Gå til innhold

Verifiseringskode for Apple-ID på Mac


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endret passordet til Apple-IDen min og nå får jeg ikke logget meg på iCloud på Macen... Det kommer opp en beskjed om at "En bekreftelseskode for Apple-ID-en er påkrevd". Jeg får opp denne koden på iPhonen min, men aner ikke hvor jeg skal skrive inn koden på Macen. Det er jo bare åpent et vindu hvor jeg skal skrive Apple-ID og passord. Ikke noe sted jeg kan taste inn verifiseringskoden. Noen som vet hva jeg må gjøre?

Anonymkode: 09717...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det en stund siden jeg har gått gjennom den prosessen, men det mest logiske tenker jeg er at du verifiserer Mac-en i Systemvalg -> iCloud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20. august 2017 den 18.56, Klossmajor skrev:

Nå er det en stund siden jeg har gått gjennom den prosessen, men det mest logiske tenker jeg er at du verifiserer Mac-en i Systemvalg -> iCloud.

Ja, det er der jeg prøver. Men det kommer ikke opp noe felt jeg kan skrive inn verifiseringskoden jeg får opp på mobilen...

Anonymkode: 09717...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tittet litt på nettet kan jeg ikke forstå annet enn at prosessen rundes av i Systemvalg -> iCloud ved at det skal dukke opp fire felt hvor hvert av tallene i verifiseringskoden skal fylles inn i hvert sitt felt. Hvis så ikke skjer, og du ikke finner noe på nettet som tyder på at det er noen annen måte det skal gjøres på, råder jeg deg til å kontakte Eplehuset. Av butikkene i Norge har deres ansatte generelt sett best peiling på Apple-produkter. Har du en bærbar Mac og en Eplehuset-butikk i nærheten, er det bare å ta turen dit eller ringe dem og spørre om de kan guide deg gjennom prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...