kristen, om han ikke er veldig kristen.

Vil ikke ha en ikke-vestlig mann. Punktum.

Norske menn burde bli mer gentlemen, det er så lite som skal til. Jeg blir i hvertfall ikke sjarmert av en som ikke er en gentleman, jeg er sikkert gammeldags av meg. Og menn burde være akkurat det, menn. Vanskelig å finne en ordentlig mann nå om dagen som kan fikse ting på bilen, enkle oppussingsoppgaver, ja egentlig sånne typiske manneoppgaver. 

Anonymkode: 43f49...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det i alle fall er noen menn som bør gå i seg selv og prøve å gjøre forbedringer der, i stedet for å forsøke å hevde seg ved å rakke ned på andre grupper menn.

Anonymkode: 47524...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser jo så mye negativt her om vestlige menn. Er muslimer bedre?

Anonymkode: 45ba6...79e

Er ikke så mye negativt med vestlige menn. Det er bare kvinnfolkene med sine sinnssyke og urealistiske krav som skal ha både i pose og sekk. 

Det beste er å ignorere dem og være seg selv

Anonymkode: f1396...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...