Gå til innhold

Hvor mye gir du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gir en hundrelapp til en dyrevernorganisasjon jeg liker hver måned.

Anonymkode: c9a99...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi støtter SOS Barnebyer, Norsk Luftambulanse og redningsskøytene. Gir til TV-aksjonen hvis pengene går til et formål jeg liker. 

Anonymkode: b2793...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SOS fadder, og støtter og amnesty internathional og framtiden i våre hender.

Jobber som frivillig, og har sendt ned klær til Syria 2 ganger.

Anonymkode: e4b9d...138

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter dyrebeskyttelsen med noen småkroner når jeg har råd til det, i tillegg til at jeg jobber frivillig for dem. 

Anonymkode: 6f217...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg donerer klær (og andre ting jeg ikke har behov for lenger) til for eksempel Fretex eller lignende. 

 I tillegg til noen kroner til for eksempel Regnskogfondet i ny og ne. 

 Men Leger uten grenser eller Redd Barna er ikke noe jeg gidder å gi til lenger... 

Anonymkode: 89f5f...ba6

Hvorfor gir du heller til reinskogforbudet enn leger uten grenser? :vetikke:

Penger til reinskogforbudet går alltid i lomma på rikinger. Leger uten grenser ser man jo hva bruker penger på i det minste?

Anonymkode: dfb4c...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fadderunge via Redd Barn, for da kan jeg si at jeg "eier" en unge. Annet enn det gir jeg aldri noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til til tiggere, tar dem med inn i butikken en tur om det er tid. Gir engangsbeløp til redd barna, men sjeldent. Hver jul gir jeg sånne "middager" til kirkens bymisjon. Donerer av og til til forskjellige på nettet når jeg blir berørt, men lave beløp.. Gir årlig litt til en stiftelse som jobber for å støtte noen med en sjelden svangerskapssykdom samt å sørge for bedre informasjon om denne.

Anonymkode: 78bc5...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir 2 100 kroner i måneden fordelt på tre forskjellige organisasjoner. Støtter også TV-aksjonen ved enten å gå med bøsse selv, eller gi penger (da det beløpet jeg måtte ha i kontanter). Vi har det så godt her i Norge, så har man jobb og god økonomi føler i hvert jeg at jeg plikter å bidra litt.

Endret av Tiriltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et fadderbarn. Kjøper =Oslo av og til, og grasrotandelen i norsk tipping går til en stiftelse som jobber med rusavhengige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir 200 i mnd til WWF, 100 i mnd til Regnskogfondet, og 50 i mnd til Dyrebeskyttelsen. 

Jeg liker dyr og natur bedre enn mennesker, så gir ikke til humanitære organisasjoner :P

Anonymkode: b40c5...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Støtter dyrebeskyttelsen med noen småkroner når jeg har råd til det, i tillegg til at jeg jobber frivillig for dem. 

Anonymkode: 6f217...db9

Hvordan får man jobb og hva gjør man? Er interessert i å hjelpe til frivillig selv. 

Anonymkode: ec9a6...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gir du heller til reinskogforbudet enn leger uten grenser? :vetikke:

Penger til reinskogforbudet går alltid i lomma på rikinger. Leger uten grenser ser man jo hva bruker penger på i det minste?

Anonymkode: dfb4c...79d

Jeg er ikke ab du spør.

Men ja, man ser hva Leger uten grenser blant annet bruker pengene på, og jeg for min del er ikke komfortabel med å støtte den organisasjonen. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/somalia/leger-uten-grenser-betaler-omstridt-skatt-til-terrorister/a/10074523/

Anonymkode: 715ba...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...